SNIP.ELIT.part5.rar
-
■ Gra o Tron 2012 PC -
■ Windows 7 ( 2012 ) -
■ Alan Wake's American Nightmare PC -
■ Binary Domain -
■ Confrontation 2012 PC -
■ Diablo III PL -
■ DiRT Showdown PC -
■ Gas Guzzlers PC -
■ Men of War Wyklęci Bohaterowie PL -
■ MUD FIM Motocross World Championship PL -
■ Port Royale 3 -
■ Resident Evil Operation Raccoon City -
■ Risen 2 PL -
■ Sniper Elite V2 -
■ Street Fighter X Tekken -
■ UEFA Euro 2012 -
■ Wargame Zimna Wojna PL -
Albert Nobbs -
Bulwar Odkupienia -
Chłopczyca -
Confrontation 2012 PC -
Coś -
Czarne Złoto -
Czerwony stan -
Diablo III PL -
Eating Out 4 Obóz teatralny -
Eva -
Gas Guzzlers -
Gra o Tron 2012 -
Hell -
I Melt With You -
Mamy papieża -
Men of War Wyklęci Bohaterowie PL -
MUD FIM Motocross World Championship PL -
New Kids Nitro -
Nibylandia -
Pocałuj Mnie -
Port Royale 3 -
Rampart -
Resident Evil Operation Raccoon City -
Risen 2 PL -
She Monkeys -
Sniper Elite V2 -
Sonic The Hedgehog 4 Episode 2 -
Street Fighter X Tekken -
Ścigana -
Tylko tu -
UEFA Euro 2012 -
Walki potworów -
Wargame Zimna Wojna PL
Core 2 Duo 2.6 GHz, 2 GB RAM , karta grafiki 256 MB , Windows XP/Vista/7
W rozgrywce zaimplementowano szereg rozwiązań mających za zadanie podnieść autentyzm snajperskich misji. Dla oddania celnego strzału konieczne są nie tylko sokoli wzrok, ale również znajomość parametrów balistycznych broni, uwzględnienie warunków atmosferycznych, a nawet umiejętność panowania nad własnym ciałem (np. spowolnienie tętna). Sukces lub niepowodzenie często bowiem zależą od jednego pocisku.
Nowością i największą atrakcją gry jest zmodernizowany system tzw. „killcam” czyli kamery podążającej za wystrzelonym pociskiem i rejestrującej moment śmierci przeciwnika. Animacja szkieletowa, jak zwą ją deweloperzy, pozwala na szczegółowe ukazanie zniszczeń ciała spowodowanych przez pocisk. Dynamiczny system obliczać ma około 500 różnych animacji śmierci, renderowanych w zależności od parametrów, na które wpływ mają min. warunki atmosferyczne, prędkość początkowa, kąt strzału, deformacja pocisku i zmiana trajektorii po uderzeniu w cel.