Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

encyklopedia roslin.zip

Download: encyklopedia roslin.zip

117,68 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
1.1. Cele i struktura planu marketingowego 1.2. Etapy tworzenia wizerunku firmy 1.3. Reklama a public relations jako instrumenty marketingu mix 1.4. Strategia prowadzenia działań reklamowych Współpraca z agencją reklamową str.57
obrazek Wydawnictwo Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu, Szczecin 1998. ISBN: 83-85809-42-2 Prezentowany podręcznik, w zamierzeniu autorów, powinien być pomocny w poznaniu istoty współczesnego marketingu i sposobu praktycznego wykorzystania w działalności przedsiębiorstw i organizacji. Koncepcja i struktura podręcznika dostosowana jest do programu studiów ekonomicznych, w którym „Podstawy marketingu" należą do minimum programowego, a wiedza i umiejętność wykorzystania marketingu rozwijana jest w wykładach i ćwiczeniach kilku innych przedmiotów.
obrazek Wydawnictwo Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu, Szczecin 1998. ISBN: 83-85809-42-2 Prezentowany podręcznik, w zamierzeniu autorów, powinien być pomocny w poznaniu istoty współczesnego marketingu i sposobu praktycznego wykorzystania w działalności przedsiębiorstw i organizacji. Koncepcja i struktura podręcznika dostosowana jest do programu studiów ekonomicznych, w którym „Podstawy marketingu" należą do minimum programowego, a wiedza i umiejętność wykorzystania marketingu rozwijana jest w wykładach i ćwiczeniach kilku innych przedmiotów.
Spis treści: 1. Definicja strategii marketing mix 3 2. Produkt 5 2.1 Definicja produktu 5 2.2 Strategie dostosowania produktu do rynków zagranicznych 5 2.3 Pięć poziomów produktów 6 2.4 Asortyment 7 2.5 Linie produktów 8 2.6 Marka 8 2.7 Opakowanie 9 3 Promocja 10 3.1 Definicja i strategie promocji 10 3.2 Reklama 12 3.3 Public relations 14 3.4 Sprzedaż bezpośrednia 15 4 Cena 16 4.1 Sposoby ustalania ceny produktu 16 4.2 Cena transferowa, dumping, arm's- length price 17 4.3 Procedura ustalania ceny 17 4.4 Metody ustalania cen 19 4.5 Rabaty i upusty cenowe 19 4.6 Penetracja rynku oraz strategia zbierania śmietanki 20 5 Kanały dystrybucji 22 5.1 Ogniwa między sprzedawcą i ostatecznym użytkownikiem 22 5.2 Sprzedaż detaliczna 24 5.3 Handel hurtowy 25 5.4 Wady i zalety dystrybucji pośredniej i bezpośredniej 26
Promocja - Arnold Pabian 2008 Pabian Arnold, Promocja Nowoczesne środki i formy Monografia, 2008 r. : Książka prezentuje bogaty zbiór środków i form promocji oraz wybranych aspektów ich integracji. Opisano blisko 300 specyficznych narzędzi promocji mix z wykorzystaniem reklamy, promocji sprzedaży, działań public relations, marketingu bezpośredniego oraz sprzedaży osobistej. Ważne miejsce zajmuje tu promocja interaktywna oraz mobilna. Atutem publikacji jest proponowana przez autora użyteczna koncepcja kompleksowej integracji wszystkich sfer promocji, do których należą: główne jej składowe, środki, for­my, treści i wygląd przekazów oraz działalność służb i agencji zajmujących się przygotowaniem i realizacją kampanii. Książka zawiera także instrukcje skutecznego zarządzania działalnością promocyjną.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności