DSF-2011-GAMEPC-1GB.part6.rar
-
FIFA 09 [PL] -
18 Wheels Of Steel Extreme Trucker 2 PL -
18 WHEELS OF STEEL LONG HAUL -
25 To Life -
Anno 2070 PL -
Cars -
Cars 2 The Video Game PL Auta 2 -
Deus Ex Bunt Ludzkości PL -
Driver San Francisco PL -
Emergency 2012 -
Emergency 4 Global Fighters For Life PL -
F1 2009 PL -
F1 2010 PL -
F1 2011 PL -
FIFA 08 [PL] -
FIFA 10 [PL] -
FIFA 11 PL -
GTA Underground 2 -
Homefront PL -
Hooligans Europejska Zadyma PL -
IHF Handball Challenge 12 PL -
Just Cause 2 PL RIP -
Kasyno pl -
Mafia -
Mass.Effect 2 PL -
muzyka hity 2012 -
Need for Speed The Run PL -
NEED FOR SPEED UNDERGROUND -
Need for Speed Underground 2 -
Ojciec Chrzestny cz. 1,2,3 PL -
Postal III RIP -
Saints Row 2 PL -
Saints Row The Third PL RIP -
Sztuki Walki Capoeira PL -
Test Drive Unlimited -
Test Drive Unlimited 2 PL RIP -
The Saboteur PL RIP -
Tom Clancys Splinter Cell Conviction PL -
UEFA Champions League 2006-2007 -
Wheelman PL -
Winter German Truck Simulator 2010 -
Winter Sports 2012 -
Władca Pierścieni Bitwa O Śródziemie II PL -
Władca Pierścieni Bitwa O Śródziemie PL -
Władca Pierścieni Podbój -
Władca Pierścieni Powrót Króla PL -
WWE RAW Ultimate Impact 2009 -
WWE RAW Ultimate Impact 2010 -
WWE RAW Ultimate Impact 2011 -
Żużel 2002 PL
Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM , karta grafiki 512 MB , 10 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Driver: San Francisco to piąta odsłona głównej serii Driver, która od zawsze stawiała na widowiskowe pościgi i liczne inspiracje filmowe. Za stworzenie produkcji odpowiada studio Ubisoft Reflections (znane kiedyś jako Reflections Interactive), które w przeszłości opracowało między innymi takie tytuły jak Shadow of the Beast i Destruction Derby.
Piąta odsłona Drivera powraca do korzeni marki i rozgrywa się w kilka lat po wydarzeniach znanych z trzeciej części serii (Driv3r), w finale której policjant John Tanner zmierzył się ze złym Jericho. Wskutek tej konfrontacji Tanner trafił do szpitala i zapadł w śpiączkę. Czas jednak leczy rany, Tanner dochodzi do siebie i w dniu kiedy ma zostać wykonany wyrok na Jericho, chce być jak najbliżej całej akcji. Przestępca z pomocą przyjaciół i dużych pieniędzy ucieka, Tanner rusza w pościg który kończy się poważnym wypadkiem i ponownym zapadnięciem policjanta w śpiączkę. Zadaniem gracza będzie udzielenie pomocy bohaterowi i przeprowadzenie go przez senne wyobrażenia o rzeczywistości. Tak skonstruowana fabuła pozwoliła twórcom na nieco więcej swobody i możliwość zastosowania zupełnie nowych, dynamicznych rozwiązań.
W grze zasiadamy za kierownicą charakterystycznego samochodu Tannera i ruszamy do największego wirtualnego miasta w historii gatunku (San Francisco, 209 mil kwadratowych), aby wykonać szereg zadań i rozprawić się ostatecznie z Jericho. Innowacyjność gry zawiera się w systemie Shift, który sprawia, że główny bohater może wcielać się w różne postacie, a więc w praktyce przełączać między samochodami/osobami. To pozwala zastosować mnóstwo pojazdów podczas pojedynczej misji i w dużym stopniu dynamizuje rozgrywkę. Jedyny limit stosowania tej umiejętności pojawia się w trakcie wykonywania zadań, nie możemy przejąć aut kluczowych dla wyścigu, pościgu itp.
Wcielanie się w różne postacie i szybka zmiana samochodów otworzyły pole do popisu dla autorów i samych graczy. Przykładowo, biorąc udział w pościgu możemy przełączać się między różnymi policjantami, a nawet przygotować nieoczekiwaną zasadzkę na uciekiniera (korzystając z ciężarówki jadącej z naprzeciwka). System pozwala monitorować najbliższą okolicę z lotu ptaka, a nawet obserwować całe miasto z dużej wysokości. W tych trybach przeglądamy parametry samochodów i szukamy nowych zadań oznaczonych ikonami.
Powyższe nowości w mechanice rozgrywki zostały podparte ogromną ilością samochodów, których w finalnej grze jest grubo ponad sto. Dodatkowo siedemdziesiąt ciężarówek ucieszy każdego miłośnika wielkich maszyn. Każdy samochód został stworzony na oficjalnej licencji i odwzorowany z dbałością o szczegóły (także w kwestii kokpitu i wnętrza). Gracze ścigają się po zatłoczonych ulicach, wąskich alejkach oraz szutrowanych drogach. Tak szeroki przegląd nawierzchni i warunków oferuje właśnie San Francisco, które twórcy nieco skompresowali (aby podróże nie były zbyt nużące). Ważnymi elementami zabawy są również rozbudowany model jazdy oraz system zniszczeń.
W grze znajdziemy także rozbudowane narzędzie edytorskie pozwalające nagrać nasze poczynania na ulicach San Francisco i odpowiednio zmodyfikować ostateczny kształt stworzonego przez nas filmu.