Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Super Black Bass Fishing.nds

deepstar / Nintendo Ds / Gry / Super Black Bass Fishing.nds
Download: Super Black Bass Fishing.nds

32 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować


obrazek

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Crash of the Titans to stworzona przez Radical Entertainment kolejna odsłona przygód popularnego bohatera czasów PSOne – Crasha Badicoota. Produkcja jest familijną przygodową grą akcji wydaną na konsole Nintendo Wii, PS2, X360 oraz handheldy DS, GBA, PSP, a także na telefony komórkowe. W Crash of the Titans bohater po raz kolejny musi zmierzyć się ze swoimi głównymi wrogami, Neo i Niną Cortex. Tym razem przeciwnicy Bandicoota wpadli na diabelski pomysł przemieniania lokalnych stworzeń w olbrzymie, zmutowane potwory. Dzięki swoim umiejętnościom może przejmować kontrolę nad bestiami i wykorzystywać ich zdolności i ataki do własnych celów. W ten sposób możemy pokierować krokami 15 olbrzymich stworów, takich jak Scorporilla, Ratcide, Magamadon czy Shellephant. Pozwoli to na skorzystanie ze specjalnych mocy mutantów, takich jak przywołanie błyskawicy czy strzelanie laserami z oczu. Pozbawiony wsparcia zmutowanych zwierząt Crash także nie jest bezbronny – autorzy wprowadzili bowiem do gry rozbudowany system akrobatycznej walki. Bohater może eliminować przeciwników różnorodnymi ciosami, które można łączyć w efektowne kombinacje. Wraz z postępem rozgrywki gracze zwiększają umiejętności walki Crasha, odblokowując nowe ataki i kombosy. Na tym jednak kończą się umiejętności Bandicoota. Nasz bohater potrafi biegać po ścianach, kołysać się na linach, a także wybijać się na trampolinach. Ponadto czasami bawi się w surfera bądź skatera. W każdym momencie zabawy do rozgrywki może dołączyć drugi gracz, który pokieruje Carbon-Crashem. Korzystając z trybu kooperacji bohaterowie mogą łączyć swoje ataki i siać jeszcze większe zniszczenie w szeregach przeciwników.
obrazek Colin McRae: DiRT 2, będące kontynuacją bardzo udanej produkcji wyścigowej autorstwa brytyjskiej firmy Codemasters, umożliwia nam wzięcie udziału w szeregu dynamicznych zawodów off-roadowych. W porównaniu do pierwszego DiRT-a autorzy zdecydowali się położyć jeszcze większy nacisk na kwestię wyścigów po bezdrożach, dzięki czemu gra wyróżnia się bardzo młodzieżowym, ekstremalnym klimatem, przy jednoczesnym zachowaniu klasy poprzedniczek. W nowym DiRT zastosowana została rozbudowana opcja rozgrywki dla pojedynczego gracza, w sposób wyjątkowy ukazująca nam prawdziwego ducha wyścigów off-roadowych. Została ona przygotowana na wzór tej z GRID-a, poprzedniej produkcji wyścigowej autorstwa Codemasters. Gracz podróżuje po całym świecie, uczestniczy w wyścigach i wygrywając je buduje swoją reputację. Osiągnięcie wysokiego poziomu umożliwia nam nawiązywanie koleżeńskich relacji z tuzami tego sportu – m.in. Travisem Pastraną oraz Kenem Blockiem. Nowopoznani koledzy zapraszają nas na specjalne imprezy i turnieje, w których możemy wygrać niezwykle atrakcyjne nagrody. W DiRT 2 wykorzystany został również rozbudowany system powtórek. Usprawnieniom poddana została m.in. funkcja Flashback, dzięki której możemy cofnąć się w czasie i puścić w niepamięć poważniejsze błędy, uniemożliwiające odnoszenie zwycięstw w wyścigach. Zawody przeprowadzane są w kilkudziesięciu przygotowanych do tego lokacjach. Gra wykorzystuje oba ekrany konsoli - na jednym ukazana jest mapa, a na drugim właściwa akcja.
obrazek
Nintendogs: Lab & Friends to kolejna gra, zaprojektowana przez najsłynniejszego elektroniczno-rozrywkowego wizjonera z japońskiej korporacji Nintendo, czyli Shigeru Miyamoto (twórca np. postaci hydraulika Mario oraz serii The Legend of Zelda). Niniejsza pozycja jest swoistą symulacją hodowania psa, osiągalną wyłącznie dla posiadaczy kieszonkowej konsoli DS. Podtytuł produktu oznacza, iż stanowi on jeden z podstawowych wariantów Nintendogs – identycznych pod względem funkcjonalności, lecz odmiennych w materii zaimplementowanych ras. Zatem w omawianej wersji udostępniono następujące typy: Labrador Retriever, Pembroke Welsh Corgi, Pudel, Ratlerek, Shiba Inu i Sznaucer Miniaturowy. Na początku zabawy można wziąć na wychowanie tylko jednego czworonoga, ale po zgromadzeniu odpowiednich funduszy nic nie stoi na przeszkodzie, aby przygarnąć więcej szczeniaków (maksymalnie trzy pod bezpośrednią kontrolą i pięć w „przechowalni”). Każdy wirtualny pies posiada unikalną maść, jak również określoną płeć i charakter. Ten ostatni odgrywa bardzo ważną rolę w relacjach z użytkownikiem, gdyż autorzy Nintendogs postanowili dość wiernie zasymulować rzeczywistość. Trzeba więc stosować należyte metody wychowawcze, celem właściwego ukształtowania przedstawiciela konkretnej rasy. Mikrofon pozwala na nauczenie podopiecznego reagowania na komendy głosowe, natomiast dotykowy ekran umożliwia interakcję z czworonogiem (głaskanie, mycie, wyprowadzanie na spacer etc.). Ponadto developerzy z firmy Nintendo zaimplementowali w swoim dziele m.in. następujące elementy: * Wirtualne wystawy psów i rozmaite zawody innego rodzaju. * Liczne przedmioty (latające dyski frisbee, różne modele obroży itd.) i sporo ukrytych opcji do odblokowania. * Tryb bezprzewodowego połączenia z drugim graczem w celu zorganizowania zwierzakom wspólnej zabawy.
obrazek
Scooby-Doo! Unmasked to platformówka pełna akcji i etapów zręcznościowych, mająca wiele wspólnego z takimi pozycjami, jak m.in. seria Jak & Daxter. Producentem oraz wydawcą tejże pozycji jest THQ, znane z Hot Wheels Stunt Track Challenge. Przyjaciel Freda, niejaki Jed, został porwany! Co gorsza, dziesiątki robotów, które tworzył dla potrzeb filmów rozpierzchło się po całym mieście i atakują każdego napotkanego człowieka, bądź zwierzaka. Kto porwał Jeda? Kto uwolnił dziwaczne roboty? To zadanie dla grupy Mystery Inc. I lepiej, by zagadka została wyjaśniona bardzo szybko, bo w innym wypadku może być... za późno! Programiści firmy THQ przygotowali kilkanaście ogromnych i bardzo urozmaiconych poziomów (m.in. Harum Sacre’em Museum, Haunted Rockin’ Roller Coaster, czy Shuddery Showdown in Chinatown). W każdym z nich sterowana przez gracza postać, a jest to śmieszny pies Scooby, może odnaleźć i przywdziać jeden kostium nadający jej specjalne umiejętności (np. Kung Fu Scooby, Bat Scooby oraz Robin Hood Scooby). Ponadto gdzieniegdzie walają się nadzwyczajne chrupki wzmacniające na pewien czas naszego bohatera, dzięki czemu walka z przeciwnikami jest o wiele łatwiejsza. Od czasu do czasu przejścia zagrodzone są bramami, które odblokujemy jedynie wtedy, gdy zaliczymy jedną z wielu mini-gier. Scooby-Doo! Unmasked oferuje nam bardzo dokładną, dwuwymiarową grafikę oraz dobrej jakości dźwięk stereo. Ekran dotykowy umożliwia nam swobodne przełączanie się pomiędzy zdobytymi w trakcie zabawy kostiumami oraz wykorzystywany jest w wielu napotykanych mini-grach.
obrazek The Sims 2 był kontynuacją jednej z najpopularniejszych gier komputerowych. Produkcja ta początkowo powstała z myślą o posiadaczach komputerów osobistych. Wkrótce doczekała się jednak konwersji na inne platformy sprzętowe. Opisywana wersja, przeznaczona na konsolkę Nintendo DS, w bardzo dużym stopniu odróżnia się od swojego pierwowzoru. Zastosowano bowiem szereg poważnych uproszczeń. Zamiast nadzorować życie wielu Simów, zarządzając jednocześnie wieloma innymi kwestiami (np. finansami), tym razem zabawa koncentruje się na pojedynczej osobie, którą na dodatek obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby. Za przygotowanie gry odpowiedzialna jest oczywiście firma Maxis. Nie jest to też jedyna gra z serii The Sims, wydana na tę konsolkę. Na DS-a powstał też między innymi The Sims 2: Pets, koncentrujący się na zabawach ze zwierzakami. Jeszcze przed rozpoczęciem zabawy należy oczywiście utworzyć własnego Sima, wykorzystując do tego celu uproszczony w stosunku do PeCetowej wersji edytor. Oprócz nadania imienia ustalamy szczegóły wyglądu (włosy, twarz, kolor skóry, talia itp.). Wybieramy także odpowiednie ciuchy, które w dalszej fazie rozgrywki można zmieniać. Akcja kieszonkowej wersji The Sims 2 rozgrywa się w niewielkim miasteczku o nazwie Strangetown. Wszelkie działania organizujemy natomiast z przejętego na własność lokalnego hotelu, którego wygląd można oczywiście do woli modyfikować. Opisywana gra pod wieloma względami przypomina produkty z wydawanej na PC serii The Sims: Stories. Producent zdecydował się bowiem zawrzeć różnego rodzaju misje, które w trakcie zabawy należy wykonywać. Większość zadań związanych jest z wspomnianym wyżej hotelem oraz zachciankami odwiedzających go gości. Musimy na przykład zadbać o odpowiedni sprzęt, czy dobudować nowe pokoje. W nagrodę otrzymujemy pieniądze, nowe zlecenia oraz bonusowe przedmioty. Gracz musi się ponadto zaznajomić z obsługą takich urządzeń jak odkurzacz, czy wykrywacz metalu. Wszystkie te obiekty używa się oczywiście na terenie hotelu. Zadbano także o zabawne, dodatkowe historyjki, uwzględniające między innymi odpieranie ataków Obcych. Wiele z takich prostych czynności rozgrywanych jest w formie łatwych do zrozumienia mini-gier. Z innych ciekawych atrakcji, warto wspomnieć o możliwości budowania na terenu hotelu kasyna, muzeum, siłowni, a nawet nocnego klubu. Ze wszystkich tych atrakcji można następnie korzystać. Zadbano tu też o wiele dodatkowych opcji. Przykładowo, gracz może ustalać, jakie utwory muzyczne mają pojawić się w nocnym klubie, czy osobiście przygotować wystawę w muzeum. Równolegle należy dbać o potrzeby prowadzonego przez siebie Sima. Zostało to jednak maksymalnie uproszczone. Zlikwidowano bowiem różne paski potrzeb, a zastąpiono je jednym wspólnym wskaźnikiem. W celu utrzymania go na wysokim poziomie należy wykonywać standardowe czynności – spożywać posiłki, czy dbać o odpowiednią ilość snu. Wizualnie gra prezentuje się stosunkowo przeciętnie. Górny ekranik ukazuje świat gry, dolny – ważne informacje o hotelu, czy aktualnie wykonywanych czynnościach.
obrazek Nintendogs: Best Friends to kolejna gra, zaprojektowana przez najsłynniejszego elektroniczno-rozrywkowego wizjonera z japońskiej korporacji Nintendo, czyli Shigeru Miyamoto (twórca np. postaci hydraulika Mario oraz serii The Legend of Zelda). Niniejsza pozycja jest swoistą symulacją hodowania psa, osiągalną wyłącznie dla posiadaczy kieszonkowej platformy DS. Podtytuł produktu oznacza, iż stanowi on jeden z podstawowych wariantów Nintendogs – identycznych pod względem funkcjonalności, lecz odmiennych w materii zaimplementowanych ras. Zatem w omawianej wersji (występującej w specjalnym zestawie z konsolą) udostępniono następujące typy: Beagle, Golden Retriever, Jamnik Miniaturowy, Labrador Retriever, Owczarek Niemiecki i Yorkshire Terrier. Na początku zabawy można wziąć na wychowanie tylko jednego czworonoga, ale po zgromadzeniu odpowiednich funduszy nic nie stoi na przeszkodzie, aby przygarnąć więcej szczeniaków (maksymalnie trzy pod bezpośrednią kontrolą i pięć w „przechowalni”). Każdy wirtualny pies posiada unikalną maść, jak również określoną płeć i charakter. Ten ostatni odgrywa bardzo ważną rolę w relacjach z użytkownikiem, gdyż autorzy Nintendogs postanowili dość wiernie zasymulować rzeczywistość. Trzeba więc stosować należyte metody wychowawcze, celem właściwego ukształtowania przedstawiciela konkretnej rasy. Mikrofon pozwala na nauczenie podopiecznego reagowania na komendy głosowe, natomiast dotykowy ekran umożliwia interakcję z czworonogiem (głaskanie, mycie, wyprowadzanie na spacer etc.). Ponadto developerzy z firmy Nintendo zaimplementowali w swoim dziele m.in. następujące elementy: * Wirtualne wystawy psów i rozmaite zawody innego rodzaju. * Liczne przedmioty (latające dyski frisbee, różne modele obroży itd.) i sporo ukrytych opcji do odblokowania. * Tryb bezprzewodowego połączenia z drugim graczem w celu zorganizowania zwierzakom wspólnej zabawy.
obrazek Konwersja Shrek SuperSlam ze stacjonarnych platform sprzętowych. Podobnie jak w przypadku pozostałych wydań opisywanego tytułu, gracze mają tutaj do czynienia z typową, chodzoną bijatyką. Twórcy wydania na Nintendo DualScreen ograniczyli niektóre aspekty programu (na szczęście nie tak bardzo, jak miało to miejsce w przypadku wersji na Game Boy Advance). Podczas rozgrywki naprzeciw siebie staje dwanaście postaci znanych z obrazów kinowych (na PC, PS2, Xbox i GCN było ich dwadzieścia). Do wyboru oddano zarówno pozytywnych bohaterów (m.in. Shrek, Osiołek, Kot w butach, Pinokio), jak i złoczyńców pokroju Księcia z bajki. Każda postać posiada całkiem spory wachlarz standardowych ruchów, może również korzystać z rozmaitych ciosów specjalnych (Pinokio atakuje poprzez wydłużenie swojego nosa, Shrek puszcza hiper śmierdzącego bąka, etc.). Oprócz tego, prowadzony bohater korzysta z kilkunastu rodzajów broni czy też zwiększa swoje umiejętności poprzez wypicie magicznych eliksirów. Poszczególne pojedynki toczą się na jednej z dwudziestu aren. Część lokacji została zaczerpnięta z kinowych filmów (np. zamek Smoczycy, pałac rodziny królewskiej), inne powstały specjalnie dla potrzeb opisywanej gry. Wszystkie miejscówki zdają się być w pełni interaktywne - przeciwników możemy wyrzucać przez okna, uderzać nimi o ścianę, korzystać z rozmaitych przedmiotów znajdujących się na planszy w stylu chociażby mebli, itd. Do tego wszystkiego dochodzą jeszcze: tryb zmagań wieloosobowych, w którym jednocześnie mogą uczestniczyć maksymalnie cztery osoby (każdy jest sam), jak również trójwymiarowa oprawa wizualna, stylizowana oczywiście na to, co mogliśmy zobaczyć podczas oglądania filmów Shrek. Dotykowy ekran Nintendo DS służy do kolekcjonowania broni czy eliksirów. Wyświetlana jest na nim także mapa, ułatwiająca poruszanie się po wybranej lokacji.
obrazek Bubble Bobble Revolution to DSowe wcielenie klasycznej gry zręcznościowej Bubble Bobble, wydanej w 1986 roku przez korporacje Taito. Tak jak w pierwowzorze, tak i tutaj bohaterami są dwa miłe dinozaury, Bub i Bob, który łącząc swoje siły i zdolności muszą pokonać 100 poziomów aby uratować swoje dziewczyny ... a może raczej dinozaurzyce. Bubble Bobble Revolution posiada ulepszoną w stosunku do oryginału grafikę, oraz nowe typy bąbelków, rodzaje ataków, wrogów oraz bonusy. Gra wykorzystuje oba ekrany konsoli oraz, co ciekawe, mikrofon, który służy do aktywacji mini-gier i specjalnych funkcji - przykładowo na jednym z poziomów należy dmuchnąć w niego aby uruchomić widoczne na ekranie turbiny. Ciekawostką jest umieszczenie wraz z grą oryginalnej wersji Bubble Bobble a także ukrytej, grywalnej postaci zaprojektowanej przez Igusę Matsuyama, artystę odpowiedzialnego za bohaterów Harvest Moon. Oprócz rozgrywki dla jednego gracza, Bubble Bobble Revolution oferuje tryb, w którym może zmierzyć się do 4 przeciwników. Ich zadaniem jest zniszczenie jak największej ilości potworów pojawiających się na planszy - nie byłoby to zbyt trudne, gdyby nie fakt, iż gracze mogą ranić się nawzajem.
obrazek Ford Racing 3 to typowa zręcznościowa ścigałka. Seria ta zapoczątkowana została na komputerach osobistych. Kolejne tytuły trafiały już jednak na różne platformy, m.in. PlayStation 2 oraz Xbox’a. Omawiana produkcja jest pierwszą, którą zdecydowano się przenieść na niewielką konsolkę firmy Nintendo. Jest to zarazem jedna z nielicznych klasycznych ścigałek, którą DS może się poszczycić. Warto jednocześnie zauważyć, iż mamy tu do czynienia z dość standardowo wykonaną konwersją, która nie odbiega w istotny sposób od swojego pierwowzoru. Gra ukazała się również na PC oraz konsole PS2 i Xbox. Jedną z podstawowych atrakcji opisywanej ścigałki jest oczywiście możliwość przetestowania kilkudziesięciu różnych modeli tytułowej marki. W grze pojawia się w sumie ponad 50 licencjonowanych pojazdów. Ponadto należy dodać, iż autorzy zadbali o auta z wielu różnych epok. W rezultacie możemy przetestować zarówno klasycznego Forda T, jak i supernowoczesne bolidy, z Fordem GT40 na czele. Pojazdy podzielone zostały na kilka różnych klas. Mamy tu typowe auta sportowe, klasyki, rodzinne limuzyny, a nawet pick-upy, cieszące się ogromną popularnością w Stanach Zjednoczonych. W początkowej fazie gry można jedynie wybierać pomiędzy kilkoma podstawowymi modelami. Kolejne auta odblokowywane są w miarę postępów w rozgrywce. To samo tyczy się przygotowanych przez producentów tras, których jest ponad 25. Warto w tym miejscu zauważyć, iż tory są bardzo zróżnicowane. Oprócz tras asfaltowych zadbano między innymi o odcinki typowe dla rajdów samochodowych. Gracz ma w sumie do pokonania czternaście różnych mistrzostw. Kolejne wyścigi są oczywiście coraz trudniejsze, wymagając tym samym od gracza perfekcyjnego opanowania pojazdu. Model jazdy jest jednak bardzo zręcznościowy. Zrezygnowano również z jakichkolwiek uszkodzeń, tak więc odbijanie się od otaczających tor band niczym złym nie grozi. Wizualnie gra prezentuje zbliżony poziom do innych ścigałek wydanych na Nintendo DS. Mamy tu do czynienia z trójwymiarowym środowiskiem. Z ustalonej przez producentów trasy przejazdu nie można niestety zbytnio zbaczać.
obrazek Franklin's Great Adventures to zabawa, przygotowana z myślą o najmłodszych użytkownikach konsoli Nintendo DS. Jej pierwowzorem jest popularny kanadyjski serial telewizyjny, emitowany od listopada 1997 r. Gra przedstawia przygody tytułowego żółwika i jego przyjaciół – Misia (Bear) i Bobra (Beaver). W trakcie ośmiu epizodów do zadań dziecka należy zawieranie nowych znajomości i udzielenie pomocy ludziom, mieszkającym w pobliskim miasteczku. Jest to gra przygodowo–zręcznościowa o elementach klasycznej platformówki, jednak sterowanie postacią nie przysparza większych trudności. Za pomocą odpowiedniego operowania stylusem na panelu dotykowym można dodać żółwikowi prędkości w trakcie jazdy na rowerku. Natomiast dmuchając w konsolowy mikrofon wywołuje się wiatr, napędzający łódkę bohatera. Po zakończeniu dziesięciopoziomowych przygód, zabawa z Franklinem nie kończy się. Zaliczenie poszczególnych leveli odblokowuje dziesięć, wcześniej niedostępnych, fantastycznych mini-gier. Dużą frajdę daje możliwość łączenia się w trybie multiplayer poprzez Wi-Fi. Franklin uczy się przede wszystkim na własnych błędach. Gdy robi pomyłki i gafy oraz gubi się, to zaczyna rozważać sytuację, w której się znalazł i szuka odpowiedniego rozwiązania. Poza czerpaniem zabawy z gry, dziecko również poznaje tajniki analitycznego i kreatywnego myślenia oraz rozwiązywania problemów. Ponadto zabawa z żółwikiem pomaga w rozwijaniu koordynacji oko–ręka oraz uświadamia, że z kłamania tak naprawdę nie czerpie się żadnych profitów.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności