Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II – Król Nazguli PL-REPACK-O22y.part2.rar
-
☻ Arnold Schwarzenegger -
☻ Brendan Fraser -
☻ Clint Eastwood -
☻ Dolph Lundgren -
☻ Jackie Chan -
☻ Jet Li -
1. Drużyna Pierścienia -
2. Powrót Króla -
3. Wojna o Pierścień -
4. Bitwa o Śródziemie -
5. Bitwa o Śródziemie II -
6. Bitwa o Śródziemie II – Król Nazguli -
7. Podbój -
8. Wojna na Północy -
Atak klonow -
Atomik Harmonik -
CD1 -
CD2 -
Gwiezdne Wojny -
Imperium kontratakuje -
Iza Trojanowska -
JET LI -FILMOGRAFIA -
MEGA MIX -
Mroczne widmo -
Nowa nadzieja -
POLSKA KRONIKA FILMOWA -
polskie top wszechczasów -
Powrot jedi -
PRL-ki -
Scorpions.Gold.Ballads.1999 -
śmieszne -
Teledyski 1 -
Tomb Raider 3 Adventures of Lara Croft -
Tomb Raider 3 The Lost Artifacts -
Tomb Raider 4 The Last Revelation -
Tomb Raider 5 Chronicles -
Tomb Raider Anniversary -
Tomb Raider Legenda -
Tomb Raider The Angel of Darkness -
Tomb Raider Ultimate Edition -
Tomb Raider Underworld -
Trine -
Trine 1 -
Trine 2 -
Trine 2 Goblin Menace -
Władca Pierścieni -
WSPOMNIEŃ CZAR - PRL -
Yazoo - Upstairs at eric's -
Yazoo - You and me both -
Zemta sitow
Wymagania Sprzętowe: 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128MB, 3 GB HDD, Windows XP
The Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth II – The Rise of the Witch-King to oficjalny dodatek do The Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth II (wymagający posiadania podstawowej wersji gry). Tym razem programiści z EA Los Angeles postanowili umieścić akcję w okresie pomiędzy Bitwą Ostatniego Przymierza, a odkryciem przez Gandalfa faktu, że najważniejszy pierścień znajduje się w posiadaniu Bilba. Wydarzenia opisywane w najnowszej grze, w bardzo dużej części, opierają się na wyobraźni autorów, którzy postanowili rozwinąć dzieje opisane pobieżnie przez Tolkiena.
Akcja dodatku rozpoczyna się w starożytnym, mrocznym królestwie Angmaru rządzonym przez potężnego Witch–Kinga. Ów żądny władzy i nowych podbojów tyran zwraca swe oczy w kierunku królestwa Arnoru (ojczyzny przodków Aragorna). To właśnie na nasze barki spada ciężar rozegrania całej kampanii, począwszy od umocnienia swej pozycji w Angmarze, poprzez zebranie olbrzymiej armii (składającej się między innymi z Thrall Masters, Sorcerers i Dark Dunedains), a skończywszy na poprowadzeniu ataku na dumne królestwo Arnoru. Abyśmy mogli w pełni nacieszyć się dowodzeniem nową siłą konfliktu, z wojsk Angmaru możemy korzystać w trybach Skirmish, Multiplayer i War of the Ring.
Na tym jednak nie kończą się nowości w The Rise of the Witch-King. Twórcy gry starali się poprawić i rozwinąć niemal każdy aspekt gry. I tak, możemy liczyć na nowe jednostki dla każdej, z sześciu już, istniejących ras. Wiele zmian dotyczy trybu War of the Ring. Ulepszeniu uległ poziom sztucznej inteligencji przeciwnika. Pojawiły się nowe elementy ekonomiczne, a także broń w postaci machin oblężniczych.
Spore zmiany nastąpiły w zakresie tworzenia bohaterów. Przede wszystkim dodano klasę Trolla. Pojawiło się sporo nowych broni i pancerzy, co przekłada się na większą swobodę wyboru i zróżnicowanie postaci. Zupełnie inaczej wygląda teraz sposób płacenia za wykreowanie własnego herosa. Twórcy gry przyjęli prostą zasadę: cena powołania bohatera jest równa sumie kosztów przypisanych mu umiejętności. W ten sposób, tworząc postać dysponującą ograniczonym zestawem zdolności zapłacimy mniej (jest to dobre rozwiązanie na początek kampanii). Z kolei obdarzając herosa zestawem dziesięciu potężnych zdolności, wydamy fortunę, ale taki wojownik powinien znakomicie radzić sobie aż do końca kampanii.