LOTR-BFME 2-KN.part01.rar
-
■ Gra o Tron 2012 PC -
■ Windows 7 ( 2012 ) -
■ Alan Wake's American Nightmare PC -
■ Binary Domain -
■ Confrontation 2012 PC -
■ Diablo III PL -
■ DiRT Showdown PC -
■ Gas Guzzlers PC -
■ Men of War Wyklęci Bohaterowie PL -
■ MUD FIM Motocross World Championship PL -
■ Port Royale 3 -
■ Resident Evil Operation Raccoon City -
■ Risen 2 PL -
■ Sniper Elite V2 -
■ Street Fighter X Tekken -
■ UEFA Euro 2012 -
■ Wargame Zimna Wojna PL -
Albert Nobbs -
Bulwar Odkupienia -
Chłopczyca -
Confrontation 2012 PC -
Coś -
Czarne Złoto -
Czerwony stan -
Diablo III PL -
Eating Out 4 Obóz teatralny -
Eva -
Gas Guzzlers -
Gra o Tron 2012 -
Hell -
I Melt With You -
Mamy papieża -
Men of War Wyklęci Bohaterowie PL -
MUD FIM Motocross World Championship PL -
New Kids Nitro -
Nibylandia -
Pocałuj Mnie -
Port Royale 3 -
Rampart -
Resident Evil Operation Raccoon City -
Risen 2 PL -
She Monkeys -
Sniper Elite V2 -
Sonic The Hedgehog 4 Episode 2 -
Street Fighter X Tekken -
Ścigana -
Tylko tu -
UEFA Euro 2012 -
Walki potworów -
Wargame Zimna Wojna PL
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128MB , 3 GB HDD, Windows XP/7
The Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth II – The Rise of the Witch-King to oficjalny dodatek do The Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth II (wymagający posiadania podstawowej wersji gry). Tym razem programiści z EA Los Angeles postanowili umieścić akcję w okresie pomiędzy Bitwą Ostatniego Przymierza, a odkryciem przez Gandalfa faktu, że najważniejszy pierścień znajduje się w posiadaniu Bilba. Wydarzenia opisywane w najnowszej grze, w bardzo dużej części, opierają się na wyobraźni autorów, którzy postanowili rozwinąć dzieje opisane pobieżnie przez Tolkiena.
Akcja dodatku rozpoczyna się w starożytnym, mrocznym królestwie Angmaru rządzonym przez potężnego Witch–Kinga. Ów żądny władzy i nowych podbojów tyran zwraca swe oczy w kierunku królestwa Arnoru (ojczyzny przodków Aragorna). To właśnie na nasze barki spada ciężar rozegrania całej kampanii, począwszy od umocnienia swej pozycji w Angmarze, poprzez zebranie olbrzymiej armii (składającej się między innymi z Thrall Masters, Sorcerers i Dark Dunedains), a skończywszy na poprowadzeniu ataku na dumne królestwo Arnoru. Abyśmy mogli w pełni nacieszyć się dowodzeniem nową siłą konfliktu, z wojsk Angmaru możemy korzystać w trybach Skirmish, Multiplayer i War of the Ring.
Na tym jednak nie kończą się nowości w The Rise of the Witch-King. Twórcy gry starali się poprawić i rozwinąć niemal każdy aspekt gry. I tak, możemy liczyć na nowe jednostki dla każdej, z sześciu już, istniejących ras. Wiele zmian dotyczy trybu War of the Ring. Ulepszeniu uległ poziom sztucznej inteligencji przeciwnika. Pojawiły się nowe elementy ekonomiczne, a także broń w postaci machin oblężniczych.
Spore zmiany nastąpiły w zakresie tworzenia bohaterów. Przede wszystkim dodano klasę Trolla. Pojawiło się sporo nowych broni i pancerzy, co przekłada się na większą swobodę wyboru i zróżnicowanie postaci. Zupełnie inaczej wygląda teraz sposób płacenia za wykreowanie własnego herosa. Twórcy gry przyjęli prostą zasadę: cena powołania bohatera jest równa sumie kosztów przypisanych mu umiejętności. W ten sposób, tworząc postać dysponującą ograniczonym zestawem zdolności zapłacimy mniej (jest to dobre rozwiązanie na początek kampanii). Z kolei obdarzając herosa zestawem dziesięciu potężnych zdolności, wydamy fortunę, ale taki wojownik powinien znakomicie radzić sobie aż do końca kampanii.