rld-cx12.part1.rar
-
▀ Ewolucja planety małp (2014) -
▀ San Andreas 2015 lektor download -
▀ Niezniszczalni 3 -
FOOTBALL MANAGER 2012 PL -
Fritz 13 -
FROM DUST- DaRkSiDe -
GATLING GEARS SKIDROW -
Global Ops Commando Libya (2011) -
Gra o Tron S02 -
Gra o tron S03 -
Hard Reset PL -
James Bond 007 Blood Stone -
LEGO Harry Potter Lata 5-7 -PL -
Lost Horizon PL -
Major League Baseball 2K11 -
MEN OF WAR VIETNAM -
Men of War Wietnam PL -
MX vs. ATV Reflex -
NEED FOR SPEED HOT PURSUIT RIP -
Need For Speed The Run PC PL -
Piłka Ręczna 12 PL -
Pro Evolution Soccer 2012 PC -
RAGE 2011 PC -
Saints Row The Third SKIDROW -
Serious Sam 3 -
SONIC GENERATIONS 2011 -
SPOLSZCZENIE -
star. Wars. The. Force. Unleashed -
SUPER STREET FIGHTER 4 ARCADE EDITION PL -
The Elder Scrolls V Skyrim PL -
The First Templar PL -
THE SIMS 3 IMPREZA W PLENERZE -
THE SIMS 3 ZWIERZAKI -
The Sims 3-Pokolenia 2011 PL -
Tiger Woods PGA Tour 12 -
TRAINZ SIMULATOR 12 PL -
TROPICO 4 PL -
Two Worlds II- Pirates of The Flying Fortress -
Vikings lektor sezon 2 -
Vikings S02 [lektor PL] -
Warfare Reloaded -
WARHAMMER 40,000 SPACE MARINE PL -
WARHAMMER 4000 DAWN OF WAR 2 RETRIBUTION -
-WERSJA ANGIELSKA -
WERSJA RELOADED -ANGIELSKA -
Wikingowie S01 -
Wikingowie S02 -
WINTER SPORTS 2011 -
WRC 2 -
WRC 2 POLSKA WERSJA
WYMAGANIA SPRZĘTOWE :
wymagania sprzętowe: Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Cities XL 2012 to symulator budowy miasta, w którym zarządzamy wszystkimi najważniejszymi aspektami funkcjonowania wnoszonej przez nas metropolii.
Cities XL 2012 jest rozbudowanym symulatorem budowy i zarządzania miastem, za którego produkcją stoi francuskie Focus Home Interactive, odpowiadające miedzy innymi za serię TrackMania czy grę Blood Bowl. W 2010 roku Francuzi kupili prawa do marki Cities XL od bankrutującego studia Monte Cristo. Efektem przejęcia było rozwinięcie oraz udoskonalenie stworzonego przez upadłego już dewelopera projektu i wydanie Cities XL 2011, w którym zamiast skupiać się na trybie multiplayer (tak jak zrobił to poprzednik), powrócono do modelu zabawy opartego przede wszystkim na rozgrywce jednoosobowej.
W Cities XL 2012, podobnie jak w Sim City i innych grach z gatunku, celem zabawy jest zbudowanie jak najbardziej zbliżonego do ideału miasta, którego mieszkańcy wiodą sielskie życie, płacąc niskie podatki, nie przejmując się porannymi korkami, kolejkami w przychodni i zanieczyszczeniem powietrza. Wcielamy się w rolę burmistrza, a naszym zdaniem jest nie tylko planowanie urbanistycznego układu metropolii, ale także zadbanie o wydajny i sprawny transport, bezpieczeństwo energetyczne, budowę mieszkań i domów oraz służących zamieszkującym je ludziom instytucji społecznych i miejsc, gdzie mogą spędzić swój wolny czas. W porównaniu z poprzednią częścią do tysiąca wzrosła liczba unikalnych elementów i struktur, które postawimy w naszym mieście, a ich wygląd i styl architektoniczny zależy od miejsca w jakim je wzniesiono. Pojawiają się więc budowle typowe dla górskich miast, portów czy nadmorskich kurortów wypoczynkowych.
Cities XL 2012 oddaje do dyspozycji graczy ponad 60 nowych map. Część z nich jest wiernym odwzorowaniem prawdziwych ziemskich lokacji, takich jak wyspy Kajmany czy leżące w Wielkim Kanionie jezioro Powell, inne natomiast są fantastycznymi lokacjami, które mogą być wyzwaniem dla zdolności graczy lub po prostu odznaczać się atrakcyjnymi wizualnie krajobrazami.
Jedną z najważniejszych nowości dla wielu fanów serii jest z pewnością oficjalne wsparcie dewelopera dla wszelkiej maści twórczości moderskiej. Instalowanie i korzystanie z modów w poprzednich odsłonach gry wiązało się z modyfikacją plików za pomocą edytorów i narzędzi tworzonych przez graczy. Twórcy uprościli ten proces i umieścili w grze szczegółowy poradnik, który pomoże początkującym moderom.
Co prawda Cities XL 2012 jest samodzielnym tytułem nie potrzebującym do działania poprzednich części serii, ale możemy go także nabyć w formie elektronicznego uaktualnienia wersji 2011. Sprawi to, że nie stracimy dostępu do miast, którym poświeciliśmy dziesiątki godzin ciężkiej pracy w poprzedniej odsłonie tytułu.
Całość gry działa na lekko odświeżonym silniku graficznym znanym z poprzednich części. Liczyć możemy więc na miłą dla oka trójwymiarową grafikę, pozwalająca na oglądanie miast zarówno z widoku satelitarnego jak i z poziomu oczu zwykłego przechodnia.