-
44 -
26492 -
3267 -
257
31761 plików
40285,11 GB
Core 2 Duo 1.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB , 7 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista
Conflict: Denied Ops (wcześniej znany jako Crossfire) jest dynamiczną strzelaniną z widokiem z perspektywy pierwszej osoby, opracowaną przez Pivotal Games. Jest to zarazem piąty tytuł z przygotowywanej przez tego developera serii Conflict, w skład której wchodzą dwie części Desert Storm, a także gry Vietnam i Global Terror. Niniejszy produkt powstał z myślą o komputerach osobistych klasy PC oraz konsolach PlayStation 3 i Xbox 360.
Rozgrywka traktuje o przygodach dwóch dzielnych agentów – Gravesa oraz Langa. Zajmują się oni wykonywaniem zleceń dla amerykańskiej Centralnej Agencji Wywiadowczej. Bohaterowie charakteryzują się też mocnym zakonspirowaniem - tylko nieliczni wiedzą o ich powiązaniach z CIA, a w przypadku poniesienia porażki rząd amerykański oficjalnie wyprze się powiązań z nimi. Główny wątek fabularny Denied Ops nawiązuje do puczu wojskowego w Wenezueli, który pozwolił jednemu z tamtejszych generałów (Ramirez) na przejęcie kontroli nad państwem. Zadaniem głównych bohaterów jest powstrzymanie cechującego się nuklearnymi zapędami szaleńca, a także dopadnięcie wszystkich tych osób, z którymi mógł współpracować. Misje rozgrywane są nie tylko w tropikalnych lasach Ameryki Południowej, ale również na zamarzniętym obszarze Syberii i w spalonej słonecznymi promieniami Afryce. W sumie do pokonania jest dziesięć głównych etapów, co daje około ośmiu godzin rozgrywki.
W trakcie realizowania poszczególnych misji liczy się nie tylko celne oko przy okazji strzelania, lecz także taktyka. W trybie single player trzeba więc umiejętnie przełączać się pomiędzy bohaterami, celem chociażby wzięcia wroga w krzyżowy ogień. Gdy kierujemy jednym z awanturników, to za poczynania drugiego odpowiada Sztuczna Inteligencja, której wydaje się rozkazy. Graves i Lang odróżniają się także przydzielonym odgórnie wyposażeniem. Graves lepiej radzi sobie z eliminacją wrogów z dużych odległości. Lang z racji posiadania ciężkiego karabinu preferuje bezpośrednie starcia z oddziałami wroga. Wyposażenie głównych bohaterów jest sukcesywnie wzbogacane o nowe elementy. Agenci otrzymują komponenty wzbogacające ich bronie w shotguny czy wyrzutnie rakiet. Odblokowywany jest też dostęp do wielu interesujących gadżetów, jak chociażby gogli umożliwiających prowadzenie bezpiecznego ostrzału zza zasłony.
Jedną z najmocniejszych stron Conflict: Denied Ops jest opcja zabawy w kooperacji. Pozwala ona dwóm użytkownikom na wyjątkowo emocjonującą zabawę. Każdy z graczy przejmuje kontrolę nad wybranym przez siebie agentem. Możliwa jest także komunikacja celem lepszego skoordynowania kolejnych działań. Conflict: Denied Ops posiada również bardziej klasyczny multiplayer, oparty na trzech zasadniczych trybach rozgrywki. Deathmatch i Team Deathmatch dotyczą wzajemnej eliminacji graczy. Conquest wymaga z kolei przejmowania kontroli nad punktami oznaczonymi przez charakterystyczne flagi. W walkach może brać udział maksymalnie szesnaście osób, a one same prowadzone są w lokacjach znanych z kampanii dla pojedynczego gracza.
Stosunkowo wysoki poziom wykonania prezentuje oprawa wizualna gry. Producent zaopatrzył swój produkt przede wszystkim w liczne eksplozje, a także skryptowane akcje, dzięki którym można na przykład podziwiać awaryjne lądowanie wrogiego śmigłowca. Uwagę zwraca też wysoce interaktywne środowisko, którego większość elementów można przemieścić, zniekształcić, a nawet całkowicie zniszczyć.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB