Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Encyklopedia małego człowieka.rar

ankl23 / DZIECI - EDUKACJA / Encyklopedia małego człowieka.rar
Download: Encyklopedia małego człowieka.rar

680,52 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

obrazek

Inne pliki do pobrania z tego chomika
========================================= Program Multimedialny Świat Juliana Tuwima to kolejna propozycja literacka przedstawiana przez firmę Young Digital Poland, zaś pierwsza prezentacja utworów tego autora na płycie CD-ROM. Wiersze Tuwima, w połączeniu z możliwościami komputerowego nośnika multimedialnego, nabierają niepowtarzalnego kolorytu. Młody użytkownik programu poznaje rodzimą literaturę w wykonaniu znanych artystów polskiej estrady, dla których muzykę i aranżacje piosenek przygotował Andrzej Pawlukiewicz. Choreografię układów tanecznych stworzyła Ewa Napiórkowska. ================== Program obejmuje: 25 wierszy Juliana Tuwima; nagrania utworów z możliwością samodzielnego ich wykonania lub odsłuchania wersji aktorów; piosenki (opcje: samodzielny śpiew, gra na instrumentach muzycznych); komputerowe puzzle z wyborem stopnia trudności; zabawy logiczne rozwijające spostrzegawczość; kolorowanki; kurs tańca przy akompaniamencie muzyki - lekcje wideo
================================== Kategoria: gry akcji / zręcznościowe ================================== Rozsądne wymagania sprzętowe: Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza). Przygód sympatycznego trolla imieniem Hugo ciąg dalszy. Tym razem, nasz bohater postanowił wcielić się w rolę agenta wywiadu i niczym słynny James Bond rozwikłać zagadkę żądnej władzy organizacji. Oczywiście najpotężniejszą bronią Hugo, jest humor. Przestępczą siatką o nazwie SUSPECTRA kieruje diaboliczny Dr. Nogo. To na skutek jego zbrodniczej aktywności, czarne chmury zawisły nad miastem Aquapolis. Co więcej, istnieje realna groźba, iż Dr. Nogo w swych planach ma także dominację nad całym światem. Nie widząc innego rozwiązania, agencja wywiadowcza R.I.S.K. (Risky Intelligent Spy Knights) na pomoc wzywa właśnie Hugo. Wcielony w trybie natychmiastowym do służb specjalnych, już pierwszego dnia przywdziewa stosowny, czarny garnitur i rusza do akcji. Jego zadaniem jest powstrzymanie despotycznych zapędów Dr. Nogo i wyjaśnienie tajemniczych okoliczności zaginięcia Agenta 01. Całą akcję, torpeduje zatrudniony w charakterze kreta człowiek SUSPECTRY. Jak na szpiega przystało, Hugo do swojej dyspozycji ma niezbędne w takiej pracy kieszonkowe gadżety, jak np. okulary rentgenowskie, po założeniu których każdy posiadacz broni zostanie natychmiast zdemaskowany. Jeszcze inne dostarczą mu cennych informacji na temat niedostępnych lokacji lub sparaliżują na pewien czas sługusów Dr. Nogo. Oczywiście samemu też należy uważać na podobne niespodzianki, bowiem nie raz nadarzy się okazja do utraty przez Hugo jedynego zęba. W walce z wrogiem, nasz śmiałek może ponadto wykorzystać sztukę kamuflażu zamieniając się w roślinę czy też hydrant. W trakcie wypełniania głównego zadania, na Hugo czekają pełne niespodzianek misje poboczne, gdzie zazwyczaj należy się zmierzyć z mniejszym ale i tak wymagającymi sporego wysiłku złem. Typową rozgrywkę urozmaicają wszelkiego rodzaju pojazdy, które nasz podopieczny jest w stanie kontrolować. Nie są to jednak żadne zwykłe środki transportu, tylko prawdziwe bestie wyposażone w takie zabawki jak wyrzutnie rakiet, torpedy, zamrażacze, a nawet miniaturowe bomby nuklearne. Agent Hugo to bez wątpienia pozycja dla najmłodszych, co zresztą sugeruje producent ustalając zakres wieku od pięciu do dwunastu lat. Podkreśla to dowcipna grafika, lekki i przyjemny soundtrack, ale przede wszystkim humorystyczne i stereotypowe podejście do tematu.
Dzielny pies Reksio schodzi do piwnicy w norze swojego przyjaciela komandora kreta Kretesa i dosłownie "zapada się pod ziemię". Zaniepokojony Kretes wyrusza natychmiast jego śladem. Trop prowadzi poprzez tajemniczy labirynt tuneli i sztolni aż do ukrytego pod ziemią miasta, zamieszkałego przez krety. Wkrótce Kretes dowie się od mieszkańców miasta, że jego przyjaciel został uwięziony jako szpieg znienawidzonych Szczurów. "Reksio - Miasto Sekretów" otwiera zupełnie nową serię wydawniczą gier o przygodach Reksia. Przygotuj się na fascynującą podróż do wnętrza Ziemi we wspaniałej, nowoczesnej, kolorowej i trójwymiarowej oprawie graficznej. Kieruj na zmianę Reksiem i Kretesem i odkryj wszystkie sekrety Miasta Kretów! To jedyny sposób by uratować nie tylko twoich ulubionych bohaterów, ale też wszystkich mieszkańców miasta.
W tym numerze Komputerowej Gratki zapraszamy Was na przygodę w Rzymie. ==================================================== Z Filipem uzupełnijcie podpisy pod portretami. Z Barnabą zostańcie konserwatorami zabytków. Ze mną połączcie magiczne karty, a z Tosią obsłużcie klientów restauracji kucharza Bartolomeo. NAUKA NA WESOŁO: * Przygotowanie do czytania i pisania - homonimy, antonimy i synonimy * Cyfry i liczby - liczby rzymskie * Ciekawostki - wszystko o Rzymie * Zawody - policjant, konserwator, artysta, kucharz i kelner * Sztuka - fresk, opera, zabytki * Muzyczne zabawy - Piosenka kucharza Bartolomeo * Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: * Liczydło - matematyczne karty * Rozwożenie pizzy * Labirynt w katakumbach * Serwowanie dań * Występ gladiatorów * Książka kucharska * Układanka * Magiczne karty * W pracowni konserwatorskiej * Z pamiętnika dziadka Patryka * Na rzymskim targu * Rymowanki i wierszyki
W kolejnej części Wasze dziecko razem z Pluszakami dowie się, jak pokonać złość i obrócić kłótnię w dobry żart! Wasza pociecha będzie miała okazję poznać sposoby na walkę bez użycia przemocy i wyrządzania krzywdy innym. Gra na CD przekona, że „spokój to skarb” oraz, że nie warto dać się sprowokować złośliwcom! Dzięki nim każdy mały gracz nabierze dystansu do świata i nauczy śmiać się z samego siebie. ======================================= wymagania: Pentium II 233 MHz 32 MB RAM CD-ROM x24 Karta graficzna zgodna z Windows (800x600 TrueColor) Karta muzyczna zgodna z Windows (16 bitów)
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności