AssassinsCreed_Dx10.exe
-
63 gry -
Adam's Venture II Solomon's Secret -
AGE OF EMPIRES 3 -
AGGRESSION PL -
Alarm for Cobra 11 Highway Nights -
Alexander the Great -
Alien Breed 3 Descent -
Alien Breed Impact -
Alone In The Dark -
Alpha Protocol Szpiegowska gra RPG -
Alternativa -
Amnesia - Mroczny Obłęd -
ANNO 1404 + crack -
Anomaly Warzone Earth -
AOE II Gold Edition -
AOE III 1.4 PL -
AOE III Asian Dynasties -
AOE III The WarChiefs PL -
Apache Air Assault -
Arcania Gothic 4 -
Arcania Gothic 4 PL -
Arcania Gothic 4 PL DUBBING -
Arena 51 - Black Site -
ArmA 2 Armed Assault 2 -
Armed Forces Corp -
Armies of Exigo PL -
Arsenal of Democracy -
Ascension to the Throne -
ASSASIN CREED 2 -
Assassin's Creed Brotherhood -
Assassins Creed pl -
Asterix & Obelix XXL -
Asterix & Obelix XXL 2 Mission -
Asterix i Obelix Misja Cleopatra -
AVATAR GRA PL -
Caość plik ISO -
CRACK -
Filmy -
FILMY HD - FULL HD Najnowsze(NOWOŚCI) -
Filmy z Wgranymi Napisami -
folder 1 -
folder 2 -
folder 3 -
Gry PC -
Lektor PL -
lektor pl folder 2 -
Polskie -
Polskie(1) -
różne -
SPOLSZCZENIE
- System: Windows XP / Vista
- Procesor: Dual Core Processor 2.6 GHz Intel Pentium D lub AMD Athlon 64 X2 3800+ (rekomendowane Intel Core 2 Duo 2.2 GHz lub AMD Athlon 64 X2 4400+)
- RAM: 2 GB (rekomendowane 3 GB)
- Karta graficzna: 256 MB, kompatybilna z DirectX 10.0 lub DirectX 9.0, Shader Model 3.0 lub wyższy (rekomendowana karta 512 MB)
- DirectX 10.0
- Wolne miejsce na dysku: 12GB
PEŁNA POLSKA WERSJA GRY
Fabuła przenosi nas w okres trzeciej wyprawy krzyżowej, dowodzonej przez angielskiego króla Ryszarda Lwie Serce. Wydarzenia dzieją się na Ziemi Świętej, między innymi w Jerozolimie. Wcielamy się w postać Altaira – członka tajemniczego klanu zabójców, zupełnie nie przejmującego się problemami natury politycznej i teologicznej oraz nie stającemu po żadnej ze stron konfliktu. Dlatego też w trakcie zabawy przyjmujemy zlecenia zarówno chrześcijan jak i mahometan, którzy za pomocą skrytobójstwa próbują załatwiać swoje interesy.
Sama rozgrywka przypomina serię Hitman w wersji średniowiecznej. Kolejne misje mają ten sam schemat: przyjmujemy zlecenie, nie zwracając na siebie uwagi zbliżamy się do celu, wykonujemy zadanie i oddalamy się z miejsca zbrodni (oczywiście im szybciej, tym lepiej). Brzmi mało skomplikowanie, ale w praktyce prezentuje się znakomicie. Nasz bohater wiele czasu spędza na przemykaniu się z jednego ukrycia do drugiego, wspinaczce, wykonywaniu karkołomnych akrobacji, a także walce. Ciekawie rozwiązano problem sterowania Altairem: niektóre czynności (np. wspinanie, skakanie, wtapianie się w tłum i krycie się w cieniu) wykonujemy używając tylko jednego przycisku. Wystarczy go uaktywnić i nasz bohater sam dba o siebie (np. wdrapuje się na dach budynku, pokonując po drodze kilka przeszkód, albo niepostrzeżenie dołącza do grupy przechodzących mnichów). Z kolei walka wymaga od nas większej zręczności palców: pojedynki są dynamiczne, dysponujemy dość dużą ilością ciosów. Szczególnie godne polecenia są znakomite uniki, które stosujemy wyczekując na dogodny moment do ataku. Bardzo często mamy możliwość wyboru: przejść daną lokację cichaczem lub wyrąbać sobie drogę mieczem. Ten drugi sposób jest bardziej widowiskowy, ale zarazem czasochłonny i niebezpieczny. Wersja reżyserska zawiera kilka nowych rodzajów misji jak eskortowanie informatora, zabijanie łuczników, bieg po dachach na czas oraz niszczenie straganów.
Bardzo ważnym elementem rozgrywki jest umiejętne postępowanie z postaciami bohaterów niezależnych. Zadanie wypełniamy w miastach pełnych ludzi, a to jak ich traktujemy ma niebagatelny wpływ na powodzenie misji. I tak na przykład skacząc z dachu w sam środek tłumu, możemy liczyć na podejrzaną reakcję przechodniów. Część z nich ucieka, inni wskazują nas palcami, co prędzej czy później powoduje zainteresowanie strażników. Przedzierając się przez zatłoczone zaułki możemy powoli się przesuwać, przeciskając między ludźmi lub też przyjąć postawę zabijaki i osiłka, rozpychając się i przewracając stających nam na drodze. Czasami wzbudzimy respekt i ludzie sami schodzą z drogi, ale możemy także narazić się na wrogą reakcję i spowodować atak. A przecież jesteśmy zabójcą i zwracanie na siebie uwagi nie powinno leżeć w naszej naturze.