Wykorzystanie Internetu w działalności małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce.pdf
-
1. DARMOWE MATERIAŁY -
2. PSYCHOLOGIA -
3. SAMODOSKONALENIE -
4. PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ -
5. ZDROWIE -
6. POZOSTAŁE -
ciało i duch -
Darmowe kursy e-mailowe -
dla majsterkowiczów -
e-biznes -
e-booki -
edukacja finansowa -
EFT -
ezoteryka -
gotowanie -
HUMOR -
informatyka -
inwestowanie -
języki obce -
Mapa Zdrowia -
medytacja alternatywna -
motoryzacja -
motywacja i sukces -
muzyka -
Optymalizacja Życia – darmowy kurs wideo! -
pozytywne wychowanie -
praca i kariera -
prawo -
Prawo przyciągania -
relacje międzyludzkie -
Robert Kiyosaki - Spisek Bogatych -
rozwój osobisty -
sprzedaż bezpośrednia -
studia -
sztuka pisania -
szybkie czytanie i nauka -
The Secret -
własna firma -
wywieranie wpływu -
zakłady bukmacherskie i hazard -
zdrowe odżywianie -
ZDROWIE
Czy to będzie dobry rok dla Twojej firmy? „TAK! Jeśli stosujesz tę sprawdzoną strategię przeznaczoną dla polskich przedsiębiorstw Kiedy kilka prostych zmian w funkcjonowaniu zwykłej, polskiej firmy sprawia, że w ciągu 4 miesięcy liczba klientów wzrasta o 420% a czysty zysk o 300%, to musi w tym coś być. Kiedy jedne przedsiębiorstwa zwalniają pracowników i tną wszelkie koszty tylko po to, by jakoś utrzymać się na rynku, a inne, w tym samym czasie zwiększają zatrudnienie, ciągle zdobywają nowych klientów i notują stały wzrost zysków, to chyba warto poznać na czym polega ich Strategia Sukcesu, prawda? Oto System Strategii, który pozwala w łatwy sposób zmodernizować firmę – bez żadnych dodatkowych kosztów - by oparła się ona każdej recesji i przynosiła coraz większe zyski, a jej właściciel poświęcał coraz mniej czasu na pracę w firmie.
Jak stworzyć biznes, który przyniesie Ci sukces i duże pieniądze? Zanim przejdę do opisu tej publikacji i wytłumaczę Ci dokładnie w jaki sposób zyskasz na niej, chciałbym Ci zadać kilka prostych pytań. Pozwolą Ci one zdecydować czy to, co prezentuję będzie dla Ciebie przydatne i czy będziesz mógł z tego skorzystać. * Czy masz albo chcesz mieć w przyszłości własną dochodową firmę, która uczyni Cię w oczach innych człowiekiem sukcesu i pozwoli osągnać niezależnośc finansową? * Czy uważasz, że trochę brakuje Ci praktycznej wiedzy o prowadzeniu firmy, która gwarantuje rozkręcenie dochodowego biznesu? * Chcesz nauczyć się w jaki sposób małe firmy rozwijają się w duże i ekstremalnie dochodowe przedsiębiorstwa? * Czy chcesz poznać tajniki i praktyczne sposoby prowadzenia firmy, dzięki którym sukces Twojej firmy będzie czymś w 100% pewnym? Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś:" Tak", to mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Możesz założyć dochodową firmę lub możesz też jeszcze bardziej rozwinąć swój obecny biznes, a wszystko to dzięki radom, które niedługo otrzymasz. Nie potrzebujesz do tego ani ryzykownych inwestycji, ani wiedzy zdobytej na studiach. Wszystko czego potrzebujesz, to praktyczne rozwiązania, do których inni doszli już wcześniej i z których Ty możesz korzystać. Pozwól jednak, że zacznę wszystko od początku.
Jak wywołać u Klienta impuls do zakupu i zacząć sprzedawać znacznie więcej? Czego możesz nauczyć się od kasyn z Las Vegas? Istnieje ogromna ilość "szczegółów", które powodują, że kasyna niezwykle skutecznie "wyciągają pieniądze" od swoich klientów. Jak stworzyć właściwe warunki, by klienci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić na usługach dodatkowych? Jak wywołać u klienta impuls do zakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały przez lata kasyna w Vegas... Teraz jest ona jawna i również Ty możesz ją zastosować w swoim biznesie (bez względu na to, co sprzedajesz). Dlaczego marketingowa wiedza i doświadczenie właścicieli kasyn są praktyczne uniwersalne? Proces podejmowania decyzji o zakupie jest podobny, bez względu na to, czy kupujesz żetony w kasynie, ebooki w naszym serwisie, czy samochód u dealera samochodowego... Zobacz, jak wiele wspólnego ma marketing kasyn z marketingiem internetowym: "Gdy klient jest gotów zapłacić, ułatw mu to jak najbardziej. Honoruj jak najwięcej głównych rodzajów kart kredytowych, kart debetowych, czeków, czegokolwiek. Zakupy pod wpływem impulsu wymagają od Ciebie błyskawicznego finalizowania transakcji. Opóźnienia prowadzą do wahania i, w konsekwencji, do utraty klientów. Ta zasada sprawdza się także w sieci." - takich przykładów znajdziesz wiele w całym ebooku „Marketing impulsowy”. To nie przypadek, że współautorem opisywanego tu ebooka jest dr Joe Vitale - ekspert w dziedzinie marketingu internetowego, który napisał między innymi bestseller "Hipnotyczny Marketing".
Jak skutecznie porozumiewać się z innymi ludźmi, zarządzać i promować? Chcesz skuteczniej porozumiewać się z innymi ludźmi? Chcesz zajmować się marketingiem, ale nie jesteś pewien, czy masz do tego odpowiednie umiejętności? Chcesz założyć własny biznes, ale nie jesteś pewien czy będziesz potrafił go wypromować i przyciągnąć nowych klientów? Jeżeli odpowiedziałeś „Tak”, na któreś z powyższych pytań, to znaczy, że zdajesz sobie sprawę, że tym co jest Ci teraz potrzebne jest wiedza i praktyczne umiejętności. Marketing Reklama Skuteczna komunikacja Zarządzanie projektami Oto tylko część tego, co musisz wiedzieć, aby radzić sobie w świecie marketingu, biznesu i skutecznego działania. A teraz proszę Cię pomyśl przez chwilę: O ile łatwiej komunikowałbyś się z innymi ludźmi, sprzedawał i załatwiał swoje sprawy, gdybyś znał skuteczne techniki komunikacji interpersonalnej? Takie techniki istnieją i zostały ściśle określone przez ludzi, którzy poświecili swoje życie badając relacje międzyludzkie. W tej książce poznasz te techniki i będziesz mógł je w pełni zrozumieć. Oczywiście sama dobra komunikacja, to za mało, aby odnieść sukces. Czasami będziesz potrzebował posłużyć się specjalnymi technikami perswazji, dzięki którym będziesz w stanie przekonać innych ludzi do swojego zdania. W tej książce poznasz najczęściej stosowane i najskuteczniejsze techniki perswazji i manipulacji. A teraz proszę pomyśl nad drugim pytaniem… O ile łatwiej zrozumiałbyś, czym jest marketing i reklama stosowana przez największe agencje reklamowe, gdybyś dokładnie poznał ich sposoby działania?
Jak powinno wyglądać zarządzanie jakością i analiza FMEA procesu w praktyce? Wykładamy kawę na ławę ...jedyne w Polsce tak praktyczne opracowanie... zarządzanie jakością :: Analiza FMEA procesu Specjaliści od zarządzania jakością stale szukają nowych sposobów, jak doskonalić jakość wyrobów, minimalizować ryzyko strat zanim one powstaną i jak odnieść dzięki temu sukces. Zarządzanie jakością, a konkretnie techniki zapewnienia jakości są znane od blisko 60 lat w kraju "kwitnącej wiśni", NASA i przemyśle zbrojeniowym USA. Jednak dopiero z końcem XX wieku w pojawiły się one w innych sektorach przemysłu na świecie. Czy chciałbyś poznać jedną z nich - analiza FMEA procesu i dowiedzieć się jak wykorzystać ją w praktyce? Jeżeli jesteś otwarty na tę wiedzę, jeśli wykorzystujesz zarządzanie jakością i chcesz doskonalić jakość wyrobów poprzez poprawę procesów, które ten wyrób realizują - to zapoznaj się z praktycznymi poradami jak wykorzystać skuteczną metodę, zwaną "Analiza FMEA procesu". To prawdopodobnie jedyne w Polsce opracowanie obejmujące zarządzanie jakością i skupiające się na analizie FMEA procesu oparte na doświadczeniu i latach praktyki autora.
Krok po kroku od formalności do przedsiębiorczości Jak właściwie wybrać formę działalności gospodarczej i sprawnie założyć firmę? Mówi się, że założenie firmy jest w Polsce sprawą niełatwą. Trzeba odpowiednio dobrać formę działalności gospodarczej, złożyć wiele podań, zdążyć w ustawowych terminach wykonać różne czynności i tak dalej. Dzięki temu poradnikowi, przejście przez wszystkie etapy zakładania firmy będzie dla Ciebie naprawdę proste. Dowiesz się na przykład, jakie zalety i wady ma spółka cywilna, jak poinformować o swojej działalności SANEPID, co powinno się znaleźć na fakturze, czy też, jak założyć firmowe konto w banku. Ebook „Moja Firma” to lektura obowiązkowa dla wszystkich chcących rozpocząć swoją działalność gospodarczą lub zmienić swoją aktualną formę działalności. Prowadzi on krok po kroku przez wszystkie czynności, które należy wykonać, aby marzenie o własnej firmie stało się rzeczywistością. Dodatkowo, robi to w tak przyjazny sposób, że czujesz, jakby doradzał Ci doświadczony w tych sprawach przyjaciel. Co czyni tę książkę tak wyjątkową? Jest napisana przystępnym językiem, pozwala Ci spokojnie rozpocząć działalność gospodarczą, z pełną świadomością Twoich praw, obowiązków, terminów dostarczeń dokumentów, tego, co płatne, a co nie itd. W sposób kompleksowy traktuje temat zakładania firmy, co pozwala Ci w pełni się na niej oprzeć zaczynając swój biznes. Doradza, jakie opcje wybrać w Twoim przypadku, wyjaśnia zawiłości i zamienia coś, o czym być może myślałeś, jako o nieprzebytej odchłani formalności, w prosty, opisany krok po kroku proces.
Jak zatrudnić właściwego kandydata do pracy w Twojej firmie? Poznaj tajniki skutecznej i efektywnej rekrutacji w małych i średnich firmach. Co by było gdybyś miał podwładnych, którzy zapracują na zyski Twojej firmy? Nie trzeba ich wymieniać co trzy miesiące? Będą spełniać swoje obowiązki rzetelnie i z zaangażowaniem? Chciałbyś wiedzieć, jak dzięki zwykłemu pozyskiwaniu pracowników osiągnąć te cele? A czy wiesz, że po prostu informując ludzi o wynikach ich starań o pracę zbudujesz pozytywny wizerunek Twojej firmy, bo Twoja konkurencja o tym nie pomyślała? Jeśli wierzysz, że sam potrafisz wyłowić z rynku pracy najlepszych kandydatów, nie czytaj dalej. Jeśli uważasz, że sens ma tylko zatrudnianie krewnych, znajomych i osób poleconych, również wstrzymaj się z lekturą. Jeśli wierzysz, że bezrobocie jest tak duże, że zawsze znajdziesz chętnych, też nie czytaj. Ale jeśli wierzysz, że można z setki kandydatów pozyskać tego jednego, który przyniesie Twojej firmie prawdziwy pożytek - czytaj koniecznie dalej, bo w końcu znalazłeś coś dla siebie i Twojej firmy! Jeśli uważasz, że nie da się tego zrobić bez kosztownej pomocy agencji doradztwa personalnego, drogich konsultantów, psychologów, specjalistów konsultingu, zarządzania i innych wymyślnych nazw, testów, wielogodzinnych rozmów, słowem straty czasu i pieniędzy - jesteś w błędzie! Przy minimalnym nakładzie sił i środków oraz prostych ludzkich umiejętnościach słuchania i rozumienia Twoja firma może samodzielnie pozyskać nowych pracowników, którzy będą dla niej pracować wydajnie i sumiennie.
Kto jeszcze chce wiedzieć w jaki sposób małym kosztem zwiększać zyski firmy? Potęga firmy niekoniecznie musi być synonimem wielkiego majątku i rozległej strefy wpływów. Sukces i zysk nie są wyłącznie domenami wielkich koncernów i korporacji. Zgodnie z prawem natury, w konfrontacji z gigantami mniejsze organizmy hartują się i stają się niepokonane. Pamiętasz, jak 60 milionów lat temu wyginęły dinozaury, a przetrwały tylko małe i średnie zwierzaki? Świat należy do małych i średnich firm. Niewidzialna ręka rynku nie popiera monopolistów ani wielkich firm, które spoczęły na laurach. Popiera najbardziej kreatywnych i odważnych, którzy chcą się rozwijać i realizować swoje marzenia. Popiera ludzi gotowych postawić wszystko na jedną kartę i z podniesioną głową iść przez świat.
Jak nie popełniać błędów, które mogą doprowadzić Twoją firmę do upadłości i jak podnieść się po porażce? Wystarczy być na taką ewentualność przygotowanym, żeby upadłość firmy nie oznaczała klęski, a nawet mogła być źródłem przyszłego sukcesu. Oczywiście lepiej żeby się nie przytrafiła, ale są sytuacje kiedy to jest najsłuszniejsze posunięcie. "Upadłość jest decyzją ekonomiczną i jeśli tak ją potraktujesz, nie będzie dla Ciebie zaskoczeniem."
...czyli jak nie oszaleć w drodze po środki pomocowe z UE Wiesz już, ile dostanie Twoja firma z 90 mld euro, które otrzyma Polska z kasy UE w latach 2007-2013? Odpowiedź na to pytanie zależy w ogromnym stopniu od Ciebie. Jeśli podejdziesz na poważnie do pozyskiwania środków unijnych, Twoja firma może dostać potężny zastrzyk finansowy. Musisz się jednak wiele nauczyć zanim zaczniesz pisać naprawdę skuteczne wnioski i otrzymywać silne wsparcie finansowe dla swoich projektów. Anna Szymańska, która zajmuje się pozyskiwaniem środków unijnych od 1992 roku, a w okresie 2004-2006 pozyskała ze środków unijnych ponad 100 mln złotych (!!!), nabyła już tyle wiedzy i doświadczenia, że mogłaby napisać o tym książkę... I właśnie to zrobiła! Wreszcie jest dostępny przewodnik, który pokazuje Ci, co jest najważniejsze w pisaniu skutecznych planów i wniosków o dofinansowanie w okresie budżetowania 2007-2013. Przekazuje on wiedzę o groźnie brzmiących zagadnieniach z humorem i polotem, a uroku dodają mu również rysunki - takie, jak ten poniżej.