Assassins Creed PL.part14.rar
-
[1999] All Right Now - Free -
[1999] All Right Now - Free(1) -
01 BAD COMPANY-BAD COMPANY '74 -
02 BAD COMPANY-STRAIGHT SHOOTER '74 -
02 BAD COMPANY-STRAIGHT SHOOTER '74 -
03 BAD COMPANY-RUN WITH THE PACK '76 -
03 BAD COMPANY-RUN WITH THE PACK '76 -
04 BAD COMPANY-BUR NIN SKY '77 -
04 BAD COMPANY-BURNIN SKY '77 -
AC DC Live At Donington -
ACDC -
Backspacer (2009) -
BAD COMPANY -
BBC Wonders of the Universe -
Disc 2 -
DISCOVERY CHANNEL -
Duchowość -
Family Jewels (2005) -
Filmy - HD Klasyka Kina Światowego -
FREE - All Right Now(1999) -
Free - The Free Story -
Free - Wishing Well- The Collection -
Free - Wishing Well- The Collection CD1 -
Free - Wishing Well- The Collection CD2 -
Free 1969 -
FREE live Isle of Wight 1970 -
FREE-Live -
Historyczne -
Jenis Joplin 1970 (wojtekkaluzka) -
Jezus z Nazaretu -
John Frusciante - The Empyrean (2009) -
John Frusciante - The Will To Death (2004) -
Koncerty -
Koncerty ACDC -
Kurt Cobain o synu -
Marek Grechuta -
MUZYKA VIDEO ROCKnROLL -
Nauka angielskiego -
pearl jam -
Pearl Jam - Live At The Garden (2003) -
Pearl Jam--Twenty OST 2CD 2011 -
Pearl Jam-Ulubione -
Peter Weir -
Sci-Fi -
Temple Of The Dog - 1991 -
Temple Of The Dog(1) -
UFO -
UFO - Illuminati -
UFO przełomowe śledztwa 2023r -
UFOpedia dokumenty filmy dok i inne
wydawca: Ubisoft
kategoria: gry akcji / TPP
Data Premiery:
Świat: 25 marca 2008
Polska: 28 marca 2008
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: 16+
nośnik: 1 DVD
Wymagania sprzętowe:
Intel Core 2 Duo 2.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 7800 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista.
Galeria: http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=5509
Assassin's Creed to gra akcji, kładąca silny nacisk na elementy, związane ze skradaniem się. Twórcami tytułu są ludzie, odpowiedzialni za powstanie Prince of Persia: The Sands of Time - nie dziwi więc wiele podobieństw do tego hitu.
Fabuła przenosi nas w okres trzeciej wyprawy krzyżowej, dowodzonej przez angielskiego króla Ryszarda Lwie Serce. Wydarzenia dzieją się na Ziemi Świętej, między innymi w Jerozolimie. Wcielamy się w postać Altaira – członka tajemniczego klanu zabójców, zupełnie nie przejmującego się problemami natury politycznej i teologicznej oraz nie stającemu po żadnej ze stron konfliktu. Dlatego też w trakcie zabawy przyjmujemy zlecenia zarówno chrześcijan jak i mahometan, którzy za pomocą skrytobójstwa próbują załatwiać swoje interesy.
Sama rozgrywka przypomina serię Hitman w wersji średniowiecznej. Kolejne misje mają ten sam schemat: przyjmujemy zlecenie, nie zwracając na siebie uwagi zbliżamy się do celu, wykonujemy zadanie i oddalamy się z miejsca zbrodni (oczywiście im szybciej, tym lepiej). Brzmi mało skomplikowanie, ale w praktyce prezentuje się znakomicie. Nasz bohater wiele czasu spędza na przemykaniu się z jednego ukrycia do drugiego, wspinaczce, wykonywaniu karkołomnych akrobacji, a także walce. Ciekawie rozwiązano problem sterowania Altairem: niektóre czynności (np. wspinanie, skakanie, wtapianie się w tłum i krycie się w cieniu) wykonujemy używając tylko jednego przycisku. Wystarczy go uaktywnić i nasz bohater sam dba o siebie (np. wdrapuje się na dach budynku, pokonując po drodze kilka przeszkód, albo niepostrzeżenie dołącza do grupy przechodzących mnichów). Z kolei walka wymaga od nas większej zręczności palców: pojedynki są dynamiczne, dysponujemy dość dużą ilością ciosów. Szczególnie godne polecenia są znakomite uniki, które stosujemy wyczekując na dogodny moment do ataku. Bardzo często mamy możliwość wyboru: przejść daną lokację cichaczem lub wyrąbać sobie drogę mieczem. Ten drugi sposób jest bardziej widowiskowy, ale zarazem czasochłonny i niebezpieczny.
Bardzo ważnym elementem rozgrywki jest umiejętne postępowanie z postaciami bohaterów niezależnych. Zadanie wypełniamy w miastach pełnych ludzi, a to jak ich traktujemy ma niebagatelny wpływ na powodzenie misji. I tak na przykład skacząc z dachu w sam środek tłumu, możemy liczyć na podejrzaną reakcję przechodniów. Część z nich ucieka, inni wskazują nas palcami, co prędzej czy później powoduje zainteresowanie strażników. Przedzierając się przez zatłoczone zaułki możemy powoli się przesuwać, przeciskając między ludźmi lub też przyjąć postawę zabijaki i osiłka, rozpychając się i przewracając stających nam na drodze. Czasami wzbudzimy respekt i ludzie sami schodzą z drogi, ale możemy także narazić się na wrogą reakcję i spowodować atak. A przecież jesteśmy zabójcą i zwracanie na siebie uwagi nie powinno leżeć w naszej naturze.