Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

HUGO - Gwiazdkowa Przygoda PL.exe

artur.formula / ABSOLUTNIE NAJLEPSZE GRY!!! SPRAWDŹ!!! / Hugo / HUGO - Gwiazdkowa Przygoda PL.exe
Download: HUGO - Gwiazdkowa Przygoda PL.exe

187,26 MB

0.0 / 5 (0 głosów)



obrazek

ITE Media APS ( producent )
ITE Media APS ( wydawca )
Cenega Poland ( dystrybutor PL )
zręcznościowe / familijne
16 stycznia 2001 ( światowa data premiery )
16 stycznia 2001 ( data wydania w Polsce )
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN
liczba graczy: 1 - 4

wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 64MB RAM

obrazek

Tym razem szalona wiedźma, Scylla, nie mogąc znieść radosnej atmosfery Bożego Narodzenia w malutkim mieście skrzatów Świętego Mikołaja, rzuciła najstraszniejszy czar jaki znała i zamroziła wszystkie skrzaty w bryłkach lodu. Sam Święty Mikołaj wpadł do studni, gdzie też zamarzł. Na wszelki wypadek Scylla przywiązała też do drzewa swojego wiernego kruka, by jego oczami obserwować, co dzieje się w miasteczku i aby w razie potrzeby powstrzymał on każdego, kto mógłby pomóc skrzatom.

Na szczęście pierwszego grudnia Hugo przyjeżdża do miasteczka i szybko orientuje się, że tylko on może pomóc biednym skrzatom. Teraz musimy pomóc trollowi w złamaniu zaklęcia Scylli, aby skrzaty zdążyły przygotować wszystkie prezenty przed Wigilią. Codziennie, od pierwszego dnia aż do samej Wigilii, postawione zostaje przed nami nowe zadanie, które trzeba wykonać. Można także wysłuchać opowieści Świętego Mikołaja, wystarczy otworzyć księgę z baśniami u niego w domu. Każda pomyślnie wykonana misja przybliża ciche miasteczko do pełnych radości Świąt.


Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 31 maja 2001 ( światowa data premiery ) 03 grudnia 2001 ( data wydania w Polsce ) Gatunek: familijna Kategoria wiekowa: od 6 lat Wersja językowa: w całości po polsku wymagania sprzętowe: Pentium 233Mz, 32MB RAM Edukacja przez zabawę. Dwu- i trójwymiarowa grafika. Trzy poziomy trudności. Osiem różnych gier.

obrazek

Dzieci Hugo: Rit, Rat i Rut, będąc na spacerze, zawędrowały do wesołego miasteczka, które właśnie przyjechało do lasu. Pomimo tego, iż lunapark był zamknięty, postanowiły sprawdzić jego atrakcje. Najciekawszą okazuje się kolejka górska, wokół której postawiono wyrzeźbione w drewnie figury, przedstawiające postacie historyczne. Kolejka jednak nie działa, gdyż zła czarownica Scylla zesłała błyskawicę, która zniszczyła wiatrak zaopatrujący kolejkę w prąd. Obsługująca wszystkie urządzenia w wesołym miasteczku mucha Buzzy, potrzebuje ośmiu przedmiotów koniecznych do naprawy zepsutej kolejki. Rat i Buzzy wyruszają więc w podróż na poszukiwanie potrzebnych przedmiotów.

obrazek

ITE Media APS ( producent ) 1C / Cenega ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / logiczne 16 października 2004 ( światowa data premiery ) 16 listopada 2004 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 256MB RAM, karta grafiki 32MB, 500 MB HDD tryb gry: single player

obrazek

Czwarty tytuł z serii „Tropikalna Wyspa” firmy ITE Media ponownie przenosi dzieci w realia malowniczej dżungli. Tym razem ich zadaniem jest pomoc trollowi Hugo w organizacji tropikalnego przyjęcia. W trosce o ogarnięcie niemalże każdego ważnego elementu udanej imprezy, młody użytkownik bierze udział w szeregu zręcznościowych mini-gierek. W „Hugo idzie na ryby” pomagamy łapać ryby do bufetu, aby każdy zwierzak mógł najeść się do syta. Druga gra, „Kapela weselna Jean Paula” polega na odnajdowaniu właściwej tonacji, by wszyscy mogli bawić się przy dobrej muzyce. W trzeciej, zatytułowanej „Owocowy szał Fernanda” gracz skacze od drzewa do drzewa, zbierając składniki pysznej sałatki owocowej. Z kolei dwie następne konkurencje znane są doskonale z programu telewizyjnego. „Tajemnice Oceanu” oraz „Magiczne Ręce” kolejno polegają na zbieraniu jak największej ilości diamentów oraz uwalnianiu Hugoliny i dzieci (główny bohater musi wybrać właściwą butelkę z eliksirem, który zmniejszy złowrogą Scyllę oraz Don Kroka do miniaturowych rozmiarów).

obrazek

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 20 lutego 2001 ( światowa data premiery ) 20 lutego 2001 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM tryb multiplayer: LAN liczba graczy: 1 - 4 Interaktywna zabawa połączona z nauką matematyki. Trzy poziomy trudności dla dzieci w wieku od 6 do 12 lat. 8 różnych zabaw. Wspaniała dwu i trójwymiarowa grafika. Matematyczne i logiczne gry z rodzinką Hugo. Gra została wydana w polskiej wersji językowej.

obrazek

Pomóż małemu trollowi Hugo odnaleźć drogę do domu, przeżywając po drodze mnóstwo ciekawych przygód i rozwiązując logiczne zagadki. Kolejna przygoda Hugo rozpoczyna się, gdy podczas beztroskiego pikniku w gronie rodzinnym mały troll zostaje nagle porwany. Gracz musi umożliwić mu w powrót do ukochanych, w czym pomocni będą przyjaciele, np. Kret da nam starą, zakurzoną mapę puszczy. Trzeba pomóc małemu Hugo odszukać drogę do domu zanim skończy się piasek w klepsydrze. Po drodze pomożemy królikom uniknąć strasznego wodospadu, pokażemy jak należy strzelać z łuku, ułożymy wzór z klocków domino, uratujemy rybkę przed zjedzeniem lub też pozbędziemy się w sprytny sposób wilków, które staną nam na drodze. Gra Zaczarowany Dąb jest idealnym połączeniem interaktywnej zabawy i edukacji. Dzieci przeżyją tu wiele niespodziewanych i niesamowitych przygód oraz będą miały wiele ciekawych zadań do wykonania. Gra uczy elementów matematyki, ćwiczy pamięć, rozwija zdolności logicznego myślenia i kojarzenia faktów. Gra posiada trzy poziomy trudności dla dzieci w wieku od 6 do 12 lat.

obrazek

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 30 czerwca 2000 ( światowa data premiery ) 30 czerwca 2000 ( data wydania w Polsce ) tryb gry: single / multiplayer wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM

obrazek

Hugo to śmieszny i zabawny stworek. Tym razem trafia do zupełnie nowego świata. Hugolina i dzieci – Trik, Trak i Truk – zostali uprowadzeni przez Scyllę, która ukryła się z nimi na Tropikalnej Wyspie. Ścigając ich Hugo zaprzyjaźnił się z małpką Bananówką i tukanem Fernandem. W tym czasie Scylla weszła w komitywę z krokodylem Don Kroko – groźnym tyranem Tropikalnej Wyspy. Musisz pomóc Hugo w uwolnieniu Hugoliny i dzieci – to Twoja misja. „Hugokopter”: W tym epizodzie, by uwolnić Hugolinę i dzieci, Hugo musi przelecieć nad dżunglą - nie jest to jednak łatwym zadaniem. Scylla i złośliwe małpy robią wszystko, by utrudnić mu osiągnięcie celu. „Wspinaczka po lianach”: Hugo musi się wspiąć na najwyższe drzewo w dżungli, by skorzystać z tajemnej liny pozwalającej dostać się na szczyt wulkanu. W dżungli jednak niczego nie można być pewnym. Wśród drzew czają się groźne niebezpieczeństwa. „Tajemnica piramidy Inków”: Aby uwolnić Hugolinę i dzieci, Hugo musi przedrzeć się przez dżunglę w kierunku piramidy Inków. Także i to przedsięwzięcie okazuje się trudne i niebezpieczne - za sprawą Scylli, Don Kroka i niebezpiecznych bestii. „Podążaj za małpą”: Aby zostać "Trollem Dnia" Hugo musi stawić czoła licznym wyzwaniom. Na szczęście Bananówka pomaga mu odnaleźć właściwą drogę. „Zabawy z małpami”: Aby pomóc Bananówce, Hugo stara się odebrać banany złośliwym małpom mając do dyspozycji tylko oślizgłą rybę. „Gra w pary”: Trzeba będzie nieźle się nagłowić, szukając w dżungli par identycznych zwierząt.

obrazek

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 28 lutego 2001 ( światowa data premiery ) 28 kwietnia 2001 ( data wydania w Polsce ) tryb gry: single / multiplayer tryb multiplayer: LAN liczba graczy: 1 - 4 wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM

obrazek

W Magicznej Podróży dzieci w formie gier i zabaw uczą się geografii. Pewnej nocy córkę Hugoliny i Huga, obudziły dziwne dźwięki dochodzące ze strychu. Śmiała i odważna dziewczynka o imieniu Trak poszła tam i znalazła zakurzony dziennik pokładowy, leżący na starej skrzyni. Gdy go otworzyła, zobaczyła starego mola książkowego - Introligatora. Ten opowiedział historię o jej dziadku, kapitanie Bardzobrodatym oraz o skarbie ukrytym w starej skrzyni. Oboje udali się w magiczną podróż, aby odnaleźć członków starej załogi kapitana, gdyż to oni właśnie mają klucze potrzebne do otworzenia skrzyni. Podczas tej magicznej podróży Trak i Introligator odwiedzają ponad 20 państw. Mól książkowy i Trak pomaga ją nam w zabawie oraz przy zadaniach, jakie mamy do wykonania. Jednocześnie opowiada różne ciekawostki o odwiedzanych krajach. Grając w Magiczną Podróż można malować flagi i komponować egzotyczną muzykę, wcielić się w detektywa oraz pomóc gołębiom pocztowym w doręczaniu listów. Trzy poziomy trudności dla dzieci w wieku 6-12 lat. Graj i ucz się geografii z Hugo i rodzinką. Gra wydana została w polskiej wersji językowej.

obrazek

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 11 września 2003 ( światowa data premiery ) 11 września 2003 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM Sport, jakiego jeszcze nie było - bardzo wciągający i oparty na umiejętnościach zawodników. Prosty w obsłudze interfejs i zasady gry. Gracze podpowiadają zagrywki w czasie gry i komentują zagrania. Osiem znanych postaci ze świata Hugo. Możliwość rozwoju wybranych zdolności danej postaci. Specjalne premie rozrzucone po całej planszy. Kolorowa grafika i przyjemne animacje.

obrazek

Kolejna gra familijna z ulubieniec dzieci, trollem Hugo, w roli głównej. Tym razem nasi milusińscy (gra powstała z myślą o dzieciach w wieku od 6 do 10 lat) mogą uczestniczyć w dynamicznych i przynoszących wiele satysfakcji zawodach zwanych – Smakkaball. Hugo wraz z rodziną i przyjaciółmi przygotowuje się do fantastycznych zawodów - wielkiego turnieju Smakkaballa. Smakkaball to szybka, pełna akcji gra, zawierająca dziesiątki zabawnych animacji, szalonych efektów dźwiękowych i dynamicznej muzyki. Gra toczy się na różnorodnych arenach, gdzie musimy zdobywać własny teren, ogrywając przeciwnika. W Smakkaballu walczysz o kontrolę nad jak największym obszarem areny. Możesz jednak zdobywać tylko kawałki podświetlone lub oznaczone przez przeciwnika. A dokonujesz tego poprzez rzucanie i uderzanie specjalną Smakkapiłką o ściany.

obrazek

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 14 kwietnia 2003 ( światowa data premiery ) 14 kwietnia 2003 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM Pięć ekscytujących misji na różnych planetach i księżycach w Układzie Słonecznym. Dodatkowe zagadki, wygaszacz ekranu i rysunki, które można wydrukować i pokolorować. Trzy poziomy trudności. Profesjonalna, polska wersja językowa.

obrazek

Hugo w Kosmosie to gra przeznaczona dla dzieci w wieku 6-12 lat, która jednocześnie bawi i uczy. Tym razem komputerowy przyjaciel dzieci, troll Hugo zabierze je na wspaniałą przygodę z astronomią, kolorową i pełną ciekawych wydarzeń wycieczkę, w czasie której razem będą się bawić i uczyć. Podstępnie szpiegując Profesora Kosmoska, zła wiedźma Scylla odkryła, że po drugiej stronie planety Pluton znajduje się asteroid, którego jądro zbudowane jest niemal w całości z czarnych diamentów. Ukradła więc najnowszą rakietę Profesora, ulepszyła ją kilkoma mrocznymi czarami i razem z Don Kroko i jego żołnierzami ruszyła w podróż, aby zdobyć całą energię zawartą w czarnych diamentach. Energia ta umożliwi jej stworzenie złowrogiego promienia. Jeżeli promień trafi w Magiczny Las Trolli, zamieni wszystkie mieszkające w nim delikatne stworzenia w niewolników złej wiedźmy.

