06 - Cialdini Robert - Wywieranie wplywu na ludzi.mp3
-
► Joga -
03 Copernicus Center -
08 SWOR -
10 Wydział FAIS - Uniwersytet Jagielloński -
12 UJ -
14 SWPS -
Alan Watts -
Bert Hellinger -
Dadawa -
Ditfurth Hoimar von -
fachowe audiobook'i i książki -
Film Kurs Cudów -
fizyka i filozofi - Heisenberg - audiobook -
Fizyka Kwantowa -
Geny a charakter (D. Hamer, P. Copeland) -
Hipnoza sceniczna -
Horyzonty poznania SWPS -
Instytut Talentu - Dorota Filipiuk -
Jiddu Krishnamurti -
Jiddu Krishnamurti(1) -
Krótka Historia Czasu audiobook -
Krótkie -
książki - psychologia itp -
Kursy Front-End'owe -
Kursy Programowanie -
Master Mind Club -
Medyczna środa 2010 -
Na początku był wodór audiobook -
nagrania 2014 -
Nauki przyrodnicze - prof. Jerzy Vetulani -
NLP Zdrowie -
Nowoczensna hipnoza -
Nowoczensna hipnoza(1) -
Om Mani Padme Hum -
oMedytacji -
Planning for Business Analysis -
PMI-ACP Agile Methodologies (2 of 11)(1) -
Project Management, 4th Edition -
Psychologia emocji i motywacji -
Religie dalekiego wschodu -
SelfMastery - samodzielny rozwój osobisty -
Strategia komunikacji marki -
szamanizm -
tantra -
Włodzisław Duch -
Wszechświat w skorupce orzecha (S. Hawking) -
Zaburzenia nerwicowe -
Zarządzanie marką -
Zmiana przekonań -
Zostan freelancerem - Agnieszka Skupieõska
Wywieranie wpływu na ludzi
Kategorie: Nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Czyta: Anrzej Śledź
Jak nakłonić kogoś do zmiany sposobu postępowania?
Jak zachęcić innych ludzi do zmiany decyzji?
Jak skłonić do tego, by takiej zmiany zapragnęli?
Jak obronić się przed ich wpływem na nasze decyzje?
Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do osóbzawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wykładowców. Służyć może wiedzą i pomocą każdemu, kto chce wpływać na innych bądź obronić się przed niechcianym wpływem.
"Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka" zyskała sobie ogromną popularność nie tylko wśród psychologów, ale także specjalistów od marketingu i wśród szerokiej publiczności. Została przetłumaczona na 26 języków i sprzedana w ponad 2 milionach egzemplarzy, zaś anglojęzyczny jej oryginał był cytowany ponad trzy tysiące razy. Przyczyną niezwykłej popularności tej pracy jest nie tylko fakt, że odkrywa ona czytelnikowi dość proste mechanizmy psychiczne odpowiedzialne za złożone i nieraz trudne do zrozumienia przypadki ludzkiego postępowania. Niepoślednią przyczyną jest też niezwykły dar jasnej i angażującej odbiorcę komunikacji – Robert Cialdini potrafi wyjaśniać złożone zjawiska w sposób powszechnie zrozumiały i fascynujący. Zarówno kiedy pisze, czego świadectwem omawiana książka, jak i kiedy mówi, czego świadectwem są jego kilkakrotne wystąpienia w murach Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.
Prof. Bogdan Wojciszke