-
4807 -
2914 -
17993 -
220
30305 plików
1146,85 GB
Winning Eleven to kolejna odsłona znakomitej serii gier piłkarskich w Stanach Zjednoczonych i Azji znanej jako Winning Eleven. Pozycja tworzona przez Konami pod przewodnictwemShingo „Seabassa” Takatsukiego zyskała fanów głównie za sprawą swego realizmu i intuicyjnej kontroli zawodników.
Pozycja ta, w stosunku do swych poprzedniczek, jeszcze bardziej uwidocznia indywidualne cechy zagrań poszczególnych piłkarzy. Każdy zawodnik porusza się w sposób typowy tylko dla siebie, zarówno z futbolówką, jak i bez niej. Własny jest także sposób prowadzenia piłki, w czym pomaga nowy system dryblingu. To głównie dzięki niemu wszyscy piłkarze mają swoje ulubione zagrania, warto dodać, że dotyczy to nie tylko napastników, lecz również obrońców.
W związku z powyższym do gry dodano wiele nowych trików i charakterystycznych zagrań. Zmodyfikowany został też system wykonywania rzutów wolnych i karnych. Od tej części stałe fragmenty wykorzystywać można nie tylko przez zagranie bezpośrednie. Zwiększa to znacznie ilość możliwości na rozegranie piłki.
Grafika to ponownie krok w przód. Modele piłkarzy, zwłaszcza tych znanych, są wykonane bardzo dokładnie. W trakcie zabawy, przy zmieniających się warunkach pogodowych, stroje brudzą się w dynamiczny sposób. Na boisku, co jest novum w serii, możemy spotkać sędziego, a jego sztuczna inteligencja jest na wyższym poziomie, niż to miało miejsce w PES3. Potrafi on w odpowiednim momencie uspokoić grę, a innym razem puścić akcję pomimo faulu (przywilej korzyści).
W Winning Eleven znajdziemy blisko dwieście zespołów. Na tę liczbę składa się 138 drużyn klubowych i blisko sześćdziesiąt reprezentacji. Po raz pierwszy wykupiono licencje na prawdziwe dane zawodników grających w lidze hiszpańskiej, angielskiej, włoskiej, francuskiej, holenderskiej i niemieckiej.
Znacznie ciekawszy jest tryb Ligi Mistrzów, gdzie dużą rolę odgrywa morale zawodników. Wymusza to nieraz rotacje w składzie, zwłaszcza, że w sezonie zdarzają się też kartki i kontuzje. Nowe strategie pozwalają jednak na skuteczne uzupełnianie luk w zespole. Opcja „My Best Eleven” umożliwia zapisanie naszego ulubionego składu, gdy ten jest w najlepszej formie.
sportowe ( piłka nożna )
02 grudnia 2004 ( światowa data premiery )
09 grudnia 2004 ( data wydania w Polsce )
tryb gry: single / multiplayer
nośnik: 1 DVD
tryb multiplayer: LAN / Internet
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
liczba graczy: 1-2
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
Wymagania sprzętowe:
MINIMALNE:
Windows 98SE/ME/2000/XP
Intel Pentium III 800MHz lub odpowiadające procesory (Athlon/Duron/Celeron)
128 MB RAM
4X CD/DVD-ROM
NVIDIA GeForce 3 lub ATI Radeon 8500 video card
DirectX 8.1 albo wyższe (zawarte na dysku 1)
5GB miejsca na dysku
ZALECANE:
Windows 2000/XP
Intel Pentium IV 1.4GHz
256 MB RAM
8X CD/DVD-ROM Drive
NVIDIA GeForce 4, ATI Radeon 9600 albo wyższe
DirectX 8.1 albo wyższe (zawarte na dysku 1)
5GB miejsca na dysku
Galeria:
http://imageshack.us/photo/my-images/171/przedmeczem.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/705/ekstraklasa.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/94/gkslegia.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/803/69987027.png/
Opis instalacji:
Instalujemy grę odpalając plik autorun.exe i zgodnie z krokami kontynuujemy instalację.
- Po zakończonej instalacji kopiujemy katalogi save, oraz kitserver do katalogu z grą.
- Wchodzimy w katalog kitserver , uruchamiamy plik setup i z rozwijanej listy wybieramy WE8.exe i naciskamy Install
- Odpalamy grę i cieszymy się, że działa
KONFIGURACJI GRY multiplayer:
Odpalamy Pes4Launcher i klikamy "file/connect" i wyskakuje nam lista serwerów
!!!!!UWAGA!!!!-jeśli nie pojawia się lista serwerów należny wyłączyć firewall lub antywirus, wybieramy jakiś serwer (najlepiej polski).
Klikamy PES4 & WE8I Launcher/Game Mode wybieramy WE8.
Teraz decydujemy czy będziemy hostować czy dołączyć do założonej gry przez kogoś.-Jeśli chcemy dołączyć do gry to gracz musi mieć obok nicka napisane HOST. Jeżeli zobaczymy u kogoś taki znaczek to klikamy prawym przyciskiem myszy i Join Game. Włącza się gra, klikamy ONLINE/Client i gramy.
A jeśli Ty chcesz założyć grę to klikamy w piłkę, włącza się gra, klikamy ONLINE/Host, ustawiamy tak jak podałem na początku i czekamy aż się ktoś przyłączy.
I to wszystko, mam nadzieje ze teraz już wiecie jak grać online w pesa.
Odnośnie wielu pytań o poleczenia się z rywalem podczas:hostowania i grania na klient.DO grania najlepiej posiadać zewnętrzne IP(wolny port 5739 UDP) nieraz musicie sobie go przekierunkowac po-prostu.Tesli macie wewnętrzne IP trzeba najlepiej instalować program HAMACHI i zapraszać przeciwnika do swojej sieci i wpisywać w grze IP z hamachi.
Brak połączenia z rywalem może wpływać wiele czynników:firewall itp.Tak wiec należy nieraz próbować metoda prób i błędów.
JEŚLI POSIADACIE bezprzewodowy modem NALEŻY
GO SKONFIGUROWAĆ W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB.
1. Wejdź w konfiguracje liveboxa: 192.168.1.1 w polu adresowym. Standardowy login i hasło: admin, admin
2. Serwery LAN
3. Dodaj
Nazwa serwera: login:admin
haslo:admin ,
Dostęp włączony: TAK
Protokół: UDP
Port od: 5739
Port do: 5739
Lokalny adres IP: 192.168.1.10
Zastosuj
Lub Jeśli posiadacie wewnętrzne ip pomocne w połączeniu się z rywalem jest program HAMACHI.Instalować i zakładając się i zapraszając przeciwnika do swojej sieci umożliwicie sobie połączenie się.
Często nie zwalniacie portu 5739 UDP w WLAN.Prze kierunkowaniem tego portu możne się zając także admin waszej sieci.To bajecznie proste.POWODZENIA:)
DODATKOWE INFORMACJE TU: http://proevolutionsoccer-4.pl.tl/
MOŻLIWOŚĆ UCZESTNICZENIA W ROZGRYWKACH LIGOWYCH I PUCHARACH NA STRONIE: http://www.pesarena.pl/
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
1 plików
363,84 MB