-
568 -
1939 -
1973 -
343
6597 plików
1771,42 GB
RELEASE: Game of Thrones (2012) PAL.XBOX360-COMPLEX
REGiON: PAL (XGD2)
JĘZYK: English, French, Italian, Spanish
ABGX360: http://i.imgbox.com/aay6yTuh.jpg
Ilość kompresji: 1 raz
Zawartość Uploadu: Obraz .ISO, Plik .DVD
DANE NAPRAWCZE: 5%
Game of Thrones to produkcja cRPG francuskiego studia Cyanide, znanego z takich gier jak Chaos League czy Blood Bowl. Całość bazuje na popularnej serii fantasy Pieśń Lodu i Ognia.
Akcja gry toczy się równolegle do wydarzeń z pierwszej powieści cyklu. W tym okresie w krainie Westeros dawno wyginęły już smoki, a magia spotykana jest wyjątkowo rzadko. Twórcy pozostali wierni wizji Martina, dlatego całość jest bardzo brutalna i realistyczna. Nie uświadczymy tutaj magów ciskających kulami ognia, pełno jest za to dylematów moralnych. Autorzy nie chcieli mieszać się do losów postaci z książek, dlatego zaoferowali nową historię, choć spotkamy oczywiście kilka znajomych twarzy.
Opowieść przedstawiona jest z punktu widzenia dwóch bohaterów. Obaj posiadają bogate biografie i odkrywanie ich stanowi istotną cześć zabawy. Pierwszą postacią, której losami pokierujemy jest Mors Westford, czyli jeden z członków Nocnej Straży. Jest to organizacja stacjonująca na monumentalnej strukturze nazwanej Murem, która oddziela Siedem Królestw od mroźnych ziem północy. Drugim bohaterem jest Alester z bogatego rodu Sarwyck. Powraca on do Westeros po piętnastu latach wygnania jako kapłan R’hllora. Jego ojciec niedawno pożegnał się ze światem i Alester jest według prawa prawowitym dziedzicem, choć przekonanie do tego lokalnej szlachty nie będzie łatwe. Co gorsza, w otaczającym zamek mieście sytuacja jest dramatyczna. Jego mieszkańcy od miesięcy przymierali głodem i teraz wściekli rozpoczynają zamieszki.
Na początku gry wybieramy klasę naszych postaci i dla każdego z herosów przygotowany zestaw trzech odrębnych profesji. Wraz z postępami w kampanii wszyscy bohaterowie zdobywają punkty doświadczenia, które następnie wydajemy na rozwój ich statystyk. Autorzy zadbali, by toczona w czasie rzeczywistym walka nie polegała jedynie na bezmyślnym duszeniu przycisków. Zamiast tego podczas starć wybieramy pomiędzy konkretnymi rodzajami ataków, a dodatkowo w kluczowych momentach czas ulega zwolnieniu, co pozwala na dokonanie przemyślanej decyzji związanej z zadawanymi ciosami. Poszczególne akcje ofensywne można łączyć w śmiercionośne sekwencje, a późniejszych fragmentach gry naszemu bohaterowi towarzyszą posłuszni mu kompanii.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
2 plików
2 GB