Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Anthony Piers - Xanth 01 - Zaklęcie Kameleona.zip

c82-82 / inne / E-book / Anthony Piers - Xanth 01 - Zaklęcie Kameleona.zip
Download: Anthony Piers - Xanth 01 - Zaklęcie Kameleona.zip

1,39 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

Fantasy


Xanth. Kraina, gdzie każdy ma jakiś magiczny talent bądź sam jest magiczny. Albo inteligentny. Trochę to skomplikowane, ale jeśli w grę wchodzi magia, trzeba się do tego przyzwyczaić.
Młody Bink jest chyba pozbawiony talentu, za to ma determinację i nadzieję, z którymi udaje się do czarodzieja Humfreya. W drodze trafia na centaury i nagle akcja rusza z kopyta. Później w dziwnej Rozpadlinie, której nie ma na mapach, chłopak spotyka smoka i w trakcie ucieczki pytanie, czy stwór jest inteligentny, czy ma talent magiczny, nabiera praktycznego wymiaru...
Tak zaczyna się pierwszy tom legendarnej serii "Xanth", którą Wydawnictwo "Nasza Księgarnia" przypomina czytelnikom w nowym przekładzie.


Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek

Najgłośniejszy cykl powieściowy Stephena Kinga, pisany w latach 1970- 2004, uważany przez samego autora za jego magnum opus. Cykl łączy motywy przewodnie wielu gatunków, obejmujący elementy fantasy, fantastyki naukowej, literatury grozy i westernu. Cykl opowiada historię Rolanda Deschaina, którego celem życiowym jest dotarcie do tytułowej Mrocznej Wieży, mitycznego budynku, który może być istotą całego istnienia, znajdującego się w centrum wszystkich światów. Roland jest ostatnim żyjącym członkiem bractwa rycerskiego znanego jako rewolwerowcy. Początkowo bohater jest bardzo tajemniczy, nie znamy nawet jego wieku, jednakże wraz z rozwojem historii poznajemy jego historię i przyczyny jego podróży. Na swej drodze pomaga napotkanym ludziom w imię kodeksu honorowego zwanego Drogą Elda, jest także zmuszony do dokonywania wielu trudnych wyborów, takich jak wybór pomiędzy życiem przyjaciela, a kontynuowaniem podróży do Wieży.

obrazek

Samo Ostrze Nim Zawisną Na Szubienicy Logena Dziewięciopalcego, cieszącego się złą sławą barbarzyńcę, opuszcza w końcu szczęście. Czeka go los martwego barbarzyńcy, który pozostawi po sobie tylko pieśni i równie martwych przyjaciół. Jezal dan Luthar, uosobienie egoizmu, żywi jedno pragnienie: odnieść zwycięstwo w kręgu szermierczym. Lecz zbliża się wojna, a na polach bitewnych lodowatej Północy walczy się według brutalniejszych zasad niż w turnieju. Inkwizytor Glokta, kaleka, który stał się oprawcą, nie ucieszyłby się z niczego bardziej niż z widoku Jezala powracającego do domu w trumnie. Z drugiej strony człowiek ten nienawidzi każdego. Konieczność tępienia zdrady w sercu Unii, przesłuchanie za przesłuchaniem, nie zyskuje mu przyjaciół, a kolejne zwłoki pozostawiają za sobą ślad, który może doprowadzić do samego skorumpowanego serca rządu - jeśli Glokta utrzyma się dostatecznie długo przy życiu, by owym tropem podążyć...

