ppt-goin.001
-
Alternatywa -
Bejeweled 3 -
Braid PL -
DreamscapesThe Sandman Premium Edition -
Echoes of Sorrow -
Entwined Strings Of Deception -
Galeria -
Ghost Encounters Deadwood -
Gnarls Barkley-The Odd Couple-2008 -
Going Downtown PL -
Grim facade cost of jealousy CE -
gry -
Hallowed Legends Samhain Collector's Edition -
HipHop -
Legend of Grimrock -
mp3 -
Mystery Murders Jack the Ripper -
Nightmare on the Pacific CE -
Nokia N95 -
O.S.T.R Ja tu tylko sprzątam -
others -
Phenomenon City of Cyan -
Redemption Cemetery 2 Childrens Plight -
RedemptionCemeteryGraveTestimonyCE -
The Secret Order 2Masked Intent CE -
video -
zdjecia
Klasycznie zrealizowana przygodówka, dzięki której przenosimy się w dość odległą przyszłość. Wcielamy się w postać nowojorskiego policjanta, próbującego rozwikłać sprawę tajemniczych zaginięć prostytutek.
Goin' Downtown jest klasycznie zrealizowaną przygodówką typu point&click. Gra jest dziełem niemieckiej firmy Silver Style. Producent ten znany jest za sprawą innych przygodówek, takich jak Everlight: Power to the Elves czy Simon the Sorcerer 4: Chaos Happens.
Akcja Goin' Downtown rozgrywa się w 2072 roku i przenosi gracza do futurystycznego Nowego Jorku. W trakcie zabawy wcielamy się w policjanta Jake’a. Pewnego dnia bohater znajduje na ulicy obok swojego apartamentu nieprzytomną kobietę. Okazuje się, że urodziwa niewiasta cierpi na amnezję, a niedługo później ginie w dziwnych okolicznościach. Jake podejmuje śledztwo, mające na celu wyjaśnienie, kim była tajemnicza Rose oraz dlaczego zginęła. Autorzy scenariusza zadbali o wiele interesujących zwrotów akcji, powiązanych z kolejnymi odkryciami policjanta.
W grze zawarto pewne akcenty humorystyczne, co w szczególności widoczne jest na przykładzie zabawnie wykonanych postaci niezależnych. Podczas rozgrywki rozmawiamy z kilkunastoma osobami i odwiedzamy takie lokacje, jak choćby tajny magazyn chińskiej mafii, mieszkanie prostytutki w dzielnicy uciech czy supernowoczesny symulator rzeczywistości. W trakcie śledztwa musimy umiejętnie prowadzić dialogi, aby zyskać pożądane informacje. Oprócz tego zajmujemy się zbieraniem dowodów rzeczowych i rozwiązywaniem zagadek.
Oprawa wizualna Goin' Downtown prezentuje się stosunkowo nietypowo, wyraźnie nawiązując do popularnej technologii cel-shading. Całość sprawia bowiem wrażenie uczestniczenia w komiksie. Uwagę zwracają efekty oświetlenia otoczenia oraz głównych bohaterów. Duży nacisk położono także na szczegółowe zaprojektowanie plansz. Jake w trakcie swojego śledztwa udaje się do około czterdziestu miejsc, przy czym z oczywistych względów najciekawiej prezentują się lokacje pokazujące ulice Nowego Jorku przyszłości.