-
95 -
653 -
482 -
60
1928 plików
1064,92 GB
Pentium 4 2 GHz, 256MB RAM, karta grafiki 128MB
„The Punisher” to typowy shooter, stworzony przez konsorcjum wydawnicze THQ wraz ze studiem developerskim Volition Inc. Grę zdominowały elementy akcji i walki, natomiast warstwa fabularna została bezpośrednio oparta na słynnym cyklu komiksów o tym samym tytule, autorstwa Jimmy Palmiotta. Warto w tym miejscu dodać, że program komputerowy ma niewiele wspólnego z kinową adaptacją Punishera, która w roku 2004 okazała się hollywoodzkim niewypałem.
Atmosferę w „The Punisher” budują przede wszystkim sugestywne, ciemne zaułki Nowego Jorku oraz okolic, pośród których przewijają się plugawi i bezwzględni przestępcy. Gracz wcielając się w rolę Franka Castle’a, twardziela z krwi i kości, któremu wymordowano rodzinę, mści się na wszystkich złych tego świata, stanowiąc tym samym ład i porządek. Do skutecznej eksterminacji wroga używa on szeregu zróżnicowanych narzędzi i broni, które w trakcie właściwej rozgrywki można, a wręcz trzeba odpowiednio modernizować i ulepszać. Ciekawostką wartą odnotowania, niespotykaną w innych tego typu produkcjach, jest możliwość użycia żywego człowieka jako tarczy ochronnej. Przykładowo, boss wrogiej ekipy z nożem na gardle rozkaże swoim podwładnym złożyć broń i skapitulować. Napotkane przedmioty typu telewizor, szafka lub też butelka mogą zostać użyte do walki wręcz – gra tym samym zyskuje na atrakcyjności. Ponadto, innowacyjny system przesłuchań pozwala inkwirować złapanych i zaaresztowanych bandziorów, od których użytkownik dowiaduje się wielu cennych, kluczowych dla przebiegu rozgrywki informacji.
Silnik graficzny, na którym pracuje ten tytuł, znamy z takich produkcji jak seria gier „Red Faction”. Na potrzeby „Punishera” został on jednak znacząco unowocześniony. Na uwagę zasługuje również specjalny model fizyczny. Przykładowo, zastrzelony bandzior przewracając się uszkadza krzesło, na które upada jego ciało, itp.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
4 plików
1,85 GB