Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Powerdrome.PC.rar

bossman1928 / Gry na PC / gry do 1gb / Powerdrome.PC.rar
Download: Powerdrome.PC.rar

507,81 MB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazek
wymagania sprzętowe:
CPU 2GHz, 512MB RAM, akcelerator 3D 128MB

Powerdrome to wyjątkowo dynamiczne wyścigi futurystycznych pojazdów, za produkcję których odpowiada studio Argonaut Games. Co ciekawe, dla producenta opisywanej „ścigałki” jest to swego rodzaju debiut na rynku poważniejszych tytułów. W przeszłości firma ta kojarzona była z produkcjami tworzonymi w głównej mierze z myślą o młodszych graczach (Bionicle: The Game, seria Croc, Harry Potter and the Sorcerer's Stone...). Powerdrome pierwotnie ukazał się na konsole PlayStation 2 oraz Xbox, wersja PC jest więc bezpośrednio konwersją z tych platform.Skonstruowane przez producentów gry futurystyczne pojazdy z wyglądu przypominają połączenie tradycyjnego motocykla z myśliwcem odrzutowym. Osiągane przez te wehikuły prędkości są oczywiście odpowiednio duże (nawet kilka tysięcy kilometrów na godzinę) przy czym gra nie jest aż tak dynamiczna jak chociażby konsolowy F-Zero. Główna zasługa leży w tym przypadku po stronie samych tras, które zostały skonstruowane w taki sposób, aby nie utrudniać zbytnio jazdy. Kolizje z innymi pojazdami czy też otaczającymi tor bandami nie są tak częste jak w konkurencyjnych produkcjach. Powerdrome pozbawiony jest jakichkolwiek broni, które pojawiały się w niektórych futurystycznych wyścigach. Jedynym sposobem pozbycia się danego przeciwnika jest zepchnięcie go na jedną z otaczających trasę band.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM Kolejna gra familijna z ulubieniec dzieci, trollem Hugo, w roli głównej. Tym razem nasi milusińscy (gra powstała z myślą o dzieciach w wieku od 6 do 10 lat) mogą uczestniczyć w dynamicznych i przynoszących wiele satysfakcji zawodach zwanych – Smakkaball. Hugo wraz z rodziną i przyjaciółmi przygotowuje się do fantastycznych zawodów - wielkiego turnieju Smakkaballa. Smakkaball to szybka, pełna akcji gra, zawierająca dziesiątki zabawnych animacji, szalonych efektów dźwiękowych i dynamicznej muzyki. Gra toczy się na różnorodnych arenach, gdzie musimy zdobywać własny teren, ogrywając przeciwnika. W Smakkaballu walczysz o kontrolę nad jak największym obszarem areny. Możesz jednak zdobywać tylko kawałki podświetlone lub oznaczone przez przeciwnika. A dokonujesz tego poprzez rzucanie i uderzanie specjalną Smakkapiłką o ściany.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB Gobliiins 4 jest kontynuacją cyklu popularnych na początku lat ’90 logicznych przygodówek. Seria pomimo kompletnie liniowej rozgrywki i bardzo wymagających (czasem wręcz absurdalnych) zagadek logicznych zaskarbiła sobie serca wielu fanów głównie ze względu na humor przejawiający się zarówno w grafice, dialogach jak i konstrukcji fabuły. Czwórka jest efektem pracy niewielkiego, niezależnego studia Societe Pollene, pod kierownictwem Pierre Gilhodes, który pracował nad poprzednimi częściami Goblins oraz Woodruff and the Schnibble of Azimuth jeszcze dla studia Coktel Vision. Mimo upływu lat najnowsza odsłona trzyma się ścieżki wyznaczonej przez pierwowzór, co zresztą widać już na pierwszy rzut oka. Podobnie jak w pierwszej części gracze otrzymują do dyspozycji trzy gobliny (stąd właśnie trzy literki „i” w tytule), każdy z nich posiada określone umiejętności, oczywiście niedostępne dla reszty stworków, i tak Tchoup może zbierać i używać przedmioty, Stucco przypadła rola typowego osiłka zdolnego przesunąć nawet najcięższe przeszkody, natomiast arkanami magii zajmie się Perluis. Kluczem do pokonania licznych zagadek, które pojawią się w drodze do celu jest umiejętne wykorzystanie zdolności każdego z nich.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, 32 MB akcelerator 3D Gra przenosi nas w odległą przyszłość, gdzie najpopularniejszym sportem są walki potężnych dziesięciometrowych robotów. Gracz otrzymuje możliwość kierowania jedną z tych monstrualnych maszyn w walce o dominację nad obcą planetą. Mamy pełną swoboda ruchów w pełni trójwymiarowym środowisku (akcja ukazana jest z perspektywy trzeciej osoby). Pojedynki toczą się na ośmiu różnych arenach: City, Blade Pit, Desert, Power Plant, Iceberg, Volcano, Space Station i Canyon. Do wyboru mamy osiem podstawowych typów robotów (Jaguar, Force, Pyros, Mantis, Chronos, Gargoyle, Katana i Warlord), które następnie możemy modyfikować zarówno pod względem wyglądu jak i wyposażenia. Tryb rozgrywki wieloosobowej pozwala na rywalizację w sieli lokalnej i Internecie.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 700 MHz, 128 MB RAM, karta grafiki 32 MB „Gods: Lands of Infinity” to ukazana z perspektywy pierwszej osoby rozbudowana gra role-playing. Tytuł ten pod wieloma względami przypomina takie pozycje jak „The Elder Scrolls III: Morrowind” czy też „Wizardry 8”. Podstawowym atutem opisywanej produkcji jest duża swoboda działania. Tyczy się to zarówno wyboru i prowadzenia głównego bohatera, jak i kwestii zdobywania zadań zlecanych przez postaci niezależne. Akcja „Gods” osadzona została w typowej dla gier role-playing krainie fantasy. Pod tym względem produkt ten nie odbiega zbytnio od tego co prezentuje konkurencja. Kluczowy element programu stanowi eksploracja przygotowanych terenów połączona z likwidowaniem wrogo nastawionych osób i różnorakich potworów. Gracz co pewien czas musi rozwiązywać niezbyt skomplikowane zagadki, a zdobywane przedmioty przekazuje głównym postaciom lub sprzedaje w okolicznych sklepach.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.13 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB Pierwszoosobowy shooter przepełniony akcją i czarnym humorem. Wydarzenia w jakich uczestniczymy toczą się na terenie Nowego Jorku w 3100 roku. Merchants of Brooklyn to debiutancki projekt kalifornijskiego studia deweloperskiego - Paleo Entertainment. Jest on przepełnionym akcją i czarnym humorem FPSem, który doczekał się swoich edycji na PC oraz konsole Xbox 360 i PS3. Akcja gry przenosi nas do Nowego Jorku z 3100 roku, który w żadnym wypadku nie przypomina znanej z czasów obecnych metropolii. Na skutek globalnego ocieplenia poziom morskich wód znacząco się podniósł zalewając ulice Brooklynu. Oczywiście jego mieszkańcy musieli jakoś przystosować się do nowych warunków, zaczęli więc odbudowywać miasto na wystających z wody górnych partiach wieżowców, które łączyli ze sobą specjalnymi mostami. Szybko stał się też widoczny jasny podział na klasy społeczne, gdyż przynależność do danej grupy wskazywała miejsce zamieszkania – im wyżej w hierarchii się znajdowała tym wyższy poziom Brooklynu mógł stać się jej domem.
obrazek wymagania sprzętowe: Penium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki The Ball to gra akcji z silnym wątkiem logicznym. Projekt rozpoczął żywot jako modyfikacja do Unreal Tournament III, jednak dzięki wypuszczeniu przez Epic Games Unreal Development Kit, twórcy mogli przeobrazić swój projekt w komercyjną i profesjonalną produkcję. Wcielamy się w archeologa, który podczas badania wygasłego wulkanu zostaje uwięziony w podziemnym tunelu. Szukając wyjścia natrafia na prastare ruiny dawno wymarłej cywilizacji. Interakcja ze światem gry odbywa się za pomocą tajemniczej metalowej kuli, która posłuży nam jako narzędzie do rozwiązywania zagadek oraz jako broń. To drugie zastosowanie okaże się wyjątkowo pomocne. Budowniczy tego miejsca wymarli wiele stuleci temu, ale ich miejsce zajęły przeróżnej maści potwory, które teraz są jedynymi strażnikami ruin.