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 30 września 2004 ( światowa data premiery ) 30 września 2004 ( data wydania w Polsce ) 30 września 2004 ( data premiery w USA ) tryb gry: single / multiplayer tryb multiplayer: split screen liczba graczy: 1 - 2 wymagania sprzętowe: Pentium II 450 MHz, 128MB RAM, karta grafiki 32MB, 500 MB HDD

obrazek

Hugo CannonCruise to następna gra zręcznościowa z sympatycznym, tytułowym trollem w roli głównej, dedykowana dzieciom i młodzieży. Gracz pomaga głównemu bohaterowi prowadzić łódź, zmierzającą do błękitnej pustyni, na której to spoczywa korona władzy. Jeśli pierwsza dotrze do niej złowroga Scylla, obejmie ona władzę nad wyspami, pustynią oraz górami, zaś dla samego Hugo oznaczać to będzie utratę miejsca zamieszkania i ostateczną klęskę. Podczas morskiej eskapady, na którą składa się seria misji wraz z dodatkowymi zagadkami i mini-gierkami (niekoniecznie związanymi z główną akcją gry), Hugo towarzyszą jego wierni przyjaciele - Fernando, Jean Paul, Rit, Rat lub Rut - którzy m.in. pomagają kontrolować statek. Wraz z rozwojem akcji, wyposażenie łodzi – począwszy od nowych rodzajów sprzętu, a skończywszy na lepszych działach – ciągle się zmienia i ewoluuje, powodując tym samym, że rozgrywka szybko się nie nudzi. Ponadto, grając obserwujemy zmienne warunki atmosferyczne, na które wpływ ma również sam Hugo – uczy się on bowiem różnych zaklęć, które pozwalają mu na przykład wywoływać groźne sztormy i huragany. Ciekawostką wartą odnotowania jest unikalny tryb gry dwuosobowej, w której jeden gracz wciela się w tytułowego trolla, drugi zaś kontroluje postać jego pomocnika. Hugo CannonCruise jest programem w pełni zlokalizowanym, przeznaczonym dla pociech starszych graczy.

obrazek

Producent: NDS Ltd. Wydawca: CD PROJEKT Dystrybutor: CD Projekt Premiera Świat: 27 listopada 2008 Premiera Polska: 27 listopada 2008 Gatunek: akcja / platformowa Kategoria wiekowa: od 4 lat System operacyjny: Windows XP SP2/Vista Pamięć RAM: 256 MB Karta graficzna: 64 MB Karta dźwiękowa: 16 bitowa zgodna z DirectX 9.0c Dysk twardy: 400 MB wolnego miejsca *gra nie działa na kartach GeForce 4 MX. Gra może działać na laptopach ale działanie gry na komputerach przenośnych nie jest oficjalnie wspierane.

obrazek

Gra zręcznościowa z elementami przygodówki. Gra zręcznościowa z elementami przygodówki. Agent Hugo wybiera się na wakacje na Hawaje, a tam zastaje mnóstwo brudu. Zamiast odpoczynku, ma więc zadanie posprzątać wyspę. Agent zawsze wyposażony jest w kosmiczne gadżety, tym razem użyje pistoletu bańkowego, a pomogać mu będą śmiecioludki. -Cechy produktu: 17 rozbudowanych etapów Niezwykle dynamiczna gra, wymagająca od gracza koncentracji, sprawności manualnej, spostrzegawczości i wyobraźni

obrazek

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) CD Projekt ( dystrybutor PL ) gry akcji / zręcznościowe 24 listopada 2005 ( światowa data premiery ) 24 listopada 2005 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza), 250 MB HDD

obrazek

Przygód sympatycznego trolla imieniem Hugo ciąg dalszy. Tym razem, nasz bohater postanowił wcielić się w rolę agenta wywiadu i niczym słynny James Bond rozwikłać zagadkę żądnej władzy organizacji. Oczywiście najpotężniejszą bronią Hugo, jest humor. Przestępczą siatką o nazwie SUSPECTRA kieruje diaboliczny Dr. Nogo. To na skutek jego zbrodniczej aktywności, czarne chmury zawisły nad miastem Aquapolis. Co więcej, istnieje realna groźba, iż Dr. Nogo w swych planach ma także dominację nad całym światem. Nie widząc innego rozwiązania, agencja wywiadowcza R.I.S.K. (Risky Intelligent Spy Knights) na pomoc wzywa właśnie Hugo. Wcielony w trybie natychmiastowym do służb specjalnych, już pierwszego dnia przywdziewa stosowny, czarny garnitur i rusza do akcji. Jego zadaniem jest powstrzymanie despotycznych zapędów Dr. Nogo i wyjaśnienie tajemniczych okoliczności zaginięcia Agenta 01. Całą akcję, torpeduje zatrudniony w charakterze kreta człowiek SUSPECTRY.

więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności