mvl-swtf.iso.008
-
1974 Tyle słońca w całym mieście -
1992 - Wielka radość (320 Kbps) -
ADR -
Akty prawne -
Analiza i ocena zagrożeń -
Bezpieczeństwo Maszyn -
Biuletyn ITS -
Diagnostyka samochodowa1 -
ekonomika transportu(1) -
Elementy prawa -
FORD -
Freddie Mercury 6 cd mp3 zip -
G R A T I S! Materiały PIPu -
IMDG -
infr -
infrastruktura różne -
Instrukcje BHP(1) -
Jan Burek Maszyny technologiczne -
KAMPANIE SPOŁECZNE -
konspekty -
KONSPEKTY ROZPAKOWANE -
książki -
Książki na studia -
książki nowsze -
KWPI -
LISTY KONTROLNE -
loigstyka i zarzadzanie lancuchem dostaw -
MINIMALNE WYMAGANIA MASZYN -
MINIMALNE WYMAGANIA -
organizacja i Zarządzanie w -
Piersi 9 cd mp3 zip -
Polityka transportowa -
Poradniki -
PRAWO PRACY -
prezentacje -
prezentacje zarządzanie -
Rzeczoznawca(1) -
SCHEMATY SAMOCHODOWE ELEKTRYCZNE ! -
spedycja -
Stasiek Wielanek 17 cd mp3 zip -
Technologia Napraw Pojazdów1 -
Telematyka -
Telematyka2 -
TSL BIZNES -
TSL BIZNES(1) -
Wojciech Młynarski 11 cd mp3 zip -
Wzorcowe opisy wymagań minimalnych -
XXXII - TRANSPORT -
Zarządzanie 2 -
Zarządzanie(1)
WYMAGANIA SPRZĘTOWE :
XBOX-360
Kontynuacja przygód sekretnego ucznia Dartha Vadera - potężnego Starkillera.
Star Wars: The Force Unleashed II to druga odsłona serii gier akcji TPP, prezentujących nieznane dotąd wydarzenia ze świata stworzonego przez George’a Lucasa z perspektywy Ciemnej Strony Mocy. Za opracowanie produkcji, rozgrywającej się w okresie między III i IV epizodem Gwiezdnych Wojen, odpowiada firma LucasArts.
W kontynuacji The Force Unleashed ponownie wcielamy się w rolę Starkillera, czyli sekretnego ucznia samego Dartha Vadera. Autorzy nazywają tę część „mrocznym” epizodem – na wzór filmowego Imperium Kontratakuje. Podobnie jak w części pierwszej uczestniczymy w wielu epickich wydarzeniach, podczas których wykorzystujemy ogromną potęgę Mocy. Główny bohater dysponuje wieloma technikami walki – nowością w tym odcinku są umiejętności m.in. Mind Trick (zmuszająca przeciwników do walki po naszej stronie lub np. do skakania w przepaść) i Force Fury (pozwala kilka razy na poziom „wymaksować” wszystkie posiadane umiejętności), chociaż najczęściej korzysta z niezawodnych mieczy świetlnych. Zmianom uległa również sama rozgrywka stawiając równie silny akcent na taktykę i zagadki, co na walkę. Sama walka zaś wymaga większego skupienia, pojawiają się bowiem przeciwnicy o przeróżnych opornościach wymuszający zmianę taktyki.
Jako urozmaicenie dla tradycyjnych poziomów chodzonych autorzy przygotowali sekwencje, w których siedzimy za sterami myśliwca TIE oraz wstępy do niektórych poziomów prezentujących swobodne opadanie w połączeniu z omijaniem przeszkód i walką.
SCREENY Z GRY :