obrazek Wymagania sprzętowe: Procesor PIII 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB z obsługą DX 8.1 Samodzielna gra na sezon 2009. Po rozpakowaniu gry odpalamy ikonkę F1DELUX2009.EXE i gramy bez instalowania na HDD.Gra w wersji PL.W porównaniu do gry F1 BIRLUX 2009 PL dużo zmian na lepsze.Aby nie było dublowania nazwisk zawodników prosze ustawiać 20 zawodników w sezonie.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 128MB RAM, 32MB akcelerator 3D Gra przygodowa z elementami RPG, której fabuła oparta jest o pierwszą księgę Trylogii "Władca Pierścieni" J.R.R. Tolkiena, w której czwórka hobbitów, za radą czarodzieja Gandalfa, wyrusza z Pierścieniem Władzy do siedziby elfów Rivendell, by szukać rady u dostojnego Elronda. The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring to już druga próba przeniesienia niezwykle rozbudowanego, fantastycznego świata, stworzonego przez J.R.R. Tolkiena w realia gier komputerowych (pierwszej podjął się na początku lat 90-tych Interplay, wydając dwie części cRPG, oparte o dwie pierwsze księgi). Tym razem czynnikiem mobilizującym do stworzenia nowej gry stał się sukces filmowej adaptacji Władcy Pierścieni, którego pierwszą część mieliśmy okazję zobaczyć na początku 2002 roku.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.5 GHz, 256MB RAM, karta grafiki 32MB 7 Sins to symulator ludzkiego życia dedykowany dorosłym osobom, bazujący na mechanice takich gier jak The Singles czy The Sims. W programie studia Monte Cristo wirtualne społeczeństwo, analogicznie jak ma to miejsce w prawdziwym świecie, bierze udział w bezustannym wyścigu szczurów, wyścigu o sławę, pieniądze, pełnym chciwości i złych stron ludzkiej natury. Esencją gry jest rozbudowana, siedmioetapowa kampania, składająca się z ponad sześćdziesięciu mniejszych misji. We wszystkich celem nadrzędnym jest osiągnięcie życiowego sukcesu (materialnego i zawodowego). Podczas zabawy gracz nieraz na własnej skórze uświadczy siedmiu grzechów głównych (i tytułowych – 7 Sins): dumy, gniewu, chciwości, zawiści, żądzy, lenistwa oraz pożądliwości. Użytkownik otrzymuje kontrolę nad jednym z wielu bohaterów (zawistnych, fałszywych, żyjących w myśl zasady: cel uświęca środki) i poza walką o pozycje, musi dbać także o swoje domowe zacisze. Do dyspozycji budującego i urządzającego swoje „cztery kąty” oddanych zostało ponad dwieście różnorodnych urządzeń i przedmiotów. Nieliniowy styl gry pozwala na dużą swobodę – wypady w głąb nowoczesnego, stosunkowo rozbudowanego miasta (ponad dwadzieścia miejsc do odwiedzenia) stoją tu na porządku dziennym. Plusem tej produkcji jest także, jak sami autorzy twierdzą, realistyczne oddanie ludzkich emocji i zależności (w 7 Sins spotykamy ponad 100 NPC-tów, każdy z własny profilem psychologicznym). Zdobyć zaufanie wymaga wielu poświęceń - stracić je można w kilka sekund.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, 32 MB akcelerator 3D Kolejna odsłona jednej z żelaznych sportowych serii korporacji Electronic Arts. Jak już sugeruje sam tytuł tematem tego cyklu są popularne wyścigi samochodowe NASCAR, które rozgrywają się zamkniętych torach. Autorzy zawarli w tej produkcji ponad 175 autentycznych samochodów (a właściwie skórek), jakie brały udział w sezonie 03/04 wyścigów NASCAR. Łącznie gracz może sprawdzić swoje umiejętności i ścigać się na 23 autentycznych oraz 11 wymyślonych trasach wraz z ponad 70 autentycznymi kierowcami wyścigów NASCAR (43 kierowców może brać udział w jednym wyścigu). Każdy zawodnik charakteryzowany jest przez szereg parametrów indywidualnych, posiada też własny styl jazdy, charakter i pamięć, dzięki czemu gracz może być pewien tego, że jeżeli zadarł z jakimś kierowcą to ten nie zawaha się odgryźć i będzie utrudniał mu poszczególne wyścigi. W NASCAR Thunder 2004 zaimplementowano nowy tryb kariery, dzięki któremu po raz pierwszy w tej serii gracze mogą zarządzać własnymi zespołami, organizować pracę ekip, zabiegać o sponsorów, inwestować w nowe technologie związane z konstrukcją samochodów, itp. W ręce gracza oddano też tak odpowiedzialną funkcję jak odpowiednie dostrojenie samochodu przed wyścigiem, w tym zestopniowanie skrzyni biegów, ustawienie sztywności zawieszenia, ciśnienia powietrza w oponach, siły hamowania przednich i tylnich hamulców, położenia spoilerów oraz innych parametrów wpływających na osiągi maszyny.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności