Punisher CD 1.iso
-
[2014] Trójkąt Warszawski -
[2015] Umowa O Dzieło -
[2016] Marmur -
[2016] Wosk -
1.Pilaf Saga -
2.Tournament Saga -
3.Red Ribbon Saga -
4.Uranai Baba Saga -
5.Buu Saga -
5.Tenshinhan Saga -
6.Piccolo Saga -
7.Wedding Saga -
AK-47 - Źródło (2020) -
Alice Madness Returns PL -
Arena (Kokocko) -
Armin van Buuren - Breathe In - 2024 -
CD1 - Cock.0z Mixtape -
CD1 - Na farta -
CD2 - Narkopop Wave EP -
Energy 2000 -
fajne sety trance -
Favst х Gibbs - Hample (Deluxe) (2021).rar -
Guzior - G -
Heaven Zielona Góra -
Heaven Zielona Góra 2023 -
Holidays (Orchowo) -
Holiday's Club Orchowo -
Holidays Orchowo sety -
Indeb - Gatunek -
Kizo & Bletka - PATOPOP EP (Vol. 1) (2024) -
Korwin P56 x Dudek P56 - POLA STRESS (2024) -
Kukon -
Łysonżi x Kuba Knap - Pobierz Napisy (2024) -
Metallica -
muzyka 2017 -
Nizioł - Stary Wyga -
Nowe Sety 2023(1) -
O.S.T.R. - XX -
Oki - ERA47 -
Otsochodzi - Tarcho Terror 2022 -
PRO8L3M - Ground Zero Mixtape (2018) -
Sarius - Emocjonalne Zero EP (2024) -
seciki -
seciki.pl 2016 -
SETY 2024 -
Sobel - W ZWIĄZKU Z MUZYKĄ -
Szpaku - Stare Numery -
Tede - 3H HAJP HAJS HEJT (2023) -
The Suffering i The Suffering Zniewolony -
White 2115 - Pretty Boy 2022
„The Punisher” to typowy shooter, stworzony przez konsorcjum wydawnicze THQ wraz ze studiem developerskim Volition Inc. Grę zdominowały elementy akcji i walki, natomiast warstwa fabularna została bezpośrednio oparta na słynnym cyklu komiksów o tym samym tytule, autorstwa Jimmy Palmiotta. Warto w tym miejscu dodać, że program komputerowy ma niewiele wspólnego z kinową adaptacją Punishera, która w roku 2004 okazała się hollywoodzkim niewypałem.
Atmosferę w „The Punisher” budują przede wszystkim sugestywne, ciemne zaułki Nowego Jorku oraz okolic, pośród których przewijają się plugawi i bezwzględni przestępcy. Gracz wcielając się w rolę Franka Castle’a, twardziela z krwi i kości, któremu wymordowano rodzinę, mści się na wszystkich złych tego świata, stanowiąc tym samym ład i porządek. Do skutecznej eksterminacji wroga używa on szeregu zróżnicowanych narzędzi i broni, które w trakcie właściwej rozgrywki można, a wręcz trzeba odpowiednio modernizować i ulepszać. Ciekawostką wartą odnotowania, niespotykaną w innych tego typu produkcjach, jest możliwość użycia żywego człowieka jako tarczy ochronnej. Przykładowo, boss wrogiej ekipy z nożem na gardle rozkaże swoim podwładnym złożyć broń i skapitulować. Napotkane przedmioty typu telewizor, szafka lub też butelka mogą zostać użyte do walki wręcz – gra tym samym zyskuje na atrakcyjności. Ponadto, innowacyjny system przesłuchań pozwala inkwirować złapanych i zaaresztowanych bandziorów, od których użytkownik dowiaduje się wielu cennych, kluczowych dla przebiegu rozgrywki informacji.
Silnik graficzny, na którym pracuje ten tytuł, znamy z takich produkcji jak seria gier „Red Faction”. Na potrzeby „Punishera” został on jednak znacząco unowocześniony. Na uwagę zasługuje również specjalny model fizyczny. Przykładowo, zastrzelony bandzior przewracając się uszkadza krzesło, na które upada jego ciało, itp.