Colin McRae Rally 2005 [PL].iso
-
!!!! MUZA 2020 !!!! -
@@@ NOWOŚCI DISCO POLO STYCZEŃ 2020 @@@ -
01 Lipca -
01-02 Czerwca -
02-03 Lipca -
03 Czerwca -
04-05 Czerwca -
04-05 Lipca -
06 Czerwca -
06 Lipca -
07 Czerwca -
07 Lipca -
08 Czerwca -
08 Lipca -
09 Lipca -
09-10 Czerwca -
10 Lipca -
11 Lipca -
11-12 Czerwca -
12-13 Lipca -
13-14 Czerwca -
14-15 Lipca -
15 Czerwca -
16 Lipca -
16-17 Czerwca -
18 Czerwca -
19-20 Czerwca -
2015 (06) Nowości Muzyczne Czerwiec -
2015 (07) Nowości Muzyczne Lipiec -
21 Czerwca -
22 Czerwca -
23 -25 Czerwca -
26 Czerwca -
27-28 Czerwca -
29 Czerwca -
30 Czerwca -
Colin McRae Rally Remastered-SKIDROW (2014) -
Construction Simulator 2015-CODEX (2014) (PL) -
Counter Strike 1.6 (PL) -
Duck Dynasty-CODEX (2014) -
Epic Mickey 2-Siła Dwóch-RELOADED (2013) (PL) -
Falling Skies-The Game-CODEX (2014) -
GIGA HITS - SIERPIEŃ 2015 -
GIGA HITS 2015 -
IHF Handball Challenge 14-SKIDROW (2014) (PL) -
King's Bounty-Mroczna Sila-CODEX (2014) (PL) -
Legend of Grimrock II-CODEX (2014) -
MUZYKA -
TELEDYSKI DISCO POLO 2019 @ -
TELEDYSKI DISCO POLO 2020
![obrazek](http://multimedia.agito.pl/image/700x700/0/gry-i-multimedia/colin-mcrae-rally-2005-na-pc.128616.2.jpg)
Codemasters Software ( producent )
Codemasters Software ( wydawca )
CD Projekt ( dystrybutor PL )
wyścigi ( rajd samochodowy )
24 września 2004 ( światowa data premiery )
14 października 2004 ( data wydania w Polsce )
24 września 2004 ( data premiery w USA )
PC
tryb gry: single / multiplayer
nośnik: 1 DVD
tryb multiplayer: LAN / Internet
liczba graczy: 1-8
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
Wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz,
512 MB RAM,
karta grafiki 64 MB (GeForce 3 lub lepsza),
3 GB HDD
Piąta część najpopularniejszej na świecie rajdowej serii z firmy Codemasters, promowanej imieniem i nazwiskiem słynnego kierowcy zawodów World Rally Championship (WRC) - Colina McRae. Główną oś zmagań w Colin McRae Rally 2005 stanowi rozbudowany tryb Kariery, w którym rozgrywkę rozpoczynamy jednej z niższych klas światowych rajdów, by z czasem awansować do grona czołowych kierowców. Wirtualną jazdę możemy szkolić w 20 rodzajach imprez rajdowych o różnej randze - m.in. Championship, Challenge, Cup, SuperCup oraz Shield.
Zmagania na kolejnych odcinkach tras rajdowych odbywają się w następujących kategoriach: 2-Wheel Drive, super 2WD, 4-Wheel-Drive, 4WD Classic (i innych). Najciekawiej wygląda oczywiście rywalizacja w klasie samochodów z napędem na cztery koła (4WD championship). Twórcy Colin McRae Rally 2005 zaimplementowali również tryb rozgrywki wieloosobowej (do 8 graczy rywalizujących jednocześnie).
Do gry przeniesiono modele ponad 30 autentycznych, licencjonowanych samochodów, m.in. Volkswagen Golf MK5, Toyota Celica GT-FOUR, Lancia Stratos, Alfa Romeo 147 GTA, Alfetta GTV Turbodelta, Mitsubishi Lancer Evo VIII, Peugeot 206, 205 T16 Evo2 oraz VW Beetle RSi.
Poszczególne rajdy umiejscowione zostały w dziewięciu krajach (do już znanych: Wielkiej Brytanii, Szwecji, Stanów Zjednoczonych, Finlandii, Australii, Hiszpanii, Grecji i Japonii dołączyły teraz Niemcy). Każda trasa podzielona została na osiem odcinków (plus odcinki testowe i specjalne), wzdłuż których ustawiono w pełni animowanych kibiców.
Usprawnienia nie ominęły silnika graficznego serii, a zwłaszcza interakcji z obiektami znajdującymi się na trasie przejazdu (na które narzekała pewna grupa wirtualnych kierowców). Jeżeli zbyt agresywna jazda doprowadzi do kolizji np. z drzewem, to - oprócz uszkodzeń widocznych na samochodzie - na drzewie pozostanie ślad po zderzeniu, zaś z gałęzi polecą liście. Każdą kolizję dodatkowo „okraszono” efektem rozmycia ekranu (blur), trwającym kilka sekund (podnosi to realizm rozgrywki). Nie należy również zapominać o poprawie pracy kamer (powrócił wyczekiwany przez wielu graczy widok „znad silnika” pojazdu). Dopracowany model zniszczeń pozwala na dostrzeżenie nawet drobnych zadrapań samochodu, zaś sytuacje z odpadającymi częściami zewnętrznymi obserwujemy niemal cały czas (jak w Colin McRae Rally 04).