Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Weekend Party Fashion Show PL-PROPHET.iso

aneczka9482 / Gry / █ ZRĘCZNOŚCIOWE / Weekend Party Fashion Show PL-PROPHET.iso
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek WERSJA FULL PORTABLE ( WYPAKOWAC I GRAC ) wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 1 GHz, 512 MB RAM, akcelerator 3D z 64MB RAM, karta dźwiękowa 3D w 100% zgodna z DirectX 9.0a Kolejna odslona nieśmiertelnych robaków, tym razem w calkowicie nowym, w pelni wykorzystujacym grafike 3D wydaniu. Zastosowanie nowej technologii pozwolilo na wprowadzenie wielu niemożliwych do tej pory rozwiazań i elementów uatrakcyjniajacych zabawe, takich jak chociażby konieczność stosowania nowych strategii uwzgledniajacych istnienie trzeciego wymiaru. Pomimo, iż cale otoczenie generowane jest w 3D, gracz podobnie jak w poprzednich, stosujacych grafike 2D cześciach gry dalej posiada pelna, ograniczona jedynie wlasna inwencja, swobode deformowania świata w którym oddzialy robaków tocza ze soba pojedynki. Oznacza to, iż może on zniszczyć każdy z elementów otoczenia a na dodatek może to uczynić na wiele sposobów. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby najpierw wykorzystujac jedna z wielu dostepnych broni przebić sie przez oddzielajaca nas od przeciwnika przeszkode a nastepnie jego samego poslać do krainy wiecznych lowów
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 450MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Przeznaczona na komputery PC gra Crimson Skies stworzona została na bazie wydanej w 1998 roku przez firmę FASA Interactive planszówki Crimson Skies: A Game of Aerial Combat. Dewelopingiem zajęło się studio Zipper Interactive, które doświadczenia z symulatorami lotniczymi zebrało w trakcie prac nad średnio udanym projektem Top Gun: Hornet's Nest. Od strony wydawniczej nad całym przedsięwzięciem czuwał jednak wydawca znakomitego cyklu Flight Simulator – Microsoft Game Studios. Wspólny mianownik dla planszówki i gry komputerowej stanowi nietuzinkowe uniwersum Crimson Skies. Przedstawia ono alternatywną wizję historii Ameryki lat 30. ubiegłego wieku. Po zakończeniu I wojny światowej, w obawie przed światową epidemią grypy, Stany Zjednoczone obierają kurs izolacjonistyczny. Ustawa prohibicyjna i kryzys gospodarczy sprawiają, że kraj pogrąża się w Wielkiej Depresji, po