Hearts of Iron IV.iso
-
● Sid Meiers Civilization V -
● Sid Meiers Civilization VI -
● 3D Analyzer -
● 60 Seconds! -
● Adobe After Effects -
● Adobe Animate -
● Adobe Audition -
● Adobe Illustrator -
● Adobe Media Encoder -
● Adobe Photoshop -
● Adobe Photoshop Lightroom -
● Adobe Premiere -
● Age of Empires Definitive Edition -
● Anno 1404 Dawn Of Discovery -
● Assassins Creed Odyssey -
● Assassins Creed Origins -
● Colin McRae Rally 04 -
● Cossacks 3 -
● DiRT Rally -
● Europa Universalis IV -
● Five Night's at Freddy's 4 -
● Goat Simulator -
● Gothic -
● Gothic 2 -
● Gothic 3 -
● Grand Theft Auto San Andreas -
● Hearts of Iron IV -
● Heroes Of Might And Magic III HD Edition -
● Hroch Miroslav - Małe narody Europy -
● Limbo -
● Mafia II -
● Microsoft Flight Simulator -
● Napoleon Total War -
● Office 2019 Pro Plus PL x86 x64 -
● Steam achievement unlocker -
● Stronghold 2 Deluxe -
● Stronghold Crusader 2 -
● Terraria -
● The Elder Scrolls V Skyrim -
● The Sims 4 Deluxe Edition -
● Twierdza Krzyżowiec -
Adobe -
Adobe Premiere Pro, pluginy, zestawy przejść -
Do trollowania -
Dupstep -
Książki -
Muzyka GAMINGOWA -
Paczki efektów do Photoshop'a -
Programy -
Rapy o CS GO
Hearts of Iron IV PC|HoI4
Strategiczne | II wojna światowa | ekonomiczne | RTS | sandbox | wojenne | multiplayer | strategiczne wojenne | dwudziestolecie międzywojenne
SCREENY:
OPIS GRY:
Hearts of Iron IV jest następną odsłoną serii popularnych gier strategicznych, w której gracze kierują polityką jednego z państw okresu międzywojennego oraz czasów II wojny światowej – za granice chronologiczne epoki uznano lata 1936–1948. Od nas zależy wybór strategii, rozwój wojska i decyzje o sojuszach czy wojnie. Za produkcję odpowiada szwedzkie studio Paradox Development, znane ze złożonych historycznych gier strategicznych. Firma z siedzibą w Sztokholmie wyprodukowała i wydała m.in. serię Europa Universalis czy nawiązujące do niej w wielu aspektach Crusader Kings oraz cykl Hearts of Iron. Najnowsza część działa na tym samym, nowym silniku co Europa Universalis IV oraz posiada odświeżony, bardziej czytelny interfejs użytkownika. Cechą charakterystyczną czwartej odsłony serii gier Hearts of Iron, podobnie jak poprzedniczek, jest wierne odtworzenie realiów historycznych, połączone z pełną swobodą kreowania alternatywnej przyszłości. W Hearts of Iron IV gracze spotykają wiele autentycznych postaci czasów wojny (premierów, ministrów, dowódców), dokładnie odwzorowane są także wojska i technologie poszczególnych krajów. W produkcji pojawiają się również słynne wydarzenia historyczne – jako mini misje, kolejne etapy naszej rozgrywki, które możemy sobie wyznaczać. Ich wykonywanie zapewnia nam szybki zastrzyk punktów potęgi politycznej – kolejnej nowości w czwartej części. Stały zapas punktów jest nam potrzebny choćby po to, by wpływać na ministrów w rządzie lub wybierać kolejne mini etapy naszej kampanii. Podobnie jak we wcześniejszych częściach, gracze mogą kierować zarówno państwem aktywnie zaangażowanym w II wojnę światową (np. Wielką Brytanią czy Francją), jak i z obrzeża ówczesnych wydarzeń, np. z Ameryki Południowej. Twórcy postanowili rozłożyć akcenty w kwestii zarządzania wojskami nieco inaczej niż poprzednich częściach. Uproszczono strukturę dowodzenia, pozostawiając jedynie dywizje i armie, a także jednostkę organizacyjną zwaną teatrem działań. W zamian zaś pojawiły się nowe możliwości planowania taktycznego, takie jak wytyczanie linii frontu i wyznaczanie kierunków natarcia, a następnie automatycznego wykonania tych rozkazów przez naszych generałów. W Hearts of Iron występuje zarówno cykl dnia i nocy, jak również zmieniające się pory roku, które trzeba wziąć pod uwagę przy planowaniu działań wojennych.
WYMAGANIA: