Ostatni wieloryb - Ilja Warszawski.epub
-
1600 projektow -
3D Paper Model Studio(PMS) -
ADVERTISING -
AGK -
carto kit -
CNES -
Do ogrodu -
Domasznyj tankowyj muzej -
DOMUS KIT -
Domy drewniane,altany -
Drobiazgi domowe -
Filmy 2022 ,2023 -
Firebox -
Garaze,wiaty -
Ge models -
Golden hits of the disco 80s-90s -
IMIS models -
JMJ STUDIO -
JP -
KIRZIK(ALEKSIEJ KIRŻAJEW) -
Kolej -
LSB system -
Meble ogrodowe -
Meble,altanki,kwietniki,plotki ogrodowe -
Modelarstwo - Dodatki do modeli -
MODELART -
Navarin -
o1399xa -
PaHa veterans -
Paper Aircraftwerks(1) -
PAPER CAR TUNING -
PAPERMODELS-BK -
Pasieka -
Prob Hobby -
Pszczelarstwo pszczoła -
R & P Models -
samoloty cywilne -
SECANDA -
Statki i Okręty -
ThaiPaperwork -
Tinchik -
WELZ DIETER -
YASU TANAKA -
YOAVHOZMI -
Zabójca demonów [komplet](1) -
Złodziej snów - Ucieczka [komplet] -
Złodziej snów [komplet] -
Аргументы и факты -
Моделятко -
Старый техник
Grób bez dostępu powietrza. Niewypowiedziana klątwa. 1898: zmierzający do Chicago frachtowiec Jerry McGuen tonie na jeziorze Michigan i zabiera na dno wszystkich ludzi, którzy byli na pokładzie. Jaki inny los mógł jednak spotkać statek, który przewoził sarkofag egipskiego maga, podobno chroniony klątwą? Współcześnie: doświadczony nurek odnajduje legendarny wrak, lecz w niewyjaśnionych okolicznościach umiera w ładowni zatopionego frachtowca. Potem umierają następni ludzie i odtąd budzące panikę plotki rozchodzą się jak fale na jeziorze – czyżby na głębinach obudziły się starożytne demony? Bogaty biznesmen, który finansuje poszukiwania i badanie wraku, a przy okazji także produkcję filmu dokumentalnego, napotyka problem wskutek śmierci nurka. Do wyjaśnienia tego wypadku wzywa do Chicago obdarzoną paranormalnymi zdolnościami agentkę FBI Kat Sokolov. Kat razem z agentem Willem Chanem zgłębiają złowieszczą tajemnicę, która może mieć początki nawet w epoce faraonów. Jaką rolę odgrywa w niej staroegipski arcykapłan?
Według teorii wieloświatów, istnieje nieskończona liczba światów, jak i nieskończone są możliwości naszego w nich istnienia. Przypuszcza się, że te rzeczywistości nie komunikują się wzajemnie. Alex mieszka w Mediolanie, a Jenny w Melbourne. Cienka nić od zawsze wiąże losy tych dwojga – telepatyczne rozmowy, które odbywają bez uprzedzenia, w stanie nieświadomości. Aż do chwili, gdy zdecydują się na spotkanie i odkrycie prawdy, która całkowicie zmieni ich egzystencję, niszcząc wszelkie pewniki świata, w którym żyją. – ALEX, DLACZEGO NIE PRZYSZEDŁEŚ? PROSZĘ CIĘ, NIE MÓW MI, ŻE NIE ISTNIEJESZ. – JENNY, JESTEM NA MOLO. JESTEM TUTAJ! – JA TAKŻE, DOKŁADNIE TAM, GDZIE TY MÓWISZ, ŻE JESTEŚ.
Wieża to ostatni bastion umierającego świata. Nikt już nie wie, kto ją zbudował i jaki los czeka jej mieszkańców. W cieniu wieży powstają miasta, wielkie jak kontynenty. Jest wszechwiedząca, potężna i groźna. Nawet Arion, władczyni wszystkich ludzi i osobliwych stworzeń, nie zna tajemnicy wieży. Na kilka dni przed koronacją księżniczki Infinity, z zewnątrz pojawia się zagrożenie. Potęga wieży i wszyscy ci, którzy znaleźli w niej schronienie, są w wielkim niebezpieczeństwie. Craiden, przywódca ludu żyjącego w cieniu wieży w barbarzyńskim świecie, chce obalić panowanie Arion. W zagadkowy sposób wchodzi w posiadanie broni, która może pogrzebać wszystkie istnienia. Czy wieża runie i porwie ze sobą w nicość całą planetę?
Wejdź do Survarium i zmierz się z krwiożerczą Matką Naturą XXI wiek. Ziemia powstała przeciwko człowiekowi, aby go zniszczyć. Na planecie pojawia się przerażająca bio-anomalia - Las pełen zmutowanych roślin i zwierząt. Nieliczni dają radę przeżyć w nowym świecie pełnym agresywnych mutantów i odmienionej przyrody. Ludzie formują bandy, klany i zgrupowania, walczące o resztki pozostałe po upadku cywilizacji. Łowca, Stas Łogin, balansując pomiędzy życiem a śmiercią w pojedynkę stawia czoła bandzie półdzikich koczowników, próbując rozwikłać zagadkę złowieszczego Poligonu Śmierci. Nawet jeśli wszyscy są przeciwko tobie - nie znaczy to, że nie masz racji.
Koherencja to największa sieć, jaka kiedykolwiek istniała. Bycie jej częścią oznacza koniec samotności. Bycie poza nią oznacza wykluczenie... Kiedy w mediach pojawia się reklama nowego gadżetu, który umożliwia ludziom komunikowanie sie między sobą właściwie bez wysiłku, Christopher jest przerażony. Oto Koherencja znalazła sposób, by prawie od niechcenia wciągnąć w sieć miliony ludzi. Lifehook błyskawicznie zyskuje popularność. Przyciąga głównie młodzież złaknioną kontaktów z innymi. Ci, którzy nie mogą pozwolić sobie na Lifehook szybko stają się pariasami. Christopher wie, że musi zaatakować Koherencję jak najprędzej, zanim będzie za późno. Ale by zniszczyć globalną sieć, musi uderzyć w miejscu, gdzie znajduje się samo serce konstruktu. Zarówno on, jak i Serenity wiedzą, że szanse na powodzenie akcji są znikome, jeśli jednak nie zaryzykują, niedługo nie będzie nikogo, kto pozostałby niepodłączony.
Setki tysięcy ludzi, którzy współmyślą, współodczuwają i pragną tego samego. To właśnie Koherencja – stan i miejsce, w którym nie istnieje „ja”. Koherencja to „my”. Największe zagrożenie dla ludzkości. Tylko siedemnastoletni Christopher Kidd, najsłynniejszy haker na świecie, jest w stanie podjąć walkę z gigantem. Kiedyś sam był częścią ogromnej sieci i jako jedyny zdołał się z niej oswobodzić i odzyskać tożsamość. Teraz jest wrogiem numer jeden – pierwszym na liście poszukiwanych. Ukryty w obozie wizjonera i przeciwnika technokracji Jeremiaha Jonesa, Kidd układa skomplikowany plan zniszczenia Koherencji. Jednak w pewnym momencie odkrywa, że największym zagrożeniem dla niego nie są uzbrojeni po zęby komandosi. Prawdziwy wróg kryje się w jego własnej głowie…
SOLIDNA PORCJA MAGII I HUMORU Ze szczyptą lubczyku Nic nie jest proste, gdy pochodzisz z maleńkiej mieściny, aspirujesz do ukończenia renomowanego Uniwersytetu Nauk Magicznych, a twoje imię jest kompletnie niemagiczne. Tymczasem… Ola Lacha – dziewczyna o ciętym języku i wyjątkowym wdzięku – wyrasta na mistrzynię magii wykreślnej. Trochę pieprzu, ciut mięty, sporo erotyki, wielka przyjaźń i duża łycha magii. Z Olgą Lachą, półkrasnoludem Ottonem, uzdrowicielką Lirą, nekromantą Irgą i trollami żądnymi hardcore’owych przygód nie można się nudzić.