F.E.A.R.2.Project.Origin.MULTi9-PROPHET.part03.rar
-
FIFA 09 [PL] -
18 Wheels Of Steel Extreme Trucker 2 PL -
18 WHEELS OF STEEL LONG HAUL -
25 To Life -
Anno 2070 PL -
Cars -
Cars 2 The Video Game PL Auta 2 -
Deus Ex Bunt Ludzkości PL -
Driver San Francisco PL -
Emergency 2012 -
Emergency 4 Global Fighters For Life PL -
F1 2009 PL -
F1 2010 PL -
F1 2011 PL -
FIFA 08 [PL] -
FIFA 10 [PL] -
FIFA 11 PL -
GTA Underground 2 -
Homefront PL -
Hooligans Europejska Zadyma PL -
IHF Handball Challenge 12 PL -
Just Cause 2 PL RIP -
Kasyno pl -
Mafia -
Mass.Effect 2 PL -
muzyka hity 2012 -
Need for Speed The Run PL -
NEED FOR SPEED UNDERGROUND -
Need for Speed Underground 2 -
Ojciec Chrzestny cz. 1,2,3 PL -
Postal III RIP -
Saints Row 2 PL -
Saints Row The Third PL RIP -
Sztuki Walki Capoeira PL -
Test Drive Unlimited -
Test Drive Unlimited 2 PL RIP -
The Saboteur PL RIP -
Tom Clancys Splinter Cell Conviction PL -
UEFA Champions League 2006-2007 -
Wheelman PL -
Winter German Truck Simulator 2010 -
Winter Sports 2012 -
Władca Pierścieni Bitwa O Śródziemie II PL -
Władca Pierścieni Bitwa O Śródziemie PL -
Władca Pierścieni Podbój -
Władca Pierścieni Powrót Króla PL -
WWE RAW Ultimate Impact 2009 -
WWE RAW Ultimate Impact 2010 -
WWE RAW Ultimate Impact 2011 -
Żużel 2002 PL
Core 2 Duo 2.2 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB , 12 GB HDD, Windows XP SP3/Vista SP1
F.E.A.R. 2: Project Origin to obserwowana z perspektywy pierwszej osoby gra akcji, stworzona przez programistów z amerykańskiej grupy Monolith Productions. Produkt ten stanowi pełnoprawną kontynuację wydanego w 2005 r. shootera pt. F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon.
Akcja gry rozpoczyna się w dystrykcie Auburn, na pół godziny przed końcem wydarzeń przedstawionych w poprzedniej odsłonie. Tym razem wcielamy się nie w postać Point Mana, lecz w skórę Michaela Becketa, członka jednostki antyterrorystycznej Delta. Naszym zadaniem jest aresztowanie Genevieve Aristide, kierowniczki znanej korporacji Armacham, zamieszanej w niszczenie dowodów, świadczących o jej nielegalnych badaniach w dziedzinie bioinżynierii. W trakcie akcji dochodzi jednak do znanego z pierwszej części gry wybuchu, po którym budzimy się w szpitalu. Nie jest to jednak wybawienie, a szybko okaże się, że naszym podstawowym zadaniem będzie walka o przetrwanie.
Klimat F.E.A.R. 2 odpowiada atmosferze japońskich horrorów, których często nieodłącznym elementem jest postać małej, tajemniczej dziewczynki o paranormalnych zdolnościach. W Project Origin osobą tą jest Alma Wade, znana z pierwszego F.E.A.R.-a bohaterka, mająca ścisły związek z niewytłumaczalnymi wydarzeniami wokół nas. W stosunku do poprzedniej części jej umiejętności uległy rozwinięciu - potrafi kontrolować nie tylko ludzkie umysły, ale także w bardzo dużym stopniu wpływać na zjawiska fizyczne, zmieniając w ten sposób ukształtowanie danych lokacji. Alma stała się też bardziej dojrzała – pojawia się teraz pod postacią młodej kobiety.
Fundamentalną rolę w całej rozgrywce pełni walka, polegająca na wymianie ognia z napotkanymi oponentami. Starcia te toczą się zarówno we wnętrzach rozmaitych budynków jak i na zewnątrz, w scenerii zdewastowanego miasta. Autorzy podkreślają wagę przywiązywaną do odwzorowania tej ostatniej. Nowością w stosunku do poprzedniczki jest również obecność robotów bojowych. Mechy mogą być wykorzystywane zarówno przez gracza jak i wrogów, co wprowadza nową jakość do rozgrywki.
Project Origin pozwala odbiorcom na dużą swobodę w kwestii eliminowania przeciwników. Do naszej dyspozycji oddano m.in. opcję zwalniania akcji (bullet time), a także zagwarantowano wysoki stopień interakcji z otoczeniem (możliwość niszczenia lamp, telewizorów, przesuwania przedmiotów, np. mebli o dużych gabarytach, służących następnie jako osłony). Warto zwrócić też uwagę na szeroki zakres typów broni, składający się – oprócz najpopularniejszych broni z jedynki - chociażby z kilku futurystycznych karabinów (m.in. pulsacyjnego) czy miotacza płomieni.