setup_temple_of_elemental_evil.exe
-
1 - Kac Vegas -
2 - Smerfy 2 -
3 - Kac Vegas 3 -
4 - Resident Evil Afterlife -
Advanced SystemCare -
Advanced SystemCare 6.3.0.269 PL [Crack] -
Advanced SystemCare 7.0.5.360 + CRACK -
Anatomia -
Angielski -
Anime -
Assasin's Creed Unity PL -
Barbie i Tajemnicze Drzwi -
Carrie 2013 -
Continuum -
Cytadela -
Dreamfall - The Longest Journey -
Edycja Kolekcjonerska - przedmioty -
Fizjoterapia - Ksiązki -
Fizykoterapia -
G.I.Joe Odwet -
Golemy z Amgarrak -
Hensel i Gretel Łowcy Czarownic -
III - Zaćmienie -
IVa - Przed świtem część I -
Jack pogromca olbrzymów -
Jeszcze większe dzieci -
Jeździec bez głowy -
Kac Vegas -
Kinezyterapia -
Kroniki mrocznych pomiotów -
Mama -
Minionki Rozrabiają -
Mody -
Naruto -
Naruto - bez filterów -
Naruto Shippuuden - bez filterów -
Nauczycielka angielskiego -
Neurologia -
Pacific Rim -
Pieśń Leliany -
Polowanie na czarownice -
Resident Evil -
Revo Uninstaller Pro 3.0.7 Finał [Patch] [PL] -
Samoloty -
Sezon 2 -
Smerfy film -
Tajemnica Zielonego Królestwa -
Trainer -
Większe Ui -
Wszystko o Stevenie
Troika Game
![](http://www.gry-online.pl/galeria/gry13/22211015.jpg)
CDP.pl / CD Projekt wydawca PL
19 lutego 2004 ( data wydania w Polsce )
klasyczne cRPG, widok izometryczny, Dungeons & Dragons
Wymagania Sprzętowe:
Pentium 4 1.7 GHz, 256 MB RAM, 64 MB akcelerator grafiki 3D, 1.1 GB HDD
Greyhawk: The Temple of Elemental Evil. Produkcja gatunku cRPG bazująca na klasycznym module do gry fabularnej Advanced Dungeons & Dragons z 1985 roku zatytułowanym „The Temple of Elemental Evil”. Akcja ukazana jest z perspektywy izometrycznej, a zabawa koncentruje się głównie na walce, która rozgrywana jest za pomocą turowego systemu walki o wielkiej głębi taktycznej.
Greyhawk: The Temple of Elemental Evil to gra z gatunku cRPG bazująca na klasycznym module Advanced Dungeons & Dragons (pen-and-paper) z 1985 roku zatytułowanym „The Temple of Elemental Evil”. Akcja gry komputerowej rozgrywa się w tych samych warunkach i tym samym otoczeniu jak to miało miejsce w oryginalnym module, tj. w świecie Oerth, i rozpoczyna się w momencie, w którym drużyna bohaterów przybywa do wioski Hommlet. W zależności od tego czy nasza drużyna ma charter zły, dobry, neutralny, chaotyczny, itp. (dziewięć możliwości) zmienia się powód, dla którego przybywa akurat w to miejsce - może trafić do Hommlet bo jakiś potężny NPC zlecił jej wykonanie pewnej misji czy też przywiodła ją tu mapa znaleziona gdzieś w podziemiach. Dalej zaś czeka już walka z siłami zła, w tym i eksploracja ruin tytułowej świątyni.
Na samym początku przygody możemy stworzyć pięcioosobową drużynę, jednakże w czasie gry można przyłączyć kolejnych trzech NPC-tów. Przy czym gracz może bezpośrednio kontrolować tylko pięć bazowych postaci, a trzy pozostałe, pomimo tego, że stanową część drużyny i uzyskują doświadczenie, są niezależne. Maksymalnie nasza grupa śmiałków może się składać z ośmiu postaci. Gra komputerowa Greyhawk: The Temple of Elemental Evil, w odróżnieniu od papierowego protoplasty zaopatrzona została w zasady najnowszej edycji systemu D&D, tj. 3,5. Znaczy to że znajdziemy tu niemal wszystkie aktualne umiejętności, monstra, zaklęcia, przedmioty, itd.
-
Turowy system walki, ponad 200 czarów które można rzucić, ponad 50 specjalnych ciosów czy wyczynów związanych ze specjalnymi umiejętnościami klasy postaci i zdobytym doświadczeniem. -
Około 20 zdolności, w tym: Appraise, Bluff, Concentration, Diplomacy, Disable Device, Escape Artist, Gather Information, Heal, Hide, Intimidate, Listen, Move Silently, Open Lock, Perform, Pick Pocket, Search, Sense Motive, Spellcraft, Spot, Wilderness Lore. -
Nowoczesny engine graficzny, pre-renderowane tła, trójwymiarowe modele postaci, szereg nowoczesnych efektów graficznych, które mają uatrakcyjnić takie czynności jak np. rzucanie zaklęć. -
Ponad sto różnych bestii, począwszy od goblinów, a skończywszy na potężnych gigantach i demonach. -
Setki postaci pobocznych (NPC-tów), w tym szereg tych które mogą przyłączyć się do drużyny. Każda z własną historią, systemem wartości, itp. -
Główny wątek fabularny obliczony na około 30-40 godzin rozrywki. -
Ponad 50 questów nie powiązanych z główną fabułą gry. -
Ponad 20 różnych zakończeń gry zależnych od decyzji i wyborów, których dokonał grający.
![](http://images8.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/-353895763.jpg)