-
3038 -
3362 -
693 -
218
7900 plików
1316,46 GB
Metropolia stanowi ogromny kompleks, zbudowany w 1946 r. przez amerykańskiego biznesmena, Andrew Ryana, po to, by stworzyć schron dla najwybitniejszych przedstawicieli ludzkiego gatunku (naukowców, artystów itp.). W kilka lat po II wojnie światowej projekt został zarzucony, a ukryte w głębinach oceanu miasto pozostawiono samemu sobie. W międzyczasie jednak dwaj badacze zamieszkujący Rapture dokonali przełomowego odkrycia. Na dnie morza znaleźli oni nieznany wcześniej gatunek ślimaków, mogący zmieniać ludzkie tkanki w komórki macierzyste. Stworzenia stały się źródłem substancji o nazwie ADAM, która przy właściwym stosowaniu zwiększa możliwości organizmu wykorzystujących ją osób, umożliwiając nawet osiągnięcie nieśmiertelności. Niezwykłe cechy chemicznej mieszaniny stały się przedmiotem licznych kontrowersji i doprowadziły nawet do konfliktu pomiędzy dystrybuującymi ją frakcjami. Rapture ogarnęła wojna, a w czasie jej trwania odkryto, że ADAM przyczynia się także do powstawania mutacji i uzależnień. W trakcie walk podwodna metropolia została całkowicie zrujnowana, a ci, którzy przeżyli toczoną w niej batalię, stracili resztki człowieczeństwa i ich egzystencja ograniczyła się głównie do poszukiwania ślimaczej substancji.
Prowadzący Jacka gracz zmuszony jest do odnalezienia się w utopijnym świecie i stopniowego odkrywania zasad rządzących jego nowym domem. Wszędzie czai się niebezpieczeństwo, a żeby móc sobie z nim poradzić, trzeba na własną rękę zażywać dawki ADAM. Zadanie to nie należy do najprostszych, bo jedynymi istotami posiadającymi upragniony surowiec są małe, niepozorne dziewczynki, tzw. Little Sisters. Chcąc je pokonać, musimy zmierzyć się najpierw z ich potężnie uzbrojonymi ochroniarzami, Big Daddies. Na domiar złego w mieście jest również pełno innych potworów, a publicznego porządku pilnują bezwzględne roboty. Szczęśliwie można rozprawić się z nimi zarówno przy użyciu argumentów siłowych, jak też uciekając się do rozwiązań wymagających wysiłku intelektualnego, np. hackowania urządzeń w ramach przechodzenia prostej mini-gierki.
Gracz ma również sposobność do upgrade’owania posiadanych przez siebie gatunków broni (strzelb, pistoletów, wyrzutni rakiet i innych), dokupując do nich lunety, większe magazynki czy skuteczniejszą amunicję, a także poprawiania własnych zdolności psycho-fizycznych za pomocą power-upów o nazwie Plasmids. Te swoiste modyfikacje kodu genetycznego pozwalają na efektywniejsze działanie w skomplikowanym świecie gry, gdzie każdy wybór ma realny wpływ na rozwój fabuły. Należy przy tym zaznaczyć, że zabawa jest nieliniowa, a misje ułatwiają nam liczne gadżety, jak noktowizor czy aparat ukazujący słabe punkty przeciwników.
Całą akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby, zaś utrzymane w futurystycznym klimacie lokacje podziwiamy za sprawą silnika Unreal Engine 2.5. Na odbiór produkcji ma ponadto wpływ niepowtarzalna muzyka, stworzona przez Garry’ego Schymana, autora ścieżki dźwiękowej do Destroy All Humans! Podejmując temat technicznych aspektów BioShocka, należy także pamiętać, że do uruchomienia gry konieczne jest połączenie z Internetem. Tytuł wymaga bowiem sieciowej aktywacji. Co więcej, korzysta on także z usługi Games for Windows Live, dzięki czemu możemy odblokować w nim szereg interesujących osiągniąć (achievementów), zaprojektowanych na podobieństwo nagród w systemie Xbox Live.
POLSKA WERSJA GRY [ PL ]
1. POBIERZ 7 PARTÓW I WYPAKUJ ZA POMOCĄ WINRARA
2. OTRZYMANY OBRAZ ISO ZAMONTUJ W NAPĘDZIE / WYPAL NA PŁYTĘ
3. ZAINSTALUJ GRĘ ORAZ PATCHE 1 & 1.1
4. SKOPIUJ CRACK Z OBRAZI ISO [ LUB DODANY LUZEM ]
5. GRAJ :)
■ POLSKA WERSJA GRY
■ PATCH / CRACK / SPOLSZCZENIE W ISO [ W FOLDERZE POLISH LOCATIZATION ]
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB