Irena - Malgorzata Kalicinska, Basia Grabowska.mobi
-
3-latki -
Czynności - kolorowe obrazki -
Ćwiczenia do zajęć wyrównawczych -
Ćwiczenia logopedyczne -
Ćwiczenie analizy i syntezy wzrokowej -
Ćwiczenie grafomotoryki -
Ćwiczenie percepcji słuchowej -
Ebook Kindle MOBI Ulubione -
E-BOOKI -
Efekty dźwiękowe -
Emisja głosu -
Gimnastyka paluszków -
Głoska a litera -
Głoska a litera(1) -
Głoski do zabawy -
Irena Styczek - Badanie słuchu fonematycznego -
Jodi Picoult -
Kaligrafia -
Karty pracy -
Kindle(1) -
Kindle_mobi_pol1 -
Klasyfikowanie -
Klasyfikowanie(1) -
krokodilek -
Labirynty -
Logiczne myślenie -
Logopedia -
logopedia(1) -
LOGOPEDYCZNE KOSTKI -
Logopedyczny Piotruś głoska K -
Logopedyczny Piotruś głoska K(1) -
Marta Bogdanowicz -
Minimum gimnastyczne -
NAGRANIA -
Nauka czytania -
NEUROLOGOPEDIA -
Obrazkowy ogród rymów (głoska r) -
Pomoce logopedyczne -
Praksja -
puzzle zwierzęta -
Relacje czasowe i przestrzenne Cieszyńska -
Sylaby do zabawy -
Śmieszne minki -
Uczymy się poprawnie mówić -
Utrwalanie liter -
Wychowanie słuchowe -
Wywoływanie i utrwalanie głosek -
Zaczynam mówić Michalak-Widera -
Zaczynam mówić Michalak-Widera(1) -
Znajdź różnicę
Przez jedenaście lat bestia w ludzkim ciele pozostaje nieuchwytna, kontynuując swoje dzieło. Do czasu... W wyniku rutynowej kontroli drogówki zatrzymany zostaje Ulysses Christopher Maxwell. Lub coś, co się za niego podaje. W podróży towarzyszą mu jedynie rozpłatane niedawno zwłoki młodej kobiety o włosach w ukochanym przez mordercę kolorze. Według dr Irene Cogan, biegłego psychiatry sądowego, aresztowany cierpi na zaburzenie dysocjacyjne osobowości. Max, Christopher, Kinch, Lyssy, Alicia – wszyscy oni zamieszkują mózg Ulyssesa, nawzajem o sobie nie wiedząc, zmieniając jego świadomość niczym karty w kolejnym rozdaniu upiornego pokera. Przynajmniej jedno z nich jest odpowiedzialne za jego zbrodnie. Irene staje się zakładniczką dewianta, kiedy dokonuje on spektakularnej ucieczki z policyjnego aresztu. Usiłując odwlec nieuniknione, godzi się na skomplikowaną i perwersyjną grę o życie ze zmieniającymi się osobowościami szaleńca. Tymczasem agent Pender rozpoczyna wyścig z czasem, by ją odnaleźć i zakończyć koszmar trawiący jego życie od lat. |