Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Artur Wojciechowski - Umysł sprzedawcy.pdf

ebooki-download / EBOOKI (FREE) / PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ / Sprzedaż bezpośrednia / Artur Wojciechowski - Umysł sprzedawcy.pdf
Download: Artur Wojciechowski - Umysł sprzedawcy.pdf

1,54 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Artur Wojciechowski - Umysł sprzedawcyJak w ciągu 21 dni zwiększyć swoją skuteczność i zwielokrotnić zyski jakie generuje Ci sprzedaż bezpośrednia. Poznaj sekrety skutecznego sprzedawcy.

Czy chcesz należeć do tych, którzy zawsze uczą się wyłącznie na swoich błędach?

Zamiast czekać 15 lat, aż samodzielnie odkryjesz, zrozumiesz i zastosujesz wiedzę, która pozwoli Ci czerpać radość ze sprzedaży i odnosić sukcesy, możesz z niej skorzystać znacznie szybciej i przekonać się na własnej skórze, jak skuteczna sprzedaż bezpośrednia i odpowiednie podejście do niej może zmienić Twoje życie (i Twoje zyski :-)

"Każdy może znaleźć tu rzeczy, o których by wcześniej nie pomyślał. Poza tym wiele zasad można zastosować do życia, a nie tylko do sprzedaży, jako że sami musimy "sprzedać" siebie innym: w rozmowie o prace, przy wzajemnych kontaktach miedzyludzkich."

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Chomikuj free transfer
Inne pliki do pobrania z tego chomika
Artur Wojciechowski - Skuteczne poszukiwanie klientówDlaczego tylko nieliczni wiedzą, jak zdobywać nowych klientów i odnosić sukcesy w sprzedaży bezpośredniej? Niektórzy sprzedawcy mają problem z poproszeniem zadowolonego klienta o rekomendację czy polecenie ich usług znajomym. Jeśli poznasz właściwe sposoby proszenia - nie tylko unikniesz marnowania potencjału Twoich istniejących klientów, ale przyrost liczby nazwisk w Twojej bazie będzie nieporównywalnie szybszy niż dotychczas. A to tylko jeden z "detali" omówionych szczegółowo w tym ebooku. Oto, czego jeszcze dowiesz się z tego ebooka: ▪ Jak stworzyć profil klienta? ▪ Jak znaleźć nowych klientów? ▪ Jak wykorzystać istniejących klientów do pozyskania nowych? ▪ Jak skutecznie prosić o rekomendację i polecenie Cię znajomym? ▪ Jak kwalifikować potencjalnych klientów? ▪ Jak najlepiej wykorzystać e-mail w poszukiwaniu klientów? ▪ Jak stosować czteropunktową metodę kwalifikacji nazwisk? ▪ Jak identyfikować i eliminować "chińskie jaja"?
Jan Batorski - Jak oczarować klientaJak oczarować klienta? Sztuka tworzenia sytuacji wygrany-wygrany, w której zyskują obie strony. Postaw na relacje i ucz się od praktyka! Z ebooka dowiesz się między innymi: ▪ Kim jest klient i jakie są jego oczekiwania? ▪ Jakie jest 10 najczęściej popełnianych błędów podczas sprzedaży? ▪ Dlaczego decydujące jest pierwsze wrażenie i jak uczynić je pozytywnym? ▪ Czemu tak istotna jest spójność i w jaki sposób ją utrzymywać? ▪ Dlaczego w sprzedaży ważny jest uśmiech? ▪ Co to jest zaufanie i czemu jest ono najważniejsze w sprzedaży? ▪ Jak zadawać pytania i utrzymywać dobry kontakt? ▪ Jak być dobrym słuchaczem i pokonać przeszkody w słuchaniu? ▪ W jaki sposób unikać konfliktów czytając z gestów? ▪ Kto jest najlepszym przyjacielem i w jaki sposób wykorzystać ten fakt w sprzedaży?
Dariusz Skraskowski - Hipnotyczny telemarketingDowiedz się, czym jest skuteczny hipnotyczny telemarketing, dzięki któremu zwiększysz swoje zyski "Hipnotyczny telemarketing" to intensywny kurs dla tych osób, które w swojej pracy zawodowej korzystają z telefonu. W zależności od Twojego doświadczenia i zdobytej wiedzy, niektóre części tego kursu będą dla Ciebie znajome. Zdaję sobie sprawę, że każdy wyrusza z innego miejsca i zmierza ku innym celom. Dlatego wybierz te elementy, które pasują do Twojej sytuacji i wykorzystaj je w praktyce. "W poradniku "Hipnotyczny telemarketing" zawarłem swoje ponad 10 letnie doświadczenie w prowadzeniu biznesowych rozmów telefonicznych. Przeprowadziłem kilkanaście tysięcy takich rozmów w trakcie swojej działalności zawodowej. Pracowałem jako sprzedawca, konsultant, szkoleniowiec, kierownik działu telesprzedaży. Posiadam certyfikat "Praktyk sztuki NLP". Czytając tego e-booka dowiesz się jak zmniejszyć koszty i zwiększyć sprzedaż, rozpoznać klientów zainteresowanych ofertą, zaprezentować korzyści, rozwijać wymagane umiejętności, udoskonalić scenariusz rozmowy i jak tę wiedzę wykorzystać praktycznie."
Julita Monika Kostecka - Recepta na sprzedażPoradnik przedstawiciela handlowego i biznesmena, który chce wiedzieć jak opanować zdobywanie klientów. Książka, którą zaraz zaczniesz czytać, jest zupełnie inna od całej reszty. Jej autorka „zjadła zęby” na wszystkim, co jest związane ze sprzedażą. Pracowała dla największych firm sprzedażowych i finansowych. Zajmowała się szkoleniem nowych sprzedawców oraz budowała relacje z klientami. Od ponad piętnastu lat całe jej zawodowe życie skupia się i kręci wokół sprzedaży. Spotykała się z najróżniejszymi sytuacjami, najbardziej wymagającymi klientami i problemami, które mogą się pojawiać przy sprzedaży. Pracowała jako sprzedawca, przedstawiciel handlowy, coach, trener. Przez lata swojej pracy w najróżniejszych firmach zarówno polskich, jak i międzynarodowych, miała okazję poznać setki sprzedawców, uczyć się od nich. Mogła poznawać ich technikę, sprytne sztuczki i korzystać z bogatego doświadczenia, które mają. Dodatkowo uczestniczyła w dziesiątkach szkoleń i w programach treningowych, które doskonaliły jej umiejętności sprzedaży. Każdy z nich wprowadzał nowe sposoby i techniki do jej arsenału kompetencji sprzedażowych. Nieustannie rozwijała się jako sprzedawca i specjalista od rozumienia klientów.
Rafał Graj - Uwodzicielska sprzedażJak kobiety wykorzystują swoją kobiecość, aby sprzedawać skuteczniej i więcej? Przekonaj się sama jak wiele zmieni się w Twoim podejściu do sprzedaży. Wykorzystując odpowiednio swoją kobiecość, możesz zwiększyć szansę na powodzenie w załatwianiu wielu spraw nawet o kilkadziesiąt procent! Każdy z nas jest sprzedawcą - w szkole sprzedajemy wiedzę, aby uzyskać dobre stopnie, w pracy własne umiejętności i autoprezentację. Sprzedawać możemy absolutnie wszystko - od produktów aż po własny czas. Moim zdaniem w życiu chodzi jednak o to, aby sprzedawać skutecznie i efektywnie wykorzystując przy tym własny potencjał i możliwości.
Waldemar Mielczarek - 365 dni do sukcesuPoznaj metody i techniki skutecznego agenta ubezpieczeniowego. Jest to książka, która daje wiele porad praktycznych, a to jest najbardziej cenne. Sprawdzone w boju metody działania. Książka, z której emanuje entuzjazm. Jest cenna, ponieważ została napisana przez człowieka, który po przepracowaniu w nowym zawodzie 365 dni stanął na nogi i w wielkim szczęściu i entuzjazmie przelał swoje krótkie doświadczenie na papier. Jeżeli jesteś handlowcem, sprzedawcą, doradcą inwestycyjnym czy ubezpieczeniowym, to najtrudniejszym etapem będzie zamknięcie sprzedaży. Na sfinalizowanie transakcji decydujący wpływ ma sposób naszej prezentacji, nasze zachowanie u klienta oraz to, w jakim przyszliśmy opakowaniu – od wiedzy, jaką posiadamy, od pewności siebie, wiary w oferowaną usługę, od licznych odbytych spotkań, chęci niesienia pomocy innym...
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności