Ulica sezamkowa Once -Upon a Monster- Kinect - Xbox 360.part30.rar
-
84 Charing Cross Road -
Agata -
Akt woli -
Albumy -
Albumy Disco Polo -
ALBUMY DISCO POLO RAR - SKŁADANKI -
ALBUMY DISCO POLO RAR - ZESPOŁY -
American ninja -
Beverly Hills Madam -
Błękit nieba -
Bodzio i Hity vol.2 1996 -
Cienista dolina -
Córka Ryana -
Cyganka -
Czarodziejskie chwile -
Diamenty -
Disco Dance Club [2016] -
Disco Polo Love Vol.1 1996 -
Duch j pani Muir -
Dziewczyny z Diamentowego Rancza -
Gdzieś w czasie -
Gwiazdkowa zguba -
Jedyne pragnienie -
Kariera Emmy Hart -
Koktajl -
Kolor - Biesiada z Disco Polo 3 1996 -
Kolor - Niech żyje życie 1995 -
Kolor - Złota plaża 1997 -
Kozacy FM 1997 -
Krewki pocałunek -
Książę przypływów -
Leona Helmsley -
Mad Max -
Magia gwiazdki -
Mewy -
Miejsca w sercu -
Milosc wedrowka bez kresu -
Na wskroś nowoczesna Millie -
Namiętności -
Nowości Disco Polo 2016 _Spakowane -
Nowości Disco Polo 2017 _Spakowane -
Nowości Disco Polo 2018 _Spakowane -
Pani Dalloway -
Parura 1997 -
Prestiż splendor i blask 2004.LEKTOR -
Przeboje Disco Polo Vol.4 -
Sekret -
SQLiteDBs -
Stan Tutaj - Wspomnień czar (Mix) 1997 -
Wakacje z Disco Polo Vol.1 1994
Ulica Sezamkowa: Once upon a Monster
Sesame Street: Once Upon a Monster to stworzona przez Double Fine Productions pozycja dla młodszych graczy, z bohaterami z Ulicy Sezamkowej w rolach głównych.
Double Fine, studio prowadzone przez weterana branży - Tima Schafera, za sprawą Sesame Street po raz kolejny udowadnia, swoją wszechstronność. W Once Upon a Monster prowadzimy dwójkę bohaterów znanych z popularnego programu dla dzieci. Fabułę otwiera Elmo, który w bibliotece wypożyczył tajemniczą książkę. Nieco lepiej na literaturze zna się druga grywalna postać - Ciasteczkowy Potwór. Ten w mig identyfikuje to dzieło. Informuje on Elmo, że jest to opowieść o potworach, w której sami musimy zadbać o pozytywne zakończenie.
Każda kolejna strona to nowa mini-gra, w której możemy wziąć udział. Po "przekartowaniu" kilku stron przechodzimy do następnego rozdziału. Zadania są różnorodne. W jednym z nich spotykamy smutnego potwora Marco. Jako, że poznajmy go w dniu jego urodzin, naszym zadaniem jest rozweselenie solenizanta. Elmo wskakuje na jego plecy i zbiera rozrzucone w tunelu znajdźki, podczas gdy drugi gracz kontroluje smutasa, tak by ten ominął stojące na drodze przeszkody. W następnym etapie na scenę wkracza Grover, który uczy nas kilku kroków tanecznych. Te musimy następnie powtórzyć, wykonując odpowiednie ruchy przed kontrolerem.