Twister Mania (2012) - Kinect - Xbox 360.part02.rar
-
Agata -
Akt woli -
Albumy -
Albumy Disco Polo -
ALBUMY DISCO POLO RAR - SKŁADANKI -
ALBUMY DISCO POLO RAR - ZESPOŁY -
American ninja -
ANDRZEJ PIASECZNY -
Beverly Hills Madam -
Błękit nieba -
Bodzio i Hity vol.2 1996 -
Cienista dolina -
Córka Ryana -
Cyganka -
Czarodziejskie chwile -
Diamenty -
Disco Dance Club [2016] -
Disco Polo Love Vol.1 1996 -
Duch j pani Muir -
Dziewczyny z Diamentowego Rancza -
Gdzieś w czasie -
Gwiazdkowa zguba -
Jedyne pragnienie -
Kariera Emmy Hart -
Koktajl -
Kolor - Biesiada z Disco Polo 3 1996 -
Kolor - Niech żyje życie 1995 -
Kolor - Złota plaża 1997 -
Kozacy FM 1997 -
Krewki pocałunek -
Książę przypływów -
Leona Helmsley -
Mad Max -
Magia gwiazdki -
Mewy -
Miejsca w sercu -
Milosc wedrowka bez kresu -
Na wskroś nowoczesna Millie -
Namiętności -
Nowości Disco Polo 2016 _Spakowane -
Nowości Disco Polo 2017 _Spakowane -
Nowości Disco Polo 2018 _Spakowane -
Pani Dalloway -
Parura 1997 -
Prestiż splendor i blask 2004.LEKTOR -
Przeboje Disco Polo Vol.4 -
Sekret -
SQLiteDBs -
Stan Tutaj - Wspomnień czar (Mix) 1997 -
Wakacje z Disco Polo Vol.1 1994
Twister Mania
Twister Mania to gra przeznaczona wyłącznie dla Xboksów 360 wyposażonych w kontroler ruchu Kinect. Za jej produkcję odpowiada studio Naked Sky, znane m.in. z tytułu Star Trek D.A.C.
Gameplay oparto na popularnej amerykańskiej grze planszowej Twister, która od 1966 roku sprzedała się w milionach sztuk na całym świecie. Twister Mania oferuje cztery tryby gry, w 16 różnych wariantach. W zabawie może uczestniczyć naraz do osiem osób (w wymieniających się czterech parach), których celem będzie dopasowanie swojej sylwetki do kształtów podanych przez grę lub innych uczestników zabawy. Gracze mogą wybrać pojedynczą minigrę lub rozegrać coś na kształt kampanii, w której po kolei sprawdzą swoje siły, we wszystkich przyszykowanych przez twórców trybach rozgrywki. Ruchy wykonujemy również na wirtualnej macie z naniesionymi na nią charakterystycznymi kolorowymi okręgami.
W trybie Shape Frenzy naśladujemy za pomocą ułożenia ciała widziany przez krótką chwilę kształt. Nasza dokładność zostanie oceniona przez grę dzięki zaimplementowanemu w niej systemowi punktowemu. Twórcy przygotowali ponad 1800 różnorodnych kształtów testujących naszą gibkość i wyobraźnię. W Twist & Fit musimy zmieścić się w otworze w przesuwającej się w naszym kierunku wirtualnej ścianie. W Break It Down dopasowujemy się do tworzących mur kolorowych klocków, które w ten sposób niszczymy zdobywając punkty. Natomiast w Spot On, to my układamy specyficzny kształt, który inni gracze będą musieli odtworzyć przed kamerą Kinecta. Dodatkowo, dzięki połączeniu z siecią internet możemy dzielić się zdjęciami z gry ze znajomymi, a także porównywać z nimi swoje wyniki we wszystkich konkurencjach.