Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Kosmos.doc

Download: Kosmos.doc

99 KB

0.0 / 5 (0 głosów)
Od zawsze marzyłem o podróży w Kosmos. Pewnego pięknego dnia moje marzenie się spełniło...
Mój kolega znalazł w Internecie konkurs naukowy, w którym główną nagrodą był lot rakietą kosmiczną. Postanowiłem spróbować swoich sił i zapisałem się. I etap odbył się online. Ku mojemu zaskoczeniu dostałem się. Na etap II musiałem pojechać do Warszawy. I tu znowu niespodzianka- zdobyłem maksymalną ilość punktów! Został mi tylko ostatni etap. Pytania były trudne, ale godziny uczenia się przyniosły efekt, gdyż wygrałem cały konkurs! Pozostał mi trening kosmiczny, ale że jestem dość wysportowany, poszło mi jak z płatka.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Przewodnikiem po indiańskiej krainie będzie Duch Monitu, który przy pomocy kadry najpierw nauczy zuchy jak być prawdziwymi Indianami a później poprowadzi zuchy, aby wykonać powierzone im zadanie. W czasie podróży zuchy znajdą list od ducha Monitu, w którym będzie pytanie: czy chcą odwiedzić indiańską wioskę, poznawać życie, tradycje i zwyczaje Indian. Po dotarciu na bazę przybywa wielki Monitu i po rozmowie z zuchami przenosi ich dzięki Bramie Czasu do wioski Indian.
Po rozbiciu się statku Robinson Cruzoe trafił na bezludną wyspę. Nie wiedział dokładnie, na którym oceanie ona leży, ale domyślał się, że obok nie przechodzi żaden szlak handlowy. Mimo to nie tracił nadziei, że kiedyś wróci do domu. Wyspa ta porośnięta była przez lasy równikowe. Rosły na niej wielkie drzewa, a liany je oplatające tworzyły gąszcz trudny do przebicia. Na tym kawałku ziemi rosło wiele egzotycznych roślin, których Robinson nigdy wcześniej nie widział.
Wielkie ścienne malowidła z wizerunkami historycznych bohaterów (rycerzy) - postaci autentycznych, legendarnych lub wymyślonych, których historię zuchy poznaj ą w trakcie kolonii.
Na początku kolonii odnajdziemy Starożytny Medalion oraz Wielka Księgę Gumisiów, które będą nam pomagać w poszukiwaniach Wielkich Gumisiów. Po poznaniu okolicy oraz codziennego życia Gumisiów, wybierzemy się w podróż po śladach naszych barbarzyńskich braci i postaramy się naprawić ich złe czyny. W trakcie podróży spotkamy leśnika, i trochę u niego zabawimy, aby poznać jego życie, las, oraz zwierzątka i przyrodę. Po powrocie z podróży postaramy się sprowadzić Wielkie Gumisie, aby zajęły nasze miejsce i dalej pełniły straż w razie powrotu barbarzyńskich braci.
Zuchy stanowią część społeczności słowiańskiej. Rano drugiego dnia kolonii budzone są przez ubraną w suknie kadrę, która nie rozumie, czemu dzieciaki nie pamiętają, że są Słowianami. Na dowód utraty przez zuchy pamięci pokazują ubrania podpisane imieniem każdego zucha, a są to ubrania bardzo słowiańskie. Zuchy podzielone są na rody (szóstki), każdy ród posiada swojego opiekuna starszego wiekiem. Podczas pierwszych dni kolonii starszyzna plemienia pokazuje „młodym” ostatnie notatki przodków zapisane w księdze „Jak żyje Słowianin”. Informują, że duch ginie w Słowianach i proszą, udowodnić, że tak nie jest i rozszerzyć księgę.
W dniu wyjazdu, na dworcu zuchy otrzymują tajemniczy list od Robin Hooda. Prosi on dzieci o natychmiastowy przyjazd do lasu Sherwood. On i jego kompania są zmęczeni i potrzebują urlopu. Zuchy mają ich zastąpić. Robin zostawia dwoje zaufanych ludzi (opiekunowie), którzy pomogą zuchom jak najbardziej upodobnić się do prawdziwych mieszkańców lasu. Życie w Sherwood ma toczyć się „normalnie”: mają trwać napady na zdzierców podatkowych, pomaganie słabszym, ulepszanie kryjówek leśnych, wyrób broni. Nikt nie może się zorientować, że banda jest zastąpiona przez zuchy.
Czarodziej świata trolli zgubił swój największy skarb- największy rubin jaki istnieje, kiedy przelatywał na czarnej panterze nad Doliną Muminków. Jest tak załamany, że zapomniał wszystkie magiczne zaklęcia, którymi mógłby poszukiwać kamień. Mieszkańcy Doliny postanawiają mu pomóc zapraszając zuchy i harcerzy, którzy jak wiadomo, mają najlepsze pomysły. Przybysze zostają podzieleni na szóstki- przyjaciół bohaterów książek o Muminkach.
Podczas tegorocznej kolonii zuchy zamieszkają na statku. Zuchy biorą udział w wyprawie naukowej, w poszukiwaniu zatopionych, nieodnalezionych do tej pory skarbów piratów. Wkrótce okazuje się, że dodatkowym celem staje się zdjęcie klątwy z pojawiającego się na naszej drodze „latającego holendra”. Aby tego dokonać kilkakrotnie przenosimy się w czasie za sprawą tajemniczych sił Trójkąta Bermudzkiego. Zdobywając skarby odszukujemy fragmenty mapy, które złożone razem pokażą nam miejsce ukrycia skarbu z przeklętego statku i sposób jego oswobodzenia.
Obrzędowość kolonii oparta będzie na zwyczajach i tradycjach indiańskich, szczególnie działających na wyobraźnię dziecięcą i niosących pożyteczne wartości związane z życiem w grupie. Nasz podobóz będzie nosił nazwę „Nawajowie”- jest to autentyczna nazwa plemienia żyjącego w Ameryce Półn., ma ciekawe zwyczaje i kolorowe stroje.
W trakcie zdobywania sprawności zespołowej Indianin chcemy przybliżyć zuchom takie wartości jak: prawdomówność, dotrzymywanie danego słowa, nie odmawianie pomocy, dzielność oraz zaradność i zręczność. Wszystkie te cechy przewijają się w prawie zucha i są warte naśladowania na co dzień. .....Siwy Mustang rzekł: -Spójrz! Ten wigwam jest zrobiony według starej mody!
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności