Cities.part4.rar
-
- - - - UKRYTA KAMERA XXX -
Młodziutkie Suczki..!!! -
RED TUBE -
TYLKO POLSKIE SUNIE !! -
■ Transformers War For Cybertron PL-PROPHET -
►Władca Pierścieni - Wojna na Północy PC PL! -
⧫ Divinity 2 Ego Draconis -
۩ 1 XXX FILMY XXX -
۩ 2 XXX FILMY XXX -
10 NAJLEPSZYCH FILMÓW PORNO -
106 NOWOŚCI XXX -
152 SUPER FILMY -
BAJKI -
BAJKI(1) -
Charlie -
CIEKAWE I KRUTKIE -
CZASOPISMA XXX -
Dirt 3 -
Disciples III Resurrection -
Divinity 2 The Dragon Knight Saga -
dla nowych chomików -
Do ściągnięcia ! -
Dokumenty(1) -
E-BOOKI -
edukacja -
FILMIKI XXX OSTRO- 201 SZTUK -
filmy ponczochy nylony rajstopy -
Filmy śmieszne -
FILMY(1) -
Gify -
GRY -
Gry XXX -
Języki obce -
MUZYKA(1) -
NA TELEFON!!!! -
NA TELEFON!!!!(1) -
NAUKOWE O SEXIE WSZYSTKO -
Opowiadanie erotyczne mp3 -
Playboy -
Playlisty -
PORADNIKI SUPER SEX -
PRYWATNE DO 50 MB -
Tapety -
Teen Wolf piosenki -
teledyski(1) -
vip -
WCIĄGAJĄCE AMATORKI -
wyszukiwarka gratis -
Zdjęcia -
Zdjęcia(1)
Minimalne : Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Cities XL 2011 to gra ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest stworzenie olbrzymiej, tętniącej życiem i opływającej w dobrobyt metropolii. Gra powstała na bazie wypuszczonego w 2009 roku Cities XL. W porównaniu z pierwowzorem wprowadzono sporo usprawnień i zmian.
Cities XL 2011 rozwija ideę zapoczątkowaną przez klasyczne SimCity. Cel zabawy jest prosty – wpierw musimy wybudować miasto, a potem dbać o jego mieszkańców. Do naszych obowiązków należeć będzie tworzenie infrastruktury miejskiej oraz planowanie rozmieszczenia poszczególnych obiektów. Wraz z rozwojem metropolii trzeba zaspokajać kolejne potrzeby zamieszkującej jej ludności. Chronić ją przed bezrobociem, zapewnić świadczenia socjalne oraz dbać o rozrywkę. Do tego ostatniego służy m.in. organizowanie imprez masowych (np. koncertów lub wydarzeń sportowych) czy inwestowanie w rozwój bazy turystycznej.
Na lokalizację naszego miasta możemy wybrać jedną z wielu stref klimatycznych, a stawiane przez nas budynki należą do jednego z trzech stylów architektonicznych – amerykańskiego, europejskiego i azjatyckiego. Dzięki zwiększonym możliwościom edycyjnym miasta wyglądają dokładnie tak jak chcemy. Wraz z rozwojem metropolii mamy na głowie coraz więcej spraw. W początkowej fazie rozgrywki pomocą służą misje wprowadzające oraz system uzależniający liczbę dostępnych budynków od populacji.
W porównaniu do Cities XL wprowadzono 45 dodatkowych map oraz setki nowych budynków i struktur. Zwiększeniu uległ też poziom realizmu, zwłaszcza przy zarządzaniu większymi metropoliami. Rozbudowano opcje transportu publicznego (autobusy, koleje podziemne itp.) oraz systemu podatkowego. Dodatkowym źródłem dochodu może być teraz handel z innymi miastami. W przeciwieństwie do pierwowzoru, który był zaprojektowany głównie jako produkcja MMO, Cities XL 2011 oferuje tylko zabawę solową.
Całość gry ukazana jest w dość szczegółowej trójwymiarowej grafice. Nasze miasta szybko zapełniają się setkami budowli i tysiącami mieszkańców. Wszystko to możemy oglądać z bardzo dużej wysokości lub bezpośrednio z poziomu ulicy.