Brothers In Arms Hells Highway Xbox 360.part32.rar
-
♦ Air Conflicts Vietnam (2013) Xbox 360 -
♦ Angry Birds Star Wars Xbox 360 -
♦ Armored Core Verdict Day (2013) Xbox 360 -
♦ Assassins Creed II GOTY PL Xbox 360 -
♦ Assassins Creed IV Black Flag PL Xbox 360 -
♦ Battlefield 4 PL LT3.0 Xbox 360 -
♦ Ben 10 - Omniverse 2 Xbox 360 -
♦ Borderlands 2 GOTY Xbox 360 -
♦ Call of Duty Ghosts PL Xbox 360 -
♦ Call of Duty Ghosts Xbox 360 -
♦ Deadfall Adventures PL Xbox 360 -
♦ Earth Defense Force 2025 Xbox 360 -
♦ F1 2013 PL LT3.0 Xbox 360 -
♦ Fable Anniversary Xbox 360 -
♦ Fifa 14 PL LT3.0 Xbox 360 -
♦ Just Dance Kids 2014 (2013) LT3.0 Xbox 360 -
♦ LEGO Marvel Super Heroes PL LT3.0 Xbox 360 -
♦ NBA 2K14 LT3.0 Xbox 360 -
♦ Need for Speed Rivals PL Xbox 360 -
♦ Phantom Breaker Extra (2011) Xbox 360 -
♦ Rambo The Video Game Xbox 360 -
♦ Teenage Mutant Ninja Turtles Xbox 360 -
♦ The LEGO Movie Videogame PL Xbox 360 -
♦ Thief Xbox 360 -
♦ Truck Racer (2013) Xbox 360 -
♦ WWE 2K14 Xbox 360 -
♦ XCOM Enemy Within (2013) PL Xbox 360 -
2013 - Beth Hart & Joe Bonamassa - Seesaw -
ACr49eedPLX-elamigos -
All Our Yesterdays (2015) -
Assassin's Creed PL XBOX360 -
Battlefield 4 PL LT3.0 Xbox 360 dvd1 -
Battlefield 4 PL LT3.0 Xbox 360 dvd2 -
Blackmores Night - Dancer And The Moon [2013] -
Borderlands 2 GOTY Xbox 360 dvd1 -
Borderlands 2 GOTY Xbox 360 dvd2 -
Call of Duty Ghosts PL Xbox 360 dvd1 -
Call of Duty Ghosts PL Xbox 360 dvd2 -
Call of Duty Ghosts Xbox 360 dvd1 -
Call of Duty Ghosts Xbox 360 dvd2 -
Darek -
Dark Souls II (2014) PL Xbox 360 -
Double Driver -
Indila - 2014 - Mini World -
Karol -
LEGO The Hobbit XBOX360 -
Minecraft (2012) Xbox 360 1 -
South Park Kijek Prawdy PL (2014) Xbox 360 -
The LEGO Movie Videogame Xbox 360 -
Thief XBOX360 (X360Club)
Brothers in Arms: Hell's Highway to trzecia wersja rozwojowa znanej serii taktycznych strzelanin FPS. Podobnie jak poprzednie części, także Hell's Highwaycofa graczy do 1944 roku, rzucając ich w wir najznamienitszych bitew II wojny światowej. W tym przypadku mamy okazję samodzielnie przekonać się o skali tragizmu jednej z najsłynniejszych operacji przeprowadzonych przez Aliantów – Market Garden. Głównymi postaciami najnowszej odsłony Brothers in Arms są znani z poprzednich części żołnierze, czyli Joe Hartsock oraz Matt Baker, przy czym przejmujemy kontrolę tylko nad tą drugą postacią. Celem operacji Market Garden było przejęcie i utrzymanie mostów na Renie, co znacząco przyspieszyłoby postęp alianckich wojsk, a co za tym idzie – zakończenie wojny. Jak zapewne wiemy (bądź nie), plan ten, mimo początkowych sukcesów (opanowanie mostu Waal w holenderskiej miejscowości Nijmegen), zakończył się ogólnym niepowodzeniem (nigdy nie udało się zdobyć i utrzymać najważniejszego mostu na Renie, usytuowanego w mieście Arnhem), a biorąca w nim udział brytyjska 1 Dywizja Powietrznodesantowa (w skład której wchodziła także polska 1 Samodzielna Brygada Spadochronowa) została okrążona i doszczętnie zniszczona przez niemiecką kontrofensywę. Nie powinniśmy jednak się tym specjalnie przejmować – wtedy Alianci nie mogli przecież liczyć na zaangażowanie i umiejętności graczy komputerowych. Nasi bohaterowie zostali przydzieleni do jednostki rozpoznawczej i wysłani wprost na front. Dowodzimy maksymalnie trzema drużynami piechoty, a w zależności od przydzielonego nam zadania otrzymujemy wsparcie wyspecjalizowanych grup uderzeniowych, wyposażonych np. w karabiny maszynowe czy wyrzutnie niekierowanych rakiet przeciwpancernych (popularne M9 Bazooka). Oczywiście, tak rozszerzony wachlarz opcji taktycznych fundamentalnie zmienia sposób prowadzenia walki. Możemy na przykład nakazać grupie „moździerzowców” zasypanie nazistów pociskami odłamkowymi, albo wykorzystać sekcję karabinów maszynowych do prowadzenia ciągłego ostrzału pozycji adwersarza, znacząco ograniczając pole manewru wrogiej piechocie. Tak potężna broń posiada wielkie możliwości modyfikowania i zubażania elementów okolicznego krajobrazu – wszelkie żywopłoty, murki i palisady mogą zostać odstrzelone, rozerwane i unicestwione kilkoma celnymi strzałami z ww. uzbrojenia. Naturalną konsekwencją zwiększenia liczby naszych podkomendnych było znaczące rozszerzenie obszarów, na których przychodzi nam ścierać się z nazistowską opozycją. Programiści mieli ułatwione zadanie, gdyż tereny operacji Market Garden były w 1944 roku intensywnie obserwowane i fotografowane przez lotnictwo zwiadowcze i szpiegowskie, wiele z tych materiałów zachowało się do dzisiaj. Na podstawie tychże fotografii z niemal stuprocentową dokładnością udało się odwzorować teren walk oraz przygotować zwiększone pola bitew aniżeli miało to miejsce w obu poprzednich częściach Brothers in Arms. Kardynalnie potęguje to swobodę działania, zarówno na szczeblu operacyjnym, jak i taktycznym. Dżentelmeni z Gearbox popracowali również nad optymalizacją kodu, skracając długość wczytywania się kolejnych mapek.