PORTAL 2.7z.001
-
2001 December -
2002 August -
2003 März -
5001BFE5 -
540CE23D -
540D5DC0 -
54105F0B -
5411FEBB -
54120B26 -
5413F4F6 -
adventure -
awt -
Big -
Building Explosion1 -
Clipboard -
Color Game -
Concepts -
dll -
editor -
Explosion Not Destroyed -
Forklifter.2014-HI2U -
gfx -
Heads'n'Faces -
HelixSDK -
hi-fol14 -
img -
KeyGen -
Logo -
menu -
neuron -
Objects -
Outtakes (german) -
Panorama screens -
pvimgs -
Renders -
Scene ENG-PAT -
Screenshots -
scripts -
Sketches -
skillinfos -
Small -
speech -
Spolszczenie -
Subtitle Workshop v2.51 [PL] -
test_cygwin -
test_x -
test_xt -
Tower Defense -
VobSub v2.23 -
Wtyczki
PREMIERA - 19 kwietnia 2011 ( światowa data premiery )
WYMAGANIA SPRZĘTOWE :
Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM (2 GB dla Vista/7), karta grafiki 128 MB (GeForce 7600 lub lepsza), 7.6 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista/7.
OPIS GRY :
Kontynuacja kultowej gry logicznej. Akcja toczy się kilkaset lat po wydarzeniach z pierwszej części.
Portal 2 to oryginalna produkcja należąca do gatunku gier logicznych, stworzona przez studio Valve Software. Akcja rozpoczyna się kilkaset lat po wydarzeniach z pierwszej części. Nasze działania w pierwszym Portalu spowodowały przebudzenie dziesiątek rdzeni osobowości. Jednym z takich SI jest Wheatley. Znudzony monotonią laboratoriów Aperture postanawia wydostać się na zewnątrz. W tym celu budzi Chell (bohaterkę części pierwszej, do tej pory uśpioną w komorze hibernacyjnej) i proponuje wspólną ucieczkę. Niestety nie wszystko idzie zgodnie z planem i duet natyka się na śpiącą sztuczną inteligencję GLaDOS (przeciwnik z części pierwszej), która dla dobra nauki postanawia nam przebaczyć i szybko wznawia znane z pierwszej części testy.
Graczom zaoferowano znacznie większą swobodę działania niż w pierwszej części. Poprzednio lokacje dawały jasno do zrozumienia czego można w nich dokonać, a czego nie. Teraz uległo to zmianie. Grający mogą zmieniać właściwości pomieszczeń oraz korzystać z zaawansowanego silnika fizycznego, dzięki któremu przez otwarte portale działają np. siły przyciągania. Przykładowo, tuba zasysająca powietrze jest zdolna przez otwarty portal poderwać działko strażnicze. Często natkniemy się też na urządzenia emitujące wiązkę przyciągającą lub mosty tworzone z czystej energii. Takie elementy otoczenia w połączeniu z otwartymi portalami posłużą do rozwiązywania kolejnych problemów logicznych. Inną ważną nowością jest wprowadzanie farb, które potrafią zmieniać właściwość powierzchni. Tu znowu przykład - przejście po pokrytej pomarańczowym kolorem podłodze powoduje wpadnięcie w poślizg, dzięki czemu osiągamy prędkości niedostępne tradycyjnymi metodami. Natomiast powierzchnie, które pomalujemy na niebiesko działać będą jak trampoliny. Kolejną nowością są obiekty odbijające światło, dzięki którym możliwe ma być zmienianie trajektorii laserów.
Portal 2 pochwalić się może także rozbudowanym trybem kooperacyjnym, który zawiera zupełnie odrębną kampanię, z oddzielną fabułą oraz zagadkami. Gracze wcielają się w nim w duet robotów, stanowiących ewolucje technologii wykorzystanych w działkach strażniczych. Każdy z nich uzbrojony jest we własne urządzenie do tworzenia portali (więc na raz otwarte mogą być cztery portale). By ułatwić współpracę między grającymi Valve udostępniło m.in. tryb split-screen, jak również możliwość włączenia mini kamery dającej podgląd na poczynania partnera. Pojawił się też system komend wizualnych, dzięki którym możemy umieszczać na poziomach ikony informujące drugiego gracza czego od niego w danym miejscu oczekujemy.
SCREENY Z GRY :
OBRAZ GRY "ISO" O ROZMIARZE 6,59 GB DODANY DO ARCHIWUM I PODZIELONY PROGRAMEM "7-ZIP".
1 - Ściągnij 9 plików archiwum i wypakuj programem 7-ZIP.
2 - Otrzymany obraz ISO zamontuj w wirtualnym napędzie np.DAEMON Tools.
3 - Zainstaluj, wklej CRACKA do katalogu z zainstalowaną grą:
C:\Program Files (x86)\Valve\Portal 2
4 - GRAJ !
ABY USTAWIĆ W GRZE JĘZYK POLSKI WCHODZIMY W KATALOG Z ZAINSTALOWANĄ GRĄ, ODPALAMY 'Launcher.exe' i zmieniamy na POLISH.