Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Build in Time.rar

covall2 / GRY / Build in Time / Build in Time.rar
Download: Build in Time.rar

36,34 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek


Build in Time - gra, gdzie zajmujemy się budowaniem domów. Na początku gry mamy do zrealizowania małe zlecenia. Na tym etapie budujemy po 2-3 domki. Gdy okażemy się dobrymi graczami, przechodzimy poziom wyżej. Rozpoczynamy od roku 1950 i wspinamy się wyżej - do 2009r. Naszymi klientami są biznesmeni, młode gwiazdy filmowe, popularni sportowcy itd. Dzwoniąc do nas, informują nas jaki typ domu ich interesuje, kolor budynku, z wyposażeniem czy bez. Musimy ich wymagania wszystkie spełnić. Jeżeli termin realizacji budowy jest zbyt długi, dostajemy mniej pieniędzy niż oczekiwaliśmy, dlatego ważne jest, aby budowa przebiegła jak najszybciej. Zagraj!

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

obrazek


Build in Time - gra, gdzie zajmujemy się budowaniem domów. Na początku gry mamy do zrealizowania małe zlecenia. Na tym etapie budujemy po 2-3 domki. Gdy okażemy się dobrymi graczami, przechodzimy poziom wyżej. Rozpoczynamy od roku 1950 i wspinamy się wyżej - do 2009r. Naszymi klientami są biznesmeni, młode gwiazdy filmowe, popularni sportowcy itd. Dzwoniąc do nas, informują nas jaki typ domu ich interesuje, kolor budynku, z wyposażeniem czy bez. Musimy ich wymagania wszystkie spełnić. Jeżeli termin realizacji budowy jest zbyt długi, dostajemy mniej pieniędzy niż oczekiwaliśmy, dlatego ważne jest, aby budowa przebiegła jak najszybciej. Zagraj!
Inne pliki do pobrania z tego chomika
Polska wersja językowa
obrazek
Wymagania sprzętowe: Windows 98/ME/2000/XP/Vista Procesor: 1 GHz 256 MB RAM Zdominuj rynek nieruchomości zarządzając domami i pieniędzmi! Build-A-Lot stawia przed Tobą wyzwanie podjęcia wyboru drogi, dzięki której zbijesz fortunę: lepiej obracać nieruchomościami, czy też spokojnie czekać na wpływy z ich wynajmu. Czy zdołasz wybudować kino na życzenie lokalnej gwiazdy filmowej? Lub lodowisko na zbliżające się igrzyska? Oczywiście! Na pewno spodoba Ci się także kolorowa grafika oraz liczne ulepszenia domów jak kryty basen lub kręgielnia. Na bardziej zaawansowanych etapach można także upiększać muzea, wille i pałace! W Build-A-Lot czeka na Ciebie wiele budowania, dlatego złap za łopatę i zaczynamy!
obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.7 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 Ti4200 lub lepsza), 1.4 GB HDD, Windows XP SP2/Vista Bus Simulator 2008 to symulator zarządzania miejską siecią autobusową. Za produkcję tytułu odpowiedzialne jest mało znane studio Ice Bytes, natomiast wydaniem zajęła się ekipa z Avanquest Software. Gra przenosi nas do zatłoczonego miasta o nazwie Megacity. Sama rozgrywka składa się z dwóch głównych elementów. Pierwszym z nich jest prowadzenie jednego z ośmiu dostępnych modeli autobusów. Tutaj musimy przestrzegać zasad ruchu drogowego oraz meldować się na przystankach na czas. Trzeba również pamiętać o tym, aby trzymać się wytyczonej trasy pojazdu. Jeżeli ominiemy jakiś przystanek, grozi nam utrata zaufania naszych pasażerów. Ogółem do wykonania są 34 misje w obrębie 18 różnych tras. W drugiej części zabawy wcielamy się w rolę menadżera firmy zarządzającej autobusami. Do naszych zadań należy kupowanie nowych maszyn, a także pilnowanie, aby te stare były utrzymywane w dobrym stanie. Rozbudowano tu również nieco aspekt ekonomiczny, ponieważ mamy możliwość reklamowania naszych linii komunikacyjnych oraz wynajmowania wirtualnym inwestorom przestrzeni reklamowej na posiadanych przez nas autobusach. Naszą kiesę zasilają też pieniądze ze sprzedaży biletów. Grafika w Bus Simulator 2008 jest prosta. Twórcy dążyli do odwzorowania kilku stereotypowych dzielnic, dlatego jeździmy między innymi po śródmieściu, przedmieściach czy terenach uprzemysłowionych. Zaimplementowano też system pogodowy oraz cykl dnia i nocy. Warto dodać, że za pośrednictwem Internetu możemy ściągnąć nowe modele autobusów oraz przeglądać tabele wyników.
Wymagania sprzętowe: Pentium II 350MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Capitalism II to sequel znanej strategii ekonomicznej wydanej 1995 roku. Ponownie pozwala graczom samodzielnie, w domowym zaciszu przeistoczyć się w wielkiego rekina światowej finansjery, stworzyć największą międzynarodową korporację, dorobić się milionów i zawładnąć światową gospodarką. W grze czekają na nas dwie kampanie „Capitalist Campaign” i „Entrepreneur Campaign” oraz rozbudowany tutorial. Aby wygrać musimy opanować szereg zaawansowanych opcji ekonomicznych, handlowych i gospodarczych, zatrudniać zdolnych pracowników na stanowiskach Chief Operating Officer, Chief Marketing Officer, Chief Technical Officer oraz inwestować w nowe technologie. Możemy zajmować się handlem przeszło 60 towarami, możemy także przejmować różne mniejsze firmy, linie lotnicze, gazety, stacje telewizyjne, radiowe, itp. Capitalism II posiada całkowicie trójwymiarową oprawę graficzną oraz nowy tryb multiplayer pozwalający na rozgrywkę do siedmiu osób równocześnie na serwerach ubi.com.
obrazek
Stainless Games ( producent ) Square-Enix / Eidos ( wydawca ) wyścigi i rajdy (samochodowe) 13 kwietnia 1997 ( światowa data premiery ) obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce ) PC nośnik: 1 CD wymagania wiekowe: 16+ Wymagania sprzętowe: Pentium 133MHz, 32MB RAM, 2MB akcelerator 3D Carmageddon to gra, która przeszła do historii dzięki ogromnej grywalności i brutalności. Zwykłe wyścigi samochodowe, mimo że są sportem ekscytującym i niebezpiecznym, nie dają graczom naprawdę tego czego oczekują. Na szczęście powstał Carmageddon, który pozwolił kierowcom zjechać z wytyczonej trasy na chodnik i rozpocząć demolkę :->. Czerwona twarz, łysego kierowcy siedzącego za kierownicą i szczerzącego zęby w szatańskim uśmiechem, należy do kultowych już symboli gry. Sama tematyka produktu była jego świetną reklamą, reszty dokonały media, które przynajmniej kilka morderczych incydentów (typu nastolatek za kierownicą rozjeżdża pieszych) przypisywały owej grze, a sprawę odpowiednio nagłaśniały. Pierwszy Carmageddon to gra, którą ceniono nie tylko ze względu na zawarty w niej brutalizm. Głównym celem gry, jak zresztą w każdych wyścigach jest dojechanie do mety. W Carmageddon trasy podzielone są na okrążenia, które z kolei składają się z Checkpointów (punktów kontrolnych). Tak więc w drodze do mety walczymy nie tylko z innymi kierowcami, ale także z czasem. Pokonywanie kolejnych okrążeń jest na tyle nudną i jakże oczywistą sprawą, że w grze dodano drugi sposób na zwycięskie ukończenie rajdu. Polega on na tym, by zniszczyć samochody wszystkich przeciwników, podobnie jak ma to miejsce w grach typu Destruction Derby. Zajmując się niszczeniem kolejnych aut, nie mamy jednak możliwości na zdobywanie cennego czasu przez zaliczanie Checkpointów. Kolejne sekundy zdobywamy więc poprzez niszczenie pojazdów przeciwnika i rozjeżdżanie ludzi. Trasy są otwarte (nie posiadają wytyczonej drogi, poza którą nie można wyjechać) i umożliwiają dokładne ich zwiedzanie. To właśnie szczegółowe poznawanie naszpikowanych wyskoczniami, rampami, sekretnymi zakamarkami i power-upami (czyli gadżetami, które ulepszają w jakiś sposób nasz wóz) plansz daje najwięcej frajdy. Do naszego auta możemy dołączyć wielką kulę na łańcuchu, którą odpowiednio manewrując samochodem niszczymy przeciwników, zbieramy także ulepszenia szybkości auta itd. Duży wpływ na grywalność gry, ma także możliwość naprawiania naszego wozu (w czasie rzeczywistym – podczas jazdy), co odbywa się kosztem zebranych pieniędzy. To jednak nie wszystko. Wygrywając kolejne zawody, za zarobioną gotówkę kupujemy coraz lepsze auta (co powiecie na TIRa, wielki kombajn czy nawet czołg?), które trzymamy w prywatnym garażu (coś jak NFS: Porsche). Cała zabawa jest oczywiście nielegalna, a na karku mamy nie tylko rozwścieczonych przeciwników ale i policjantów, którzy bezsilnie próbują unieszkodliwić uczestników rajdu.
obrazek
Wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.5 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce FX 5200 lub lepsza), 1 GB HDD, Windows XP Chronicles of Mystery: The Tree of Life to kontynuacja gry przygodowej Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona. Produkcja stworzona została przez rzeszowskie studio City Interactive, mające w swym dorobku m.in. serię Art of Murder. Tytuł ponownie styka nas z losami młodej pani archeolog, Sylvie Leroux. Tym razem naszej bohaterce przychodzi rozwikłać tajemnicę statku Marie Celeste, którego załoga zaginęła w niewyjaśnionych okolicznościach, podczas gdy żaglowiec wraz z ładunkiem pozostał w nienaruszonym stanie. Wśród spraw, jakimi zajmuje się Sylvie, jest również śledztwo w sprawie hrabiego de Saint-Germain, znanego XVIII-wiecznego szarlatana, który może mieć związek z tytułowym, enigmatycznym drzewem życia. By rozwiązać dziesiątki łamigłówek i ułożyć poszczególne wątki fabuły w spójną całość, nasza podopieczna przemierza weneckie kanały, przedziera się przez wąskie uliczki Kairu, a także pojawia się na skalistym wybrzeżu Gibraltaru. Ruchy Sylvie obsługujemy za pośrednictwem interfejsu point & click, wskazując myszą miejsca, gdzie ma się udać bohaterka, oraz przedmioty i osoby, z którymi może wejść w interakcję. Odnajdywane przez Leroux rzeczy trafiają do panelu ekwipunku i mogą być następnie użyte w innych lokacjach. Chronicles of Mystery: The Tree of Life wykonane zostało w technice łączącej elementy 3D z grafiką dwuwymiarową w postaci prerenderowanych teł. Dodatkową atrakcję wizualną stanowią animowane przerywniki, wyświetlane pomiędzy kolejnymi fragmentami gry jako nagroda za rozwiązanie szczególnie trudnych zagadek.
