Combat Zone Special Forces.part1.rar
-
•Legal - Album Nieznany [2013] -
•Legal - Produkcje na nielegalu [2012] -
18 -
Dawne szlaki Imperium Rzymskiego -
Drogi terroru -
Dzieci królowej Wiktorii -
Era robotów -
Europa wzdłuż i wszerz -
Ewolucja w toku -
Filmy, Tory Street Lights -
Fryzury -
Globalne ocieplenie -
Gottland -
Historia SS -
Irak w obliczu wojny -
Jak imigranci zostali miliarderami -
Jak się leczy na świecie -
Korea - czy zjednoczenie jest możliwe -
Lata 60 -
Legal -
Marsz dinozaurów -
Metan. Szansa czy zagłada -
muza -
Muza płyty 2 -
Muzyka - plyty -
Na tropie Wielkiej Stopy -
Narkotyki i mózg -
Niesamowite podróże balonem -
Niezwykłe zmysły zwierząt -
Oblicza piękna -
Obraz wojny 1939-40 w kronikach filmowych -
Operacja Stonehenge - podróż w głąb historii -
Pearl Harbor - Pojedynek imperiów -
Perły Cywilizacji -
piękne siatkarki -
Piętno Auschwitz -
Podbój oceanów -
Pradawni Australijczycy -
Rycerze -
Samowystarczalni w Ameryce -
Sekrety Księżyca -
Tajemne życie mózgu -
Tajemnice wszechświata kompl -
Tęczowa popkultura -
Trzeba sobie radzić 1, 2 -
W lodowej pułapce -
Wiatr 1,2 -
Wielorasowa I Wojna Światowa -
Życie, śmierć i reinkarnacja -
Żydzi i muzułmanie. Tak dalecy, tak bliscy
Wymagania systemowe
• Windows XP/2000/VISTA/7
• DirectX 9.0c lub wyższy (dołączony na płycie DVD)
• Pentium 4 2.4GHz lub wyższy
• 1 GB RAM (Windows XP/2000)
• 2 GB RAM (Windows VISTA/7)
• Karta graficzna: ATI 9800PRO/GF 6600 (128MB RAM)
• 4.0 GB wolnego miejsca na dysku twardym
• DVD-ROM 4x
• 16-bitowa karta dźwiękowa zgodna z DirectX 9.0
• Szerokopasmowe łącze internetowe lub sieć lokalna
(tylko przy grze dla wielu graczy)
Tryby wieloosobowe
Deathmatch –
w tym trybie wszyscy gracze rywalizują
ze sobą. Punkty zdobywa się za zabijanie przeciwników,
traci zaś przy zgonach lub śmierciach samobójczych. Pamiętaj
po której stronie jest lufa!
Deathmatch Drużynowy –
tryb identyczny w założeniach
jak Deathmatch, ale tym razem rywalizują ze sobą
drużyny. Punkty zdobywa się za zabijanie przeciwników,
traci zaś przy zgonach lub śmierciach samobójczych. Ponadto,
trzeba uważać aby nie eliminować sprzymierzeńców,
za co grożą kary.
Zdobądź Flagę –
celem rozgrywki jest zdobycie flagi
drużyny przeciwnej oraz jak najszybsze dotarcie z nią do
własnej bazy. Zabijanie innych graczy odgrywa tutaj
mniejszą rolę niż wzajemna kooperacja... ale nie zaszkodzi
przerzedzić trochę szeregi wroga.
Eliminacja –
walka toczy się do ostatniego żyjącego
gracza. Za każdego ukatrupionego przeciwnika gracze
zdobywają punkty, ale najważniejsze jest przetrwanie.
Eliminacja Zespołowa – tryb w założeniach identyczny
jak Eliminacja, ale nastawiony na rozgrywkę drużynową.
Wygrywa zespół który utrzyma się przy życiu.
Kontrola –
dwa zespoły konkurują ze sobą walcząc o
zajęcie trzech Punktów Kontrolnych. Żeby zająć Punkt
Kontrolny, należy stanąć odpowiednio blisko niego i poczekać
na zakończenie procesu przejmowania. Warto
pamiętać, iż kilku graczy zdobywa pozycje szybciej niż
pojedynczy. Drużyny otrzymują punkty za ilość przejętych
Punktów Kontrolnych.
Podbój –
dwa zespoły konkurują ze sobą walcząc o zajęcie
pięciu Punktów Kontrolnych. Żeby zająć Punkt Kontrolny,
należy stanąć odpowiednio blisko niego i poczekać
na zakończenie procesu przejmowania. Warto
pamiętać, iż kilku graczy zdobywa pozycje szybciej niż
pojedynczy. Wygrywa ta drużyna, która przejmie lub
odbije większość Punktów Kontrolnych oraz uśmierci
największą ilość przeciwników.
Combat Zone: Special Forces to strzelanina z akcją obserwowaną z perspektywy pierwszej osoby, nastawiona w głównej mierze na rozgrywanie potyczek multiplayerowych. Za przygotowanie gry odpowiada rodzime studio deweloperskie CITY Interactive.
Motywem przewodnim omawianej produkcji są starcia różnorakich frakcji militarnych, mające na celu wyłonienie organizacji, której członkowie najlepiej radzą sobie w trudnych warunkach bojowych. Producent oddał do naszej dyspozycji wiele ciekawych ugrupowań, wśród których nie zabrakło między innymi polskiego GROM-u, brytyjskiego SAS-u, Legii Cudzoziemskiej, oddziałów SWAT, pospolitych najemników czy fikcyjnej organizacji terrorystycznej. Godne odnotowania jest to, że każdej z dostępnych frakcji przydzielono unikalne bronie i elementy dodatkowego wyposażenia, co ma niebagatalny wpływ na przebieg walk.