Colin McRae Rally 04 PL.part3.rar
-
■ Gra o Tron 2012 PC -
■ Windows 7 ( 2012 ) -
■ Alan Wake's American Nightmare PC -
■ Binary Domain -
■ Confrontation 2012 PC -
■ Diablo III PL -
■ DiRT Showdown PC -
■ Gas Guzzlers PC -
■ Men of War Wyklęci Bohaterowie PL -
■ MUD FIM Motocross World Championship PL -
■ Port Royale 3 -
■ Resident Evil Operation Raccoon City -
■ Risen 2 PL -
■ Sniper Elite V2 -
■ Street Fighter X Tekken -
■ UEFA Euro 2012 -
■ Wargame Zimna Wojna PL -
Albert Nobbs -
Bulwar Odkupienia -
Chłopczyca -
Confrontation 2012 PC -
Coś -
Czarne Złoto -
Czerwony stan -
Diablo III PL -
Eating Out 4 Obóz teatralny -
Eva -
Gas Guzzlers -
Gra o Tron 2012 -
Hell -
I Melt With You -
Mamy papieża -
Men of War Wyklęci Bohaterowie PL -
MUD FIM Motocross World Championship PL -
New Kids Nitro -
Nibylandia -
Pocałuj Mnie -
Port Royale 3 -
Rampart -
Resident Evil Operation Raccoon City -
Risen 2 PL -
She Monkeys -
Sniper Elite V2 -
Sonic The Hedgehog 4 Episode 2 -
Street Fighter X Tekken -
Ścigana -
Tylko tu -
UEFA Euro 2012 -
Walki potworów -
Wargame Zimna Wojna PL
Procesor Pentium 4 1.4 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 64MB
Czwarta odsłona rajdowej serii z firmy Codemasters sygnowanej imieniem i nazwiskiem słynnego kierowcy Colina McRae. Colin McRae Rally 04 jest najlepszą jak do tej pory częścią cyklu, starającą się jak najwierniej oddać realia rajdów samochodowych. Gracze mają do wyboru szereg trybów rozgrywki (m.in. mistrzostwa, pojedynczy rajd czy jazda po konkretnych odcinkach tras rajdowych) i to zarówno jednoosobowych jak i wieloosobowych, czego bardzo brakowało w części trzeciej. Do gry przeniesionych zostało ponad 20 autentycznych, licencjonowanych samochodów rajdowych z napędem na cztery (m.in. Citroen Xsara, Mitsubishi Evo 7 oraz Subaru Impreza) i dwa koła (Ford Puma czy Fiat Punto).
Nowy Colin wyposażony został w nowoczesny trójwymiarowy engine graficzny, który na komputerze PC generuje niezwykle szczegółowy obraz w wysokiej rozdzielczości. W porównaniu z częścią poprzednią zarówno otoczenie jak i sam samochód są bardziej realistycznie odwzorowane (lepsze tekstury, nowe animacje, itp.). Widzimy na przykład jak pod wpływem wiatru porusza się trawa, jak promienie słońca odbijają się nie tylko od szyb i blachy samochodu, lecz również od elementów otocznia, czy też jak słońce oświetla trasę rajdu oraz jak drzewa i inne obiekty rzucają cienie. Poprawiona została praca kamer, zwłaszcza jeżeli chodzi o tryb powtórki, pojawiła się również nowa kamera, tzw. „widok ze zderzaka”.
Zmiany nie ominęły też mechanizmów, które odpowiadają za odwzorowanie oddziaływań fizycznych jakie towarzyszą rajdom. Modele sterowania poszczególnymi typami samochodów pozbawione zostały elementu, który w poprzednich częściach ułatwiał graczom prowadzenie i tym samym wpływał na obniżenie realizmu, tj. swego rodzaju wspomagania sterownia, starającego się utrzymać samochód w pewnej centralnej osi. Dzięki temu zabiegowi, teraz naprawdę czujemy, że jazda po mokrej drodze szutrowej z prędkością 140 km/h to ogromne wyzwanie. Łącznie spotykamy się tu z 34 nawierzchniami oraz możemy „wystawić przeciwko nim” 19 rodzajów opon.
System symulacji zniszczeń i uszkodzeń podobnie, jak cała reszta gry, przeszedł gruntowną modernizację, by jeszcze lepiej obrazować destrukcję auta oraz jej wpływ na jazdę. Należy tu jednak zaznaczyć, że to jak wypadki i kolizje wpływają na stan i osiągi auta zależy od poziomu trudności rozgrywki. Poza tym teraz po rajdzie dzięki specjalnej cut-scenie można dokładnie zobaczyć jakie „obrażenia” odniósł samochód (nieograniczona kamera, widok 360-stopniowy).
Same rajdy umiejscowione zostały w ośmiu krajach, w Wielkiej Brytanii, Szwecji, Stanach Zjednoczonych, Finlandii, Austrii, Hiszpanii, Grecji i Japonii. Każda trasa podzielona została na sześć odcinków, a ponadto w grze spotykamy się z czterema odcinakami specjalnymi.
W tej części serii pojawia się całkiem nowy element, z którym nie mieliśmy jeszcze do czynienia, tj. nowe technologie rajdowe. W Colin McRae Rally 04 możemy zdobywać nowe bajery techniczne pomiędzy rajdami w szeregu indywidualnych mini-gier, a następnie wyposażać w nie samochód. Mowa tu o ulepszeniach zarówno silnika, układu jezdnego, opon, zawieszenia i innych newralgicznych części.