okladka-640.jpg
Wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 1.5 GHz, 512 MB pamięci RAM, karta grafiki z 64 MB (GeForce 4 Ti4200 lub lepsza), 430 MB wolnej przestrzeni na dysku twardym. Chronicles of Mystery to gra przygodowa w konwencji point & click, stworzona przez rzeszowskie studio City Interactive. Grupa ta składa się z programistów, którzy mają na koncie takie przedsięwzięcia, jak Art of Murder: Sztuka zbrodni, Schizm czy Sentinel: Strażnik Grobowca. Tytuł opowiada historię Sylvie Leroux, studentki paryskiej Sorbony, która zaproszona przez stryja na na Maltę, na miejscu dowiaduje się o jego tajemniczym zaginięciu. Dziewczyna udaje się zatem na Gozo, czyli tam gdzie wybierał się i stryj, kiedy widziano go po raz ostatni. Olivier Leroux, szanowany archeolog i profesor prowadził tam badania w związku z pewną skrywaną od wieków tajemnicą. Nie dane mu jednak było poznać szczegółów sekretu, bo wkrótce całkowicie zniknął z życia publicznego. Nie znalazłszy wujka na wyspie, Sylvie orientuje się, że jego sytuacja może mieć związek z ogromnym spiskiem religijnym, stanowiącym sensację na miarę skandalu rodem z Kodu Leonarda da Vinci. Podążając tym tropem, młoda adeptka archeologii decyduje się odwiedzić Turcję, a nieoczekiwanie dla samej siebie trafia także do Watykanu. Na każdym z etapów podróży poczynaniami bohaterki kieruje, rzecz jasna, gracz. Mechanika Chronicles of Mystery opiera się na przemierzaniu prerenderowanych lokacji, gromadzeniu i łączeniu ze sobą przedmiotów, prowadzeniu dialogów oraz podsłuchiwaniu rozmów innych postaci. Pozwala to na realizację kluczowego elementu rozgrywki, którym jest rozwiązywanie logicznych łamigłówek, otwierających drogę do kolejnych wątków w fabule. Produkcja City Interactive została wykonana na silniku Virtools Engine, wykorzystanym wcześniej w obu częściach Syberii oraz grze Post Mortem. Poza grafiką istotną stroną projektu jest też oprawa dźwiękowa, budująca napięcie i podkreślająca najważniejsze zwroty akcji.
obrazek
Focus Home Interactive ( producent ) Focus Home Interactive ( wydawca ) Ubisoft ( dystrybutor PL ) strategiczne ( ekonomiczna ) 14 października 2010 ( światowa data premiery ) 28 października 2010 ( data wydania w Polsce ) 14 października 2010 ( data premiery w USA ) PC tryb gry: single player nośnik: 1 DVD wymagania wiekowe: brak ograniczeń Wymagania sprzętowe: Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7 Cities XL 2011 to gra ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest stworzenie olbrzymiej, tętniącej życiem i opływającej w dobrobyt metropolii. Gra powstała na bazie wypuszczonego w 2009 roku Cities XL. W porównaniu z pierwowzorem wprowadzono masę usprawnień i zmian. Cities XL 2011 rozwija ideę zapoczątkowaną przez klasyczne SimCity. Cel zabawy jest prosty – wpierw musimy wybudować miasto, a potem dbać o jego mieszkańców. Do naszych obowiązków należeć będzie tworzenie infrastruktury miejskiej oraz planowanie rozmieszczenia poszczególnych obiektów. Wraz z rozwojem metropolii trzeba zaspokajać kolejne potrzeby zamieszkującej jej ludności. Chronić ją przed bezrobociem, zapewnić świadczenia socjalne oraz dbać o rozrywkę. Do tego ostatniego służy m.in. organizowanie imprez masowych (np. koncertów lub wydarzeń sportowych) czy inwestowanie w rozwój bazy turystycznej. Twórcy zadbali o odpowiednie zróżnicowanie zabawy. Na lokalizację naszego miasta możemy wybrać jedną z wielu stref klimatycznych, a stawiane przez nas budynki należą do jednego z trzech stylów architektonicznych – amerykańskiego, europejskiego i azjatyckiego. W porównaniu do Cities XL wprowadzono 45 dodatkowych map oraz setki nowych budynków i struktur. Zwiększeniu uległ też poziom realizmu, zwłaszcza przy zarządzaniu większymi metropoliami. Wreszcie pojawił się transport publiczny (autobusy, koleje podziemne itp.), wyraźnemu rozbudowaniu uległ również system podatkowy. Dodatkowym źródłem dochodu może być teraz handel z innymi miastami. W przeciwieństwie do pierwowzoru, który był zaprojektowany głównie jako produkcja MMO, co czyniło grę solo średnio atrakcyjną, Cities XL 2011 stworzono od postaw z myślą o dostarczeniu zabawy samotnemu graczowi. Całość gry ukazana jest w bardzo szczegółowej trójwymiarowej grafice. Nasze miasta szybko zapełniają się setkami budowli i tysiącami mieszkańców. Atrakcyjność tego jak to wszystko wygląda wydatnie zwiększa satysfakcję płynącą z bycia wirtualnym burmistrzem.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności