cd2.sub
-
► Mafia II + 5DLC+mod _ REPACK -
► Medal of HonorWarfighter [BLACK-BOX](2) -
3DMGAME-Max.Payne.3.Repack-BlackBox -
Assassins Creed Unity Gold Edition _ RePack -
Assetto.Corsa -
Battlefield Hardline [Beta] _ RePack -
Battlefield 3 [PL] BLACK-BOX -
Call of Duty - Ghosts [PL] _ BLACK-BOX -
Call of Duty Advanced Warfare _ RELOADED -
Combat Mission Battle For Normandy -
DiRT 3 [FULL RIP] -
Dragon Age Inquisition _ Black Box -
F1 2014 _ REPACK -
Far Cry 3 [PL] Black Box -
Far Cry 4 [RePack] -
FARCRY 3 BLACK BOX -
FIFA 15 Ultimate Team Edition + DLC -
FOOTBALL MANAGER 2014 [PL] PC [CHOMIKUJ] -
Football Manager 2015 -
GRID 2 + 4 DLC_[REPACK] -
Half-Life 2 - FakeFactory [REPACK] -
Hitman Absolution [PL] - BLACK BOX -
Hitman Blood.Money [RELOADED] -
IHF Handball 2014 -
International Snooker -
Kane Lynch - Dilogy - [RIP] -
LA Noire -
Left 4 Dead 2 [FULL RIP] -
Major League Baseball 2K12 -
Mass Effect 2 [REPACK] -
Max Payne 3 - [BLACK-BOX] -
Max Payne 3 BlackBox + Crack + Updates -
Max.Payne.3-BlackBox -
Medal of HonorWarfighter [BLACK-BOX] -
Metal Gear Rising Revengeance _ BLACK-BOX -
Metal Gear Solid V Ground Zeroes -
Metro Last Night [BLACK-BOX] -
MotoGP_14 _ REPACK -
Murdered - Śledztwo Zza Grobu [PL] _ REPACK -
NBA 2k14 _ RELOADED -
NBA 2K15 Update 3-BAT -
Need for Speed - The Run [PL] - REPACK -
Need for Speed Most Wanted - FULL RiP -
Pro Evolution Soccer 2015 _ BLACK-BOX -
RAGE [PL] - FULL RiP_BLACK BOX -
The Elder Scrolls V Skyrim_Dawnguard [PL] -
The SIMS 4 _ REPACK -
Tomb Raider [PL] - BLACK-BOX -
Tropico 5 _ CODEX -
Watch Dogs _ BLACK-BOX
Akcja tej części toczy się rok po wydarzeniach, w których uczestniczyliśmy w części pierwszej i rozgrywa się na terenie Nowego Jorku. Spotykamy się również z postaciami, które widzieliśmy poprzednio i udało im się przeżyć. Max powrócił w szeregi policji i przez krótki okres wydawało się, że wszystko wróciło do normy. Niestety do jego życia powróciła też przeszłość, tj. czyhający na jego życie przestępcy oraz Mona, tajemnicza kobieta, zabójczyni (znana z części pierwszej), w której zakochuje się nasz bohater (notabene jak się później okazuje z wzajemnością). Sprawy dodatkowo komplikują się, gdy Max powodowany wątpliwościami i uczuciami do Mony zabija swoją partnerkę...
Cała fabuła gry została skonstruowana w sposób przypominający budowę filmów kryminalnych z lat 40-tych XX-wieku (tzw. konwencja „noir”), gdzie mamy jednego „dobrego” bohatera, kobietę (femme fatale) i wątek miłosny oraz detektywistyczną historię pełną licznych niespodzianek oraz zwrotów akcji. Ogólnie rzecz biorąc scenariusz Max Payne: The Fall Of Max Payne jest trzy razy większy niż poprzednio, jednakże sama gra ma podobną długość. Fabuła jest głębsza i treściwsza. Twórcy chcieli uniknąć typowego „znudzenia” się grających i wszystko tak skonstruowano, by przejść grę z zapartym tchem, od początku do końca. Co więcej w pierwszym Max Payne opowiadana historia oraz walka stanowiły odrębne części, tzn. grający mógł w ogóle ominąć przerywniki filmowe i skończyć grę. Tym razem wszystko jest zgrabnie scalone. Naturalnie, pomimo wszelkich zmian koncepcyjnych, mamy tu do czynienia z tytułem przeznaczonym tylko dla dorosłych osób (18+), w którym nie ominięto straszliwych scen przemocy, morderstw, itp.
Autorzy postarali się też o to by ponownie zachwycić graczy znakomitą oprawą audiowizualną i zastosowanymi efektami. Gra wykorzystuje nowy engine graficzny, lokacje i modele postaci zostały zrealizowane z jeszcze większa dbałością o szczegóły, zatrudniono też prawdziwych aktorów (w części pierwszej wdzieliśmy twarze członków zespołu Remedy, ich przyjaciół i rodziny). Rozszerzono możliwości walki bohatera. Teraz poza strzelaniem z różnych typów broni palnej może on, po skończeniu się amunicji, użyć np. karabinu w walce wręcz.
Nie zapomniano również o osławionym trybie Bullet-Time i postarano się doprowadzić go do doskonałości. W tym celu użyto w grze znakomity silnik fizyczny Havok 2. Przelatujące w powietrzu pociski, łuski wylatujące z broni, odłamki latające w powietrzu – wszystko to wygląda niezwykle efektownie, (niemal tak jak ma to miejsce w Matrixie), a odgłosy w zwolnionym tempie budują niesamowite wrażenie. Zwiększono ilość ruchów, które może wykonać Max w trybie Bullet-Time. Przykładowo można wymijać lecące pociski stojąc w miejscu odpowiednio manewrując ciałem, podobnie jak to widzieliśmy w filmie Matrix (poprzednio należało skakać). Dopracowano też system kolizji obiektów i dzięki temu nie ma już sytuacji, w których Max skacząc w bok przenika ręką ścianę.