RWS.rar
-
1.1 Harlan Coben - czytamy -
1.1.1 PROGRAMOWANIE i nie tylko -
1.1.1.2 Książki z Serii Diablo -
1.3 Książki 2024 (do segregacji) -
1-1 Daniken Erich -
2024 -
4.1 Filmy RMVB -
Algorytmika -
Amnesia -
Anomaly -
Bastion -
Braid -
Carcassonne -
Closure -
EDGE -
ElfenLand -
Encore -
ENCYKLOPEDIA II WOJNY ŚWIATOWEJ -
Fieldrunners -
Galakta -
GRY PLANSZOWE DO DRUKU -
Gry karciane i planszowe do druku -
Gry Planszowe do druku -
Hammerfight -
iBomber Defence Pacific -
Kohan -
Książki - czerwiec 2024 -
Labirynt śmierci (Encore) -
Limbo -
Lone Survivor -
Might and Magic - Clash of Heroes -
Myth 2 -
Neverwinter Nights -
Osmos -
Prey -
Psychonauts -
RASPBERRY PI -
Revenge of the Titans -
Snapshot -
SpaceChem -
Spirits -
Super meat boy -
Sword and sworcery -
Talisman Magia i Miecz (4ED) -
The Basement Collection -
The Binding of Isaac -
Trine -
Unreal Tournament 2004 -
Uplink -
World Of Goo
Wampiraci 01 - Demony oceanu - Somper Justin Jest rok 2505. Podniósł się poziom oceanów. Nadchodzi nowa era piractwa. Straszliwy sztorm rozdziela bliźnięta Connora i Grace Tempestów, niszczy ich łódź, a ich samych rzuca w okrutne, zimne wody, by walczyli o życie. Uratowany przez jeden ze słynniejszych statków pirackich, Connor wkrótce zaczyna nosić rapier. Ale czy ma dość charakteru, by zostać piratem? Grace trafia na pokład bardziej tajemniczego statku. Trzymaną w zamknięciu zapewnia się, że nie spotka jej żadna krzywda, dopóki będzie słuchać poleceń niezwykłego kapitana... Czy bliźnięta przetrwają na morzu? Czy zdołają w końcu odnaleźć siebie nawzajem? Przyłącz się do rejsu po nieznanych morzach. Wyprawa wampiratów właśnie się rozpoczyna...
Wampiraci 03 - Krwawy kapitan - Somper Justin Największa groza nie czai się gdzieś na oceanach. Nie kryje się w cieniu. Jest w tobie. Masz ją we krwi. Przygody i tajemnice nie są niczym dziwnym dla bliźniąt Grace i Connora Tempestów. Od katastrofy ich łodzi, każde znalazło na morzu nowy świat, pełen przyjaciół i wrogów. Czy, walcząc z zagrażającym zewsząd niebezpieczeństwem, przekroczą granicę, zza której nie ma powrotu? Z obsadą niezapomnianych postaci, w tempie, które ani na chwilę nie zwalnia, trzecia przygoda wampiratów jest wyprawą najbardziej dramatyczną i pasjonującą ze wszystkich dotychczasowych.
Wampiraci 06 - Wojna nieśmiertelnych - Somper Justin Zgiełk bitewny trwa na morzach i oceanach! Federacja Piracka sprzymierzona z nokturnami usiłuje powstrzymać wampiratów pod wodzą Sidoria oraz demonicznej Loli, której żądzy krwi bynajmniej nie ostudziła zaawansowana ciąża. Choć lady Lockwood wkrótce ma urodzić bliźniaki, nadal pierwsza rzuca się w ogień walki. Tymczasem rośnie sława młodych Tempestów – Connora jako nieustraszonego pirata, Grace – jako uzdrowicielki... Stara przepowiednia głosi, że wojna nieśmiertelnych dobiegnie kresu za sprawą pewnych bliźniąt, z których jedno będzie musiało zginąć... Lecz o których dziedziców Sidoria może chodzić?
Podzieleni - Shusterman Neal „Podzieleni” to fascynująca powieść dla młodzieży i dorosłych, polecana szczególnie tym, którzy lubią takie serie jak Igrzyska Śmierci, Gone czy Więzień Labiryntu. Druga Wojna Domowa toczyła się o prawa reprodukcyjne. Po latach krwawych walk między Obrońcami Życia a Zwolennikami Wolnego Wyboru uchwalono mrożący krew w żyłach kompromis: Życie ludzkie jest nienaruszalne od momentu poczęcia, aż do wieku lat trzynastu. Jednakże pomiędzy trzynastym a osiemnastym rokiem życia, rodzice mogą zdecydować się na „podzielenie” swojego dziecka, wskutek czego, wszystkie jego organy zostają przeszczepione różnym biorcom. Można się zatem takiego dziecka pozbyć, jednak formalnie rzecz biorąc jego życie nie dobiega końca. Connor sprawia swoim rodzicom zbyt wiele kłopotów, Risa, wychowanka domu dziecka, nie jest wystarczająco utalentowana, aby opłacało się ją utrzymać przy życiu. Levi natomiast jest dziesięciorodnym – dzieckiem poczętym i wychowanym przez religijną rodzinę w celu złożenia w ofierze w procesie podzielenia. Connor, Risa i Levi - trójka nastolatków oddanych do podzielenia - uciekają z transportu i próbują uniknąć okrutnego losu. Połączeni przez los, wspólnie udają się w desperacką podróż napędzaną przez nieustanną walką o życie. Jeśli uda im się przetrwać do osiemnastych urodzin – będą bezpieczni. Jednak w świecie, w którym system pragnie dopaść każdy kawałek ich ciała, pełnoletność wydaje się być bardzo odległa.
Baśniobór - Mull Brandon Przez wiele wieków czarodziejskie istoty ukrywały się w tajemnym miejscu zwanym Baśnioborem, który jest dziś jedną z ostatnich przystani prawdziwej magii. Czarodziejską? Oczywiście. Ekscytującą? Jasne. Bezpieczną? Cóż, właściwie wręcz przeciwnie. Baśniobór (tom: 1) Gwiazda Wieczorna wschodzi (tom: 2) Plaga cieni(tom: 3) Tajemnice smoczego azylu (tom: 4) Klucze do więzienia demonów (tom: 5)
Księga bez tytułu 04 - Księga śmierci - Anonim (nief.) Wierząc, że Bourbon Kid nie żyje, egipski faraon Ramzes Gajusz zebrał armię nieumarłych, by zapanowac nad Santa Mondegą. Wampiry i wilkołaki panoszą się po ulicach, zabijając tysiące niewinnych ludzi. Lokalna policja została zdziesiątkowana, a na ich miejsce trafili... barman Sanchez i jego nowa kumpela, Flake. Gdy nad Santa Mondegą zbierają się czarne chmury, JD i jego młodzieńcza miłość Beth planują opuścić miasto i zacząć noe życie. Ale gdy Królowa Wampirów, Jessica, uprowadza Beth, JD musi zstąpić do piekieł. I wrócić... jako Bourbon Kid. Czwarta część, w której pojawiają się Dante, Kacy i kilka innych zaskakujących postaci, jest jeszcze bardziej szalona i krwista niż poprzednie. tłumaczenie dusia.koda
Szklane miasto - Dryjer Marek Szklane miasto jest książką z gatunku fantastyki postapokaliptycznej. Opisuje losy młodych ludzi, którzy cudem ocaleli po wybuchu ładunku nuklearnego. Ich życie całkowicie się wtedy zmieniło. Szklane miasto to piękny Wrocław i jego zabytki, to także zagłada, zgliszcza i śmierć wszechobecna. To dramat tysięcy, tyle samo ofiar, to także ocaleni. W pierwszej fazie książki ocaleni uciekają ze strefy wybuchu i chronią się przed falą radioaktywną w kompleksie Sky Tower. Liczą na to, że przeczekają najgorsze. Oznaczają swoją pozycję, tworzą zabezpieczenia, przechodzą dekontaminację, podążają w stronę odległego dachu, licząc, że pomoc nadejdzie właśnie stamtąd. Próbują nawiązać łączność, sprowadzić helikopter. W drugiej fazie książki, kiedy dociera do nich, że nie będzie łatwo stamtąd uciec, zaczynają walczyć o przetrwanie. Uświadamiają sobie, że nie są tam sami, że jest tam coś jeszcze... Cały kompleks kryje w sobie wiele tajemnic i niebezpieczeństw, począwszy od błąkających się niedobitków, poprzez grupy wygłodniałych mutantów, a skończywszy na pospolitych bandytach i zdegenerowanych żołdakach. Jego wiedza atomistyczna i jej znajomość budynku ratują im życie, ale czy ocalą je ostatecznie? Muszą walczyć, muszą uciekać, muszą zmierzyć się ze swoimi lękami i słabościami. Nie wiedzą, czy nie zostali napromieniowani. Kobieta po jakimś czasie to odkrywa. Odnajdują dziecko, którym postanawiają się zaopiekować… Książka jest pełna akcji, niebezpieczeństw, szalonych zwrotów, opisów i niespodzianek. Szybko się ją czyta, choć nie jest łatwa. Jej główne motto, to człowieczeństwo, gdzie sztandarową frazą jest nadzieja. Marek Dryjer
Rezydent wieży Ks. I - Tuchorski Andrzej Kto sprzedaje herosom broń? Kto posiada mapy prowadzące do skarbów? Kto wie o magii więcej niż inni? Rezydent wieży! Tylko najpotężniejsi magowie mogą liczyć na ten zaszczytny tytuł. Każdy z nich jest niesamowity, lecz Klavres z wieży Irrum jest wyjątkowy. Kiedy do drzwi puka przygoda, nie potrafi się powstrzymać i zawsze jej otwiera. Gra o najwyższe stawki i świetnie się bawi. Co byłoby warte życie maga bez dreszczyku emocji?
Rezydent wieży Ks. II - Tuchorski Andrzej Kto sprzedaje herosom broń? Kto posiada mapy prowadzące do skarbów? Kto wie o magii więcej niż inni? Rezydent wieży! Tylko najpotężniejsi magowie mogą liczyć na ten zaszczytny tytuł. Każdy z nich jest niesamowity, lecz Klavres z wieży Irrum jest wyjątkowy. Kiedy do drzwi puka przygoda, nie potrafi się powstrzymać i zawsze jej otwiera. Gra o najwyższe stawki i świetnie się bawi. Co byłoby warte życie maga bez dreszczyku emocji?
Klątwa siedmiu kościołów - Urban Miloš Siedem praskich kościołów, siedem okrutnych morderstw. Kończy się XX wiek. Mieszkańcami ponurej jesiennej Pragi wstrząsa seria tajemniczych morderstw. Podejrzenie pada na człowieka bez pracy i przyszłości, ale z osobliwym talentem, kochającego miasto, które ginie na jego oczach. Udręczony i rozbity, stanie się nowym Golemem, w którym można czytać jak w kryształowej kuli. Kto jest mordercą? Kto ofiarą? Kto zawinił, a kto tylko przymknął oko? Jak to się stało, że historia wypadła ze swych kolein, i kiedy w nie powróci? "Klątwa siedmiu kościołów", horror rozgrywający się w magicznej Pradze, przynosi odpowiedzi na te pytania.