Jeszcze większy zbiór książek z Conanem. Niestety, nie mam spisu. Wszystkie w formacie PDF
obrazekImperium Malazańskie #1 - Noc noży Ian Cameron Esslemont jest współtwórcą świata Malazańskiej Księgi Poległych. Bestsellerowej serii fantasy, autorstwa Stevena Eriksona. Akcja Nocy noży rozgrywa się w świecie Malazu i jest debiutem literackim Esslemonta. Imperium zawdzięcza mu nazwę, ale obecnie miasto Malaz jest jedynie sennym, prowincjonalnym portem. Nadeszła jednak noc, gdy mieszkańcy zabarykadowali drzwi i zamknęli szczelnie okiennice. Księżyc Cienia, który zdarza się raz na pokolenie, przyniósł ze sobą demoniczne ogary i inne, jeszcze groźniejsze istoty. Z ową nocą wiąże się również proroctwo zapowiadające powrót zaginionego od kilku lat cesarza Kellanveda. Gdy różne frakcje walczą o tron imperium, Księżyc Cienia sprowadza na wyspę znacznie bardziej obcą i starożytną siłę, pragnącą zdobyć ją szturmem. To starcie rozstrzygnie o losach Malazu i całego świata. Imperium Malazańskie #2 - Powrót Karmazynowej Gwardii #1 Powrót kompanii najemników, Karmazynowej Gwardii, nie mógł nastąpić w chwili gorszej dla Imperium Malazańskiego. Jego siły wyczerpała wojna i dodatkowo osłabiły je zdrady oraz rywalizacje. Są tacy, którzy zadają sobie pytanie, czy cesarzowa Laseen nie utraciła panowania nad sytuacją. Niepokoje narastają, a podbite królestwa i księstwa jedno po drugim upominają się o niepodległość. Do kipiącego kotła, jakim stało się Quon Tali, wkraczają oddziały Gwardii. Razem z nimi wraca wspomnienie złożonych przed stuleciem Ślubów wiecznego sprzeciwu wobec istnienia imperium. Jednakze niektórzy członkowie elity Gwardii, Zaprzysiężonych, mają dalej idące ambicje. Pewne starożytne istoty również próbują zrealizować swe tajemnicze cele. Jest też szermierz zwany Wędrowcem, który razem ze swym towarzyszem, Erekiem, zmierza ku konfrontacji, jakiej nikt dotąd nie przeżył. Nie tylko Gwardia przygotowuje się do wojny. Również dowódcy i magowie Laseen, „Stara Gwardia”, są coraz bardziej zniecierpliwieni tym, co uważają za jej błędy. Czy to możliwe, by Laseen przechytrzyła wszystkich? Czyżby chciała wykorzystać powstania jako pretekst do wyeliminowania ostatnich, irytujących współpracowników swego sławnego poprzednika, Kellanveda? Epicka, wciągająca powieść, jaką jest Powrót Karmazynowej Gwardii, stanowi kolejny rozdział w burzliwej historii Imperium Malazańskiego.
obrazekGenialna powieść sci-fi. Klasyka gatunku. Przed laty inwazja Potworów - Obcych o gigantycznych rozmiarach - rozbiła w proch ludzką cywilizację. Potomkowie Ziemian, zdobywców kosmosu, są teraz członkami prymitywnych szczepów. Żyją niczym myszy w ścianach domostw Potworów, tocząc krwawe bratobójcze walki. Aż do dnia, gdy młody wojownik podejmuje wędrówkę ku tajemniczej krainie. Musi wypełnić swoje przeznaczenie - sprawić, by człowiek powrócił w kosmos.
obrazek1. Strażnicy Zachodu 2. Król Murgów 3. Demon, władca Karandy 4. Czarodziejka z Darshivy 5. Prorokini z Kell 1. Strażnicy Zachodu Malloreon to seria mająca miejsce po wydarzeniach znanych z Belgariady Davida Eddingsa. Po zwycięstwie nad bogiem Torakiem Garion spokojnie zasiada na tronie Rivy. Wydaje się, że nic już nie może zakłócić jego sprawiedliwych i szczęśliwych rządów. Tymczasem pewnej nocy klejnot Aldura zmienia barwę, a głos Proroctwa ostrzega Gariona przed nowym niebezpieczeństwem grożącym Rivie i innym Królestwom Zachodu. Jedyną możliwością obrony jest znalezienie Saridona, kamienia dorównującego mocą Klejnotowi Aldura. Garion z grupą przyjaciół wyrusza z kolejną misją. Musi pokonać nie tylko czas, ale również wyprzedzić w poszukiwaniach tajemniczego Zandramasa. 2. Król Murgów Zandramas porywa syna Gariona, by wypełnić przepowiednię o ostatecznej rozprawie pomiędzy Dziećmi Światła i Dziećmi Mroku. Król Rivy wraz z żoną Ce'Nedrą, i kilkoma towarzyszami rzuca się w pościg za porywaczami. Przemierzając nieprzyjazne ziemie pełne pułapek członkowie ekspedycji docierają przed oblicze władcy swoich wrogów - króla Murgów ... 3. Demon, władca Karandy Garion i jego towarzysze w pogoni za Zandramas udają się do Rak Hagga na spotkanie z Imperatorem 'Zakathem. Chcąc pozyskać w nim nowego sprzymierzeńca, Garion wyjawia sekret prawdziwego pochodzenia Urgita i opowiada historię Proroctwa. Zandramas wykorzystuje natomiast zwłokę w wyprawie, by przygotować nowy podstęp... 4. Czarodziejka z Darshivy Uciekając przed Zakathem i jednocześnie goniąc Zandramas, Garion i jego towarzysze docierają na wyspę Melcenę. Spotykają tam kulawego alchemika Senjiego, który w swej bibliotece przechowuje księgę wyroczni. Członkowie wyprawy odczytują z niej przyszłe losy syna Gariona i decydują się na zmianę planów. Porzycają trop Zandramas i kierują się w stronę siedziby wieszczów - Kell... 5. Prorokini z Kell Belgarion z Rivy i jego przyjaciele kontynuują wędrówkę do tajemniczego Miejsca, Którego Już Nie Ma. Tam dochodzi do ostatecznej konfrontacji między Dzieckiem Światła a Dzieckiem Ciemności, a prorokini z Kell musi dokonać wyboru Nowego Boga Angaraku. Nikt nie wie, jak jej decyzja wpłynie na losy świata...
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności