-
23 -
18065 -
73 -
63
20028 plików
7133,31 GB
Fabuła ponownie przenosi nas do fikcyjnego świata Yavuan, przedstawiając dalsze dzieje wielkiej wojny. Drzewo-podobni Eaggra, wyzwoliwszy się spod panowania Tha'Roon, przystępują do sojuszu z Shami'li tworząc S.U.N. – „Servants Under Naga'Rom”. Tak zorganizowane rasy pragną zakończyć dominację ciemiężców i doprowadzić do pokoju na Yavuan. Ich szanse maleją jednak, gdy Tha'Roon ponownie udaje się zniewolić potężnych Obblinox wzmacniając tym samym imperium. Gdy S.U.N. wydaje się być o krok od porażki, dochodzi do niezwykłego zdarzenia. Do Yavuan przenosi się inna, nieznana rasa – w rzeczywistości jest to militarno-naukowa ekspedycja Ziemian z Bieguna Północnego. Pojawienie się nowych istot zmienia oblicze konfliktu i pozwala S.U.N. na ponowne zebranie sił. Wojska Ziemian w wyniku wewnętrznych konfliktów zostają rozbite na dwa stronnictwa: reprezentowanych przez żołnierzy Marines, dążących do kolonizacji Yavuan, oraz naukowców Descendants, którzy pragną powrócić na Ziemię. Wzmocniony o nowe siły konflikt rozgrzewa na nowo.
Na gracza czekają 4 kampanie oferujące w sumie ponad 40 misji. W ich trakcie staniemy na czele 4 różnych stronnictw: Tha'Roon, S.U.N., Marines oraz Descendents. Dwa ostatnie, stanowiąc całkowitą nowość, oferują nieznane dotychczas jednostki, struktury oraz zdolności. Innowacje znajdziemy także w szeregach Tha'Roon i S.U.N.
W przeciwieństwie do poprzedniczki spory nacisk położono na rozwój badań, wynalazków, a także postaci. Istotną rolę spełniają zaklęcia magiczne, takie jak pieśń bojowa zwiększająca efektywność jednostek w jej obrębie. Przewidziano również możliwość przejmowania wrogich budowli. W obrębie mapy znaleźć możemy specjalne bonusy w postaci np. środków medycznych regenerujących energię jednostek czy określonej sumy pieniędzy. Zachowana została znana z poprzedniej części koncepcja przenoszenia posiadanych jednostek do następnego scenariusza, co pozwala na rozwój ich możliwości.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB