dxhr.exe
-
()-11.11.11 FILM (2011) -
()-Colombiana (2011) PL -
()-Crazy Stupid Love 2011 -
()-Droga bez powrotu 4 (2011) PL -
()-Habemus papam - mamy papieża(2011) -
(1) -
■ Take On Helicopters 2011-Reloaded -
■ Batman Arkham City 6GB-RIP-PL+UPDATE -
■ Max Payne 3 PL RELOADED-PC -
■ Warp 2012 PC -
■ Diablo III PC -
■ Kingdoms Of Amalur The Legend of Dead Kel -
■ Kingdoms of Amalur Reckoning Skidrow PC -
■ Max Payne 3 PL RELOADED-PC(1) -
■ Payday The Heist PC -
■ Payday The Heist PC(1) -
■ The Elder Scrolls V NAPISY+DUBBING PL -
■ Wargame Zimna Wojna -
■Zamiana ciał (2011) PL -
► FILMY - erotyczne -
◄ BATTLEFIELD 3 PL NAPISY + DUBBING PL -
◄-Might & Magic Heroes VI Skidrow -
● NBA 2K12 2011 PC -
● GRY PC 1 PLIK ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ -
● MP3 ALBUMY ` ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ -
● Call of Duty MW 2007-PL-O22y -
● Call of Duty MW 2 2009-PL-O22y -
●GRY PC ISO ═════════════════ -
●PROGRAMY PC ═══════════════ -
★KONCERTY HD ═══════════════ -
✿ Voice of Poland -
100 % PRYWATNE NAGRANIA -
18-stki -
21SexTury -
81-120 -
Amatorki -
Amy Reid -
Anal -
Do posegregowania -
FILMY XXX OD LAT 18 -
GRY W 1 PLIKU -
kraina_seksu -
MAX PAYNE 3 -
NAPOLEON TOTAL WAR PL -
od 121 -
Podrywaczki -
W JEDNYM PLIKU -
WARGAME ZIMNA WOJNA -
XXX FULL Digital Playground -
XXX FULL HD 1080p
Core 2 Quad 2 GHz, 1 GB RAM , karta grafiki 1 GB , 8.5 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Deus Ex: Bunt ludzkości jest kolejną odsłoną słynnej serii gier action RPG, osadzoną w cyberpunkowej wizji przyszłości. "Trójka" jest prequelem dla poprzednich części, a za jej powstanie nie odpowiada już ekipa Ion Storm, lecz montrealskie studio firmy Eidos. Pomimo tego fabuła gry przygotowana została we współpracy z autorem scenariusza wcześniejszych odsłon - Sheldonem Pacottim. Produkcja otrzymała też wsparcie ze strony Harveya Smitha i Warrena Spectora, czyli twórców pierwowzoru.
Akcja Buntu ludzkości rozpoczyna się w 2027 roku w Szanghaju. Futurystyczne miasto podzielone zostało na dwie warstwy reprezentujące status społeczny ich mieszkańców - dla bogaczy zarezerwowana jest górna strefa, natomiast biedota żyje w dolnej warstwie, pozostającej w wiecznym półmroku. Niebo nad tym niezbyt przyjaznym miejscem wciąż przecinają transportowce wyposażone w migające, holograficzne ekrany. Wcielamy się w rolę Adama Jensena, przeciętnego faceta pełniącego funkcję szefa ochrony w firmie Sarif Industries, prowadzącej badania nad biomechanicznymi ulepszeniami. W przyszłości to właśnie one doprowadzą do powstania znanych z poprzednich odsłon nanowszczepów.
Pewnego dnia życie bohatera całkowicie się zmienia - do głównej siedziby laboratorium wdziera się oddział sił specjalnych i urządza prawdziwą rzeź. W dodatku atak ten umożliwiły plany budynku sporządzone własnoręcznie przez Jensena. Sam Adam zostaje poważnie ranny i zapada w śpiączkę. Po przebudzeniu mężczyzna odkrywa, że został uratowany dzięki licznym operacjom i biomechanicznym modyfikacjom ciała. Wstęp, do momentu wspomnianej rzezi, jest interaktywny, bierzemy w nim udział i widzimy całą akcję na własne oczy. Po powrocie do zdrowia na Adama czeka skomplikowana intryga do rozwiązania.
Twórcy gry postarali się wyeliminować większość aspektów Deus Ex: Invisible War, na które narzekali fani pierwowzoru – przykładem może być jeden typ amunicji dla wszystkich broni. Jednocześnie zachowano cztery charakterystyczne cechy serii – skradanie się, hakowanie, interakcje z innymi ludźmi oraz walkę. To oznacza, że w roli Jensena możemy podejść na kilka sposobów do praktycznie każdej sytuacji. Do elitarnego klubu dostaniemy się przekupując bramkarza, zabijając go, zakradając się lub łamiąc szyfr w drzwiach na zaplecze. Oczywiście nasze umiejętności są uzależnione od posiadanych wszczepów – jedna postać nie może specjalizować się we wszystkich dziedzinach, więc gracz musi dokonać wyboru według własnych upodobań.
Zrealizowanie powyższych pomysłów wymagało zastosowania kilku systemów. W przypadku skradania się możemy więc chować się za przeszkodami (wtedy oglądamy akcję z widoku TPP), korzystać z kamuflażu optycznego, ogłuszać przeciwników, a nawet przenosić ich ciała. Hakowanie paneli i komputerów zostało zrealizowane w postaci prostych mini-gierek logiczno-zręcznościowych. Rozmowy z postaciami niezależnymi przypominają takie gry jak Mass Effect – gracz otrzymuje do wyboru kilka opcji określających charakter wypowiedzi. Podczas walki korzystamy z najróżniejszych broni, które oczywiście da się w łatwy sposób podrasować. Sporym urozmaiceniem są też wszczepy zwiększające siłę bohatera – dzięki temu może on przebić ścianę i znokautować wroga stojącego za nią.
Nowy Deus Ex charakteryzuje się świetnie zrealizowaną oprawą graficzną, która operuje dwiema barwami – złotą i czarną. Kolory symbolizują odpowiednio „odrodzenie” cywilizacji ludzkiej (co jest nawiązaniem do epoki Renesansu) oraz mroczną i niepokojącą technologię. Autorzy pokusili się o więcej tego typu sprytnych symboli – jednym z nich jest układ miasta przypominający plastry miodu. W tej metaforze ludzie są bezosobowymi i masowymi elementami roju, które bezwolnie słuchają rozkazów z góry.
HIT NA CHOMIKU!!!
>
;
Zachomikujcie go!!! :) Cała Polska czyści monitory