WIOSNA.rar
-
1 Percepcja wzokowa -
2 Analiza, synteza wzokowa i odwrócenia -
3 Sekwencje -
alfabet demonstracyjny -
Alfabet kolorowanka -
Bal karnawałowy -
BEZPIECZEŃSTWO I WYCH. KOMUNIKACYJNE -
Ciało ludzkie - dla dzieci -
Czterolatek się nie nudzi -
Diagnoza gotowości 2011 -
Dodatki z ''Nauczycielki Przedszkola'' -
Dyktanda -
figury geometryczne -
Gra w kolory -
Gra w kolory - JUKA -
Gra w kolory(1) -
Juka kl 2 -
Już w szkole kl. 1 sem II -
Już w szkole kl. 1 sem. I -
Karty edukacyjne M. Strzałkowska -
kl.2 Już w szkole s.2 -
kl.3 Już w szkole s.1 -
kl.4 -
Klasa 4 -
Klasa4 -
Klasa4(1) -
Kolorowanie według kodu -
Kolorowanki -
KOMPLETNE KARTY PRACY(1) -
Kubuś Puchatek - Kubuś Puchatek (A. A. Milne) -
maski -
NOWE JUZ W SZKOLE 3POLSKI -
Paczka 292 polskich piosenek -
PREZENTACJE -
Relaksacja -
składanki, wycinanki -
spr. zintegrowane Klasa 2 -
SPRAWDZIANY NOWA ERA KL.III -
Stymulacja prawej i lewej półkuli mózgu -
szablony witraży, wycinanek -
test 3-klasisty OPERON -
Test dojrzałości szkolnej -
Wielkanoc -
Winners 3 CD 1 -
Winners 3 CD 1(1) -
Winners 3 CD 1(2) -
witraże -
z odbicia dłoni -
z papierowych talerzykow -
Zasady pisowni
Ułamkowiec jest programem pozwalającym przeprowadzać cztery podstawowe działania na ułamkach zwykłych. |
Tuxmath to przeznaczona dla dzieci gra edukacyjna, w której można wykazać się umiejętnościami szybkiego liczenia. Program bazuje na czterech podstawowych działaniach matematycznych; dodawaniu, odejmowaniu, dzieleniu i mnożeniu w zakresie liczb od 1 do 100. Sterujemy małym pingwinem, który aby uratować swą planetę przed gradem meteorów musi zestrzelić je wszystkie w jak najszybszym czasie. |
Gry Magdalenki to pakiet 3 programów, zabaw dydaktycznych dla dzieci: Matematyczna Odkrywanka, Ortograficzna Odkrywanka i Puzzle. Polegają one na rozwiązywaniu zagadek obrazkowych, do których dziecko może jednak dochodzić różnymi drogami: wykonując pamięciowe obliczenia, podając prawidłową pisownię wyrazów lub układając obrazek z fragmentów. Opcje umożliwiają zdefiniowanie poziomu trudności zadań, wybór tematyki zagadek oraz określenie stosowanych efektów dźwiękowych. |
Gra edukacyjna wspomagająca naukę matematyki przeznaczona dla dzieci w wieku 6-7 lat. Zadaniem gracza jest zebranie wszystkich cyfr znajdujących się na planszy w takiej kolejności, aby utworzyły podane w dolnej części ekranu równanie. Wraz z każdym kolejnym etapem poziom równań do rozwiązania jest coraz trudniejszy. |