Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

The Suffering Prison is Hell.rar

bolbi81 / gry / Akcia / The Suffering Prison is Hell.rar
Download: The Suffering Prison is Hell.rar

1,01 GB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Sieciowy Paintball. Szybki i solidny. obrazek
obrazek Left 4 Dead studia Turtle Rock to gra z gatunku drużynowych strzelanek w stylu Counter Strike z bardzo silnymi akcentami właściwymi dla survival horrorów. Left 4 Dead studia Turtle Rock to gra z gatunku drużynowych strzelanek w stylu Counter Strike z bardzo silnymi akcentami właściwymi dla survival horrorów. Rzecz dzieje się na terenie Stanów Zjednoczonych stojących na krawędzi zagłady: złośliwy wirus wymknął się spod kontroli naukowców i zaatakował ludzkość zmieniając człowieka w oszalałe, pałające żądzą mordu monstrum. Gracz wciela się w jedną z nielicznych osób odpornych na mutację, a jego zadaniem jest wydostanie się z metropolii opanowanej przez mutanty. Wraz z grupką podobnych sobie uciekinierów szukamy ratunku. Zgodnie z regułami gatunku podstawowe znaczenie ma kooperacja z innymi graczami. W Left 4 Dead samotny strzelec nie ma większych szans przeżycia – tylko ścisła współpraca z towarzyszami daje nadzieje na uniknięcie śmierci. Autorzy przygotowali po cztery typy postaci dla każdej ze stron. Jeśli zamierzamy wcielić się w rolę uciekinierów możemy wybierać pomiędzy: Billem, weteranem z Wietnamu; Louisem, menedżerem w sieci sklepów z elektroniką; Zoey, nastolatką z bogatej rodziny oraz Francisem, wielkim, głośnym, nieco ordynarnym, ale lojalnym osiłkiem. Wybierając tę stronę konfliktu musimy liczyć przede wszystkim na zgranie i koordynację działań, ponieważ postaci nie różnią się za specjalnie posiadanymi umiejętnościami. Co więcej wszystkie używają tych samych broni – korzystamy ze wszystkiego, co uda nam się znaleźć w opuszczonych domach: pistolety, strzelby myśliwskie, shotguny albo też bronie własnej roboty typu koktajle Mołotowa czy amatorskie bomby. Zupełnie inaczej rzecz ma się w przypadku wybrania drugiej strony konfliktu, czyli mutantów. Tu również są cztery dostępne postaci: Boomer, Smoker, Hunter i Tank. Każda z nich ma indywidualne umiejętności determinujące technikę gry. Na przykład Boomer potrafi wymiotować strumieniem krwi, która przyciąga do ofiary hordy mutantów, z kolei Smoker posiada długi na dziesięć metrów jęzor, którym może chwytać ludzi (na przykład by wyciągnąć ich z kryjówki). Z racji tego, iż mutanci nie mogą używać broni, kierując nimi najlepiej jest preferować działanie z ukrycia, w oczekiwaniu na dogodny moment do ataku. A tego schematu wyłamuje się jedynie Tank, olbrzym mogący przebijać się przez ściany i ciskać samochodami – tu finezja nie jest potrzebna. Główną siłą zainfekowanych ludzi jest przewaga liczebna – po prostu rzucają się szturmem na ofiary, by rozerwać je na strzępy. Twórcy tytułu przygotowali cztery kampanie składające się z pięciu map każda. Całość zgrabnie jest spięta scenariuszem łączącym wszystko w jedną całość. W ten sposób na każdej mapie mamy inny cel do zrealizowania - cel stanowiący kolejny etap historii. Nie należy oczekiwać wielkiego zróżnicowania – wszak za każdym razem chodzi o to, by żywym dotrzeć do punktu zbiórki, skąd zabiorą nas w następne miejsce.
obrazek Postal 2 to sequel jednej z brutalniejszych i najkrwawszych gier jakie kiedykolwiek powstały na PC, stworzony przez ten sam, wzbudzający wiele kontrowersji zespół - Running With Scissors. W Postal 2 do dyspozycji gracza oddanych zostało ponad 20 misji dla pojedynczego gracza. Pistolet, shotgun karabin maszynowy - to tylko podstawowe środki eksterminacji przeciwników, które dostępne są dla naszego bohatera. Oprócz nich może on wykorzystać jeszcze parę innych śmiercionośnych zabawek – kilka znanych z pierwszej części gry jak również całkowicie nowe.
47033.jpg SWAT 4 producent: Irrational Games wydawca: Vivendi Games kategoria gry akcji / taktyczna Data Premiery: Świat: 05 kwietnia 2005 Polska: 15 kwietnia 2005 tryb gry: single / multiplayer tryb multiplayer: LAN / Internet | liczba graczy: 1 - 16 wymagania wiekowe: 18+ nośnik: 2 CD Wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.4 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 4 lub lepsza), 2 GB HDD. Opis gry: Kolejna odsłona taktycznej gry akcji przedstawiającej działania policyjnych oddziałów SWAT. Powstała ona w studiu developerskim Irrational Games, znanym ze stworzenia takich znanych tytułów jak: System Shock 2, Tribes: Vengeance oraz Freedom Force vs. the Third Reich. Główny tryb SWAT 4, tj. „kariera”, umożliwia graczom dowodzenie oddziałem policjantów wchodzących w skład tej elitarnej jednostki, w kilkunastu (około 16) niebezpiecznych misjach jak: odbijanie zakładników z rąk terrorystów czy aresztowanie bardzo groźnego i nieobliczalnego przestępcy. Przy czym nie śledzimy tu losów wybranych policjantów (tego jak przeobrażają się z rekrutów w elitę SWAT), tylko po prostu otrzymujemy kolejne zadania i staramy się jak najlepiej wykonać. Przed każdą akcją podczas odprawy zapoznajemy się ze szczegółami operacyjnymi, potem dobieramy uzbrojenie i wyposażenie dla naszego oddziału i zaczyna się... Poza trybem „kariery” dostępny jest również trening oraz dwa inne tryby: „instant action” oraz „quick missions”. Autorzy zaznaczają, iż ich produkcja zdecydowanie zalicza się do grona „realistycznych symulacji”. Znajdziemy w niej bogaty arsenał broni, jakie znajdują się na wyposażeniu jednostek SWAT (karabin Colt M-4, Benelli M4 Super 90 shotgun, granaty dymne, gazowe, etc.) oraz pokaźną ilość sprzętu często wykorzystywanego przez terrorystów (typu karabin AK-47). To samo tyczy się wszelakiego dodatkowego wyposażenia, kamizelek kuloodpornych, ładunków wybuchowych przeznaczonych do wysadzania drzwi czy specjalnych kamer, np. Opti-1. By wiernie odwzorować otoczenie zespół Irrational Games zdecydował się na wykorzystanie silnika graficznego firmy Epic (Unreal engine), wykorzystującego efekty zawarte w DirectX 9.0, a także ostatnią nowinkę technologiczną – Pixel Shader 3.0. Za odtworzenie oddziaływań fizycznych, a także autentyczną trajektorię lotu pocisków odpowiada zaś sprawdzony engine Havoc. Przy czym autorzy zrezygnowali z opracowywania rykoszetów, ponieważ mogłyby one prowadzić do zbyt wielu przypadkowych sytuacji i śmierci (mowa głownie o grach wieloosobowych).
Transformers: The Game (2007) 4vmy51l.jpg Producent: Traveller's Tales Wydawca: Activision Dystrybutor: Brak planów Premiera Świat: Czerwiec 2007 Premiera PL: Brak danych Gatunek: Akcja Transformers: The Game jest firmowaną przez Activision adaptacją amerykańskiej superprodukcji filmowej z 2007 roku, opartej na licencji niezwykle popularnego uniwersum Transformersów. Chociaż produkt w dużej mierze wykorzystuje scenariusz filmu, to zapewnia nam też znaczny stopień swobody, szczególnie w zakresie wyboru robotów czy demolowania otoczenia. Zabawę rozpoczynamy od wyboru strony konfliktu, co ma niebagatelny wpływ na całokształt rozgrywki. Obie frakcje oferują oddzielne, właściwe dla siebie kampanie oraz otoczki fabularne. Decydując się na jednego z Autobotów (do dyspozycji m.in. Optimus Prime, Ironhide, Bumblebee), rozgrywka w nieco większym stopniu odwzorowuje wydarzenia zawarte w oryginalnym scenariuszu filmowym, zaś naszym głównym celem jest obrona ukochanej planety Ziemi przed zakusami przebiegłych Deceptikonów. Jeśli jednak bardziej rajcuje nas zła strona, wybieramy Megatrona lub jednego z jego podkomendnych (m.in. Barricade'a czy Starscreama) i bierzemy udział w szeregu nieco bardziej hipotetycznych fabularnie misji, których pozytywne wypełnienie może w decydującym stopniu wpłynąć na losy niebieskiej planety. Rzucony w wir wydarzeń gracz ma okazję odwiedzić znane z filmu miejsca oraz wziąć udział w najbardziej znamiennych bitwach z dużego ekranu. Warto jednak zauważyć, iż fabuła nie narzuca użytkownikowi sposobu, w jaki musi poradzić sobie z wyznaczonymi zadaniami, wręcz przeciwnie – wymaga od niego pewnej dozy inspiracji i pomysłowości w wykonywaniu 'obowiązków' (mamy tutaj do czynienia raczej z rozwiązaniem przywodzącym na myśl np. Crackdown czy GTA).
wymagania sprzętowe: Pentium IV 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepszy), 2 GB HDD, Windows XP/Vista/7 Frontline Nation to rozbudowana strategia turowa, która przenosi miłośników zmagań tego typu na obszar Starego Kontynentu w niedalekiej przyszłości. Za przygotowanie całości odpowiadają pracownicy szwedzkiego zespołu developerskiego Colossai Studios.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.4 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce FX 5600 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows XP Combat Arms to jeden z pierwszych projektów grupy Nexon America, mającej w swym dorobku takie tytuły jak MapleStory czy Mabinogi. Wojenna strzelanina amerykańskiej firmy przeznaczona jest do rozgrywek sieciowych, a spośród innych przedstawicieli gatunku FPS wyróżnia ją fakt, iż za jej używanie nie trzeba uiszczać jakichkolwiek opłat.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.5 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB RAM, 4 GB HDD Gra akcji typu first-person shooter (FPS) rozgrywająca się na Ziemi w niedalekiej przyszłości. Gracz ma okazję stać się członkiem elitarnych oddziałów specjalnych Delta Force.
Wymagania systemowe: • System operacyjny: Windows XP / Vista / 7 • Procesor: Pentium 4 2,66 GHz • RAM: 1 GB • Video: (128 MB) W niedalekiej przyszłości, gry wideo osiągnęły nowy poziom naszej percepcji. Będąc w środowisku wirtualnym, gracze zaczęli widzieć, słyszeć i czuć się tak, jak by to było w rzeczywistości. System o nazwie Replicore. Deweloperzy chętnie podchwycili nowy pomysł, i na gre nie trzeba było długo czekać. II wojna światowa i inwazja zombi, questy i RPG - tworzenie myśli projektanta czekały na swoich odkrywców testerów. Ale uruchomienie gry zamieniło się w katastrofę. Lokalizacja wirtualne światy zaczęły manifestować w świecie rzeczywistym, a ich mieszkańcy zaczęli niszczyć jego twórców, programistów.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności