Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

CINQUECENTO - UKŁAD WYŁĄCZAJĄCY ŚWIATŁA GŁÓWNE PODCZAS ROZ….pdf

bakafaka / Auto, instrukcje, programy, poradniki / CINQUECENTO - suplement książki napraw / CINQUECENTO - UKŁAD WYŁĄCZAJĄCY ŚWIATŁA GŁÓWNE PODCZAS ROZ….pdf
Download: CINQUECENTO - UKŁAD WYŁĄCZAJĄCY ŚWIATŁA GŁÓWNE PODCZAS ROZ….pdf

329 KB

0.0 / 5 (0 głosów)
Konieczność jeżdżenia z włączonymi światłami także w czasie dnia powoduje, że musimy pamiętać o ich włączeniu po uruchomieniu silnika. Rozruch silnika z włączonymi światłami głównymi jest mniej efektywny ze względu na dodatkowe obciążenie akumulatora. Niektóre samochody mają układ samoczynnie wyłączający światła podczas rozruchu. Proponowany, prosty układ, pozwala uzyskać tę funkcję także w cinquecento.
Opracowanie: egie

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Konieczność jeżdżenia z włączonymi światłami także w czasie dnia powoduje, że musimy pamiętać o ich włączeniu po uruchomieniu silnika. Rozruch silnika z włączonymi światłami głównymi jest mniej efektywny ze względu na dodatkowe obciążenie akumulatora. Niektóre samochody mają układ samoczynnie wyłączający światła podczas rozruchu. Proponowany, prosty układ, pozwala uzyskać tę funkcję także w cinquecento. Opracowanie: egie
Pomiar ciśnienia sprężania silnika służy do wstępnego sprawdzenia stopnia zużycia tłoków, pierścieni tłokowych, gładzi cylindra oraz zaworów i ich gniazd a także stanu uszczelki pod głowicą. Opracowanie: egie 24.04.2010
Jeżeli nie możemy z rana uruchomić samochodu bo przez noc ciśnienie w układzie chłodzącym wpompowało nam trochę płynu chłodzącego do cylindra albo widać ślady oleju w zbiorniku wyrównawczym, albo rośnie poziom oleju silnikowego bez dolewania, możemy podejrzewać o dostarczenie tych kłopotów uszczelkę pod głowicą. Należy ją wymienić. Opracowanie: egie 09.06.2010r.
Sączący się olej na połączeniu silnika i skrzyni biegów to zmora wszystkich użytkowników cc700. Czasem jest to efekt przeciekającego uszczelnienia wału głównego ale najczęściej zawodzi uszczelniacz wałka sprzęgłowego. Oba te przypadki wymagają wymontowania zespołu napędowego albo samej przekładni. Ja wolę to drugie, wydaje się mniej pracochłonne. Można się posłużyć opracowaniem pt.: „CC 700 – wyjmowanie skrzyni biegów”. Opracowanie: egie 28.08.2010 r.
Po kilku nieudanych próbach przetrzymania klekotu silnika postanowiłem wymienić popychacze hydrauliczne. Odgłos jest dosyć charakterystyczny i nie miałem wątpliwości, że ta przypadłość stała się i moim udziałem. Opracowanie: egie - 02.03.2010, edyt. 02.01.2011
Manual opracowany przez rapieer84 , zamieszczony na stronie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1527725.html . Instrukcja jest autorstwa rapieer84 . Wszelkie prawa do tekstu i zdjęć zastrzeżone. Zabrania się rozpowszechniania tej instrukcji osobom trzecim za opłatą. Instrukcja powstała z myślą o osobach które posiadają Fiata Cinquecento 700. Jest to wersja BEZPŁATNA. Dopisek egie 24.03.2011 r. Oryginalne opracowanie zawiera znak wodny na każdej stronie i inne ozdobniki, przez co jest bogatsze artystycznie ale spowalnia to otwieranie kolejnych stron. Pozwoliłem sobie przeredagować tekst i usunąć niektóre z tych gadżetów, przez co tekst stał się bardziej techniczny i łatwiejszy do wykorzystania. Mam nadzieję, że Autor opracowania zmiany te zaakceptuje.
Wg instrukcji płyn hamulcowy należy wymieniać co 2 lata ze względu na zwiększającą się zawartość wody, co, przy intensywnym i częstym hamowaniu, np. jeździe w górach lub tzw. jeździe sportowej, powoduje powstawanie w rozgrzanym płynie hamulcowym pęcherzyków pary wodnej i efektu zapowietrzenia hamulców. Skutki są łatwe do przewidzenia. Zapowietrzenie powoduje także każde rozszczelnienie układu hamulcowego np. w wyniku zużycia uszczelek lub cylinderków, nieszczelności przewodów lub po wymianie elementów układu. Objawia się to gorszym lub nierównomiernym hamowaniem i niskim pedałem hamulca, rosnącym po kilkakrotnym szybkim naciśnięciu – nie zawsze zdążymy to zrobić. Obie czynności są podobne i opisane zostały razem. Jak wszystko, co wiąże się z działaniem hamulców, wymagają staranności w wykonaniu. Opracowanie: egie 28.06.2011 R
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności