Brothers In Arms Hell's Highway (2008) PL-PROPHET.part4.rar
-
! ★ Twierdza 3 Złota edycja (2012) PL PC -
● Gra The Sims 3 + DODATKI - Chomikuj -
♣ Assassin's Creed II -
♣ GTA IV -
Assassin's Creed -
battlefield -
bioshock -
brother in arms -
call of duty -
Call of Juarez -
Code of Honor -
crysis -
Deus Ex -
Diablo II + LoD CHOMIKUJ -
Diablo III chomikuj -
dragon age -
Dragon Age I Początek -
Dragon Age I Początek Przebudzenie -
Dragon Age II -
Dragon Age II Dziedzictwo -
Dragon Age II Znak Zabójcy -
F.E.A.R -
F.E.A.R 2 Project Origin -
F.E.A.R 3 -
F.E.A.R Perseus Mandate -
F.E.A.R Złota Edycja -
Far Cry 1 -
filmy -
Gothic 1 -
GRY (PC) -
instrumenty -
Kompania Braci -
Kompania Braci Chwała Bohaterom -
Kompania Braci Na linii frontu -
KWIATY,LIŚCIE itp -
Left 4 Dead 1 -
Left 4 Dead 2 -
LEGO Batman 2 DC Super Heroes -
LEGO Batman The Videogame -
LEGO Bionicle Heroes -
lego gry -
LEGO Harry Potter Lata 1-4 -
LEGO Harry Potter Lata 5-7 -
LEGO Indiana Jones 2 -
Nuty do utworów z anime i dram na pianino -
Nuty Keyboard -
Nuty na pianino - początkujący -
pianino-keyboard -
twierdza pl -
Władca Pierścieni bitwa o śródziemie 2
Core 2 Duo 2.6 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB , Windows XP SP3/Vista
Celem operacji Market Garden było przejęcie i utrzymanie mostów na Renie, co znacząco przyspieszyłoby postęp alianckich wojsk, a co za tym idzie – zakończenie wojny. Jak zapewne wiemy (bądź nie), plan ten, mimo początkowych sukcesów (opanowanie mostu Waal w holenderskiej miejscowości Nijmegen), zakończył się ogólnym niepowodzeniem (nigdy nie udało się zdobyć i utrzymać najważniejszego mostu na Renie, usytuowanego w mieście Arnhem), a biorąca w nim udział brytyjska 1 Dywizja Powietrznodesantowa (w skład której wchodziła także polska 1 Samodzielna Brygada Spadochronowa) została okrążona i doszczętnie zniszczona przez niemiecką kontrofensywę. Nie powinniśmy jednak się tym specjalnie przejmować – wtedy Alianci nie mogli przecież liczyć na zaangażowanie i umiejętności graczy komputerowych.
Nasi bohaterowie zostali przydzieleni do jednostki rozpoznawczej i wysłani wprost na front. Dowodzimy maksymalnie trzema drużynami piechoty, a w zależności od przydzielonego nam zadania otrzymujemy wsparcie wyspecjalizowanych grup uderzeniowych, wyposażonych np. w karabiny maszynowe czy wyrzutnie niekierowanych rakiet przeciwpancernych (popularne M9 Bazooka). Oczywiście, tak rozszerzony wachlarz opcji taktycznych fundamentalnie zmienia sposób prowadzenia walki. Możemy na przykład nakazać grupie „moździerzowców” zasypanie nazistów pociskami odłamkowymi, albo wykorzystać sekcję karabinów maszynowych do prowadzenia ciągłego ostrzału pozycji adwersarza, znacząco ograniczając pole manewru wrogiej piechocie. Tak potężna broń posiada wielkie możliwości modyfikowania i zubażania elementów okolicznego krajobrazu – wszelkie żywopłoty, murki i palisady mogą zostać odstrzelone, rozerwane i unicestwione kilkoma celnymi strzałami z ww. uzbrojenia.
Naturalną konsekwencją zwiększenia liczby naszych podkomendnych było znaczące rozszerzenie obszarów, na których przychodzi nam ścierać się z nazistowską opozycją. Programiści mieli ułatwione zadanie, gdyż tereny operacji Market Garden były w 1944 roku intensywnie obserwowane i fotografowane przez lotnictwo zwiadowcze i szpiegowskie, wiele z tych materiałów zachowało się do dzisiaj. Na podstawie tychże fotografii z niemal stuprocentową dokładnością udało się odwzorować teren walk oraz przygotować zwiększone pola bitew aniżeli miało to miejsce w obu poprzednich częściach Brothers in Arms. Kardynalnie potęguje to swobodę działania, zarówno na szczeblu operacyjnym, jak i taktycznym. Dżentelmeni z Gearbox popracowali również nad optymalizacją kodu, skracając długość wczytywania się kolejnych mapek.