Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Złoty Gryziwąs.rar

beata_cw1 / programy komputerowe dla dzieci / Złoty Gryziwąs.rar
Download: Złoty Gryziwąs.rar

227,41 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Image.aspx?id=141868903Image.aspx?id=141869007Image.aspx?id=141869222Image.aspx?id=141869301Nauka na wesoło:
- Przygotowanie do pisania – literki Ż, RZ
- Zwierzęta – żuraw, żuk, świetlik, kaczka, żaby i ropuchy
- Cyferki – liczenie od 0 do 10
- Muzyczne zabawy – zaśpiewaj złotą piosenkę
- Przyroda – wszytko o pszczołach
- Obsługa komputera – klawiatura i myszka

Zabawy:
- Zbieranie miodu
- Złap świetliki
- Złów złotą rybkę
- Lis w kurniku
- Wyścig z ropuchami
- Układanki obrazkowe
- Multimedialna bajka
- Kolorowanki
- Rymowanki

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Ćwiczenia z literkami, cyferkami i słowami # Uczy czytać, liczyć i rozumieć # Rozwija umiejętności szkolne # Zwiększa rozumienie słyszanego i czytanego tekstu Program zawierający szereg gier i ćwiczeń matematyczno-językowych przeznaczonych dla dzieci w wieku 5-8 lat. Poszczególne zabawy zawierają ćwiczenia z literkami, cyferkami i słowami. Uczą i rozwijają sprawność czytania i liczenia oraz rozumienia słyszanego i czytanego tekstu. Pomysłowość i atrakcyjna multimedialna oprawa wszystkich gier sprawiają, że dzieci chętnie sięgają po program, korzystając z niego samodzielnie. Ćwiczenia są dokładnie omówione i przedstawione na przykładach, a ich obsługa przemyślana w taki sposób, by samodzielne korzystanie z programu nie sprawiało dzieciom żadnych kłopotów. Każde ćwiczenie posiada 3 stopnie trudności, pozwala to indywidualnie dopasować go do aktualnych możliwości dziecka. Umożliwia też długie używanie programu w miarę rozwoju dziecka. Instalacja: 1.Rozpakuj 2.Wypal lub emuluj w Daemon Tools 3.Zainstaluj i graj
Fantastyczny program logopedyczny pomagający w nauce czytania.Pierwsza część to multimedialny lizak logopedyczny umozliwiający czytanie 2 głosek.Dalsze ćwiczenia kształcą czytanie sylabowe .Wszystkie napisy czytane są również przez lektora.
Prezentacja multimedialna do piosenek bedących ćwiczeniami logopedycznymi, poprawiającymi wymowę.Idealne dla dzieci w wieku przedszkolnym i starszych z bardziej skompliowanymi wadami wymowy.Mam nadzieję, że ruchome gify uatrakcyjnią pracę z tymi piosenkami.
Ćwiczenia z literkami, cyferkami i słowami # Uczy czytać, liczyć i rozumieć # Rozwija umiejętności szkolne # Zwiększa rozumienie słyszanego i czytanego tekstu Program zawierający szereg gier i ćwiczeń matematyczno-językowych przeznaczonych dla dzieci w wieku 5-8 lat. Poszczególne zabawy zawierają ćwiczenia z literkami, cyferkami i słowami. Uczą i rozwijają sprawność czytania i liczenia oraz rozumienia słyszanego i czytanego tekstu. Pomysłowość i atrakcyjna multimedialna oprawa wszystkich gier sprawiają, że dzieci chętnie sięgają po program, korzystając z niego samodzielnie. Ćwiczenia są dokładnie omówione i przedstawione na przykładach, a ich obsługa przemyślana w taki sposób, by samodzielne korzystanie z programu nie sprawiało dzieciom żadnych kłopotów. Każde ćwiczenie posiada 3 stopnie trudności, pozwala to indywidualnie dopasować go do aktualnych możliwości dziecka. Umożliwia też długie używanie programu w miarę rozwoju dziecka. Instalacja: 1.Rozpakuj 2.Wypal lub emuluj w Daemon Tools 3.Zainstaluj i graj
"A, B, C - Poznajemy alfabet" Program edukacyjny dla dzieci w wieku od 2 do 5 lat. Twoje dziecko nauczy się: - alfabetu - zestawiać poznane litery w słowa - podstaw języka angielskiego
Image.aspx?id=141871504Image.aspx?id=141871656Image.aspx?id=141871726Image.aspx?id=141871807Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania –, literki A, T, M - Przyroda –, tęcza, skąd się bierze motylek? - Kształty –, koła i kwadraty - Zwierzęta –, pszczoła, krowa i kura - Muzyczne zabawy –, zaśpiewaj „,Tęczową piosenkę”, - Pomagaj w domu –, jak upiec ciasto? - Kierunki –, prawa-lewa, góra-dół - Cyferki –, 1, 2 - Multimedialna bajka –, posłuchaj bajki o motylku Zabawy: - Układanka-zapamiętywanka - Naprawianie szafy grającej - Czarodziejski kuferek - Spadające owoce - Zbieranie miodu - Mleko od krowy - Kolorowanki - Rymowanki.
Image.aspx?id=147297404Komputerowa Gratka: Gdzie są skrzypce Filipa. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańcow Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. Nauka na wesoło: - Utrwalanie znajomości liter - Rozpoznawanie pierwszej głoski - Przyroda - mrówki, pająki, biedronki, modliszki, motyle i ćmy - Muzyka - kompozytor, nuty, orkiestra, koncert, metronom, instrumenty muzyczne - Zawody - lutnik - Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12, porównywanie liczebności zbiorów - Muzyczne zabawy - zaśpiewaj Roztańczoną Piosenkę - Ciekawostki - wszystko o owadach - Obsługa komputera - klawiatura i myszka Zabawy: - Magiczne domino - Upleć struny - Zbuduj wodne cymbałki - Maszyna dźwiękowa - Posprzątaj mrowisko - Zagraj na leśnym pianinie - Multimedialna bajka - Rymowanki - Kolorowanki
obrazek
Program Multimedialny Świat Juliana Tuwima to kolejna propozycja literacka przedstawiana przez firmę Young Digital Poland, zaś pierwsza prezentacja utworów tego autora na płycie CD-ROM. Wiersze Tuwima, w połączeniu z możliwościami komputerowego nośnika multimedialnego, nabierają niepowtarzalnego kolorytu. Młody użytkownik programu poznaje rodzimą literaturę w wykonaniu znanych artystów polskiej estrady, dla których muzykę i aranżacje piosenek przygotował Andrzej Pawlukiewicz. Choreografię układów tanecznych stworzyła Ewa Napiórkowska. Program obejmuje: 25 wierszy Juliana Tuwima; nagrania utworów z możliwością samodzielnego ich wykonania lub odsłuchania wersji aktorów; piosenki (opcje: samodzielny śpiew, gra na instrumentach muzycznych); komputerowe puzzle z wyborem stopnia trudności; zabawy logiczne rozwijające spostrzegawczość; kolorowanki; kurs tańca przy akompaniamencie muzyki - lekcje wideo obrazek
ImagePreview.aspx?id=96787830Zapraszam Was na przygodę z Czarownicami. Z Filipem policzcie koraliki. Barnabie pomożecie zbudować samolot. Ze mną rozwiążcie rebusy, a z Tosią zróbcie porządki. Zapraszam do zabawy! NAUKA NA WESOŁO: Przygotowanie do czytania i pisania - litery I, Y, K, L, R; czytanie sylab Technika - samoloty Figury geometryczne: trójkąt, koło, prostokąt, kwadrat Dobre obyczaje - zachowanie przy stole, zasady prawidłowego odżywiania Cyfry i liczby - dodawanie i odejmowanie w zakresie 10 Muzyczne zabawy - Piosenka czarownicy Ciekawostki - wszystko o czarownicach i czarowaniu Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: Wyprawa do jaskini Składanie samolotu Skoki na linie Porządki w kuchni Liczydło Filipa Układanka Pamięciówka Z pamiętnika dziadka Patryka Rymowanki i wierszyki ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ System operacyjny Microsoft Windows 98 lub nowszy Komputer zgodny z IBM PC Procesor: klasy Pentium II 64 MB RAM CD-ROM x24 Karta graficzna zgodna z Windows (800x600 TrueColor) Karta muzyczna zgodna z Windows (16 bitów) Program jest przystosowany do rozdzielczości 800x600 TrueColor. Przed uruchomieniem pojawi się pytanie, czy taką rozdzielczość ustawić (po wyjściu z programu są przywracane pierwotne ustawienia). Po zmianie rozdzielczości może być wymagana regulacja monitora, aby obraz w całości mieścił się na ekranie. Zainstalowanie QuickTime'a polepsza synchronizację dźwięku i animacji. Program można ściągnąć ze strony www.quicktime.com. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Pliki po pobraniu należy wypakować TYLKO RAZ ponieważ po wypakowaniu obraz .iso może wygladać jak plik .rar.Obraz następnie można zamontować w wirtualnym napędzie lub wypalić na płycie(opcja "Nagraj plik z obrazu" lub podobnie,w zależności jakiego programu użyjecie). Gra wymaga obecności płyty w napędzie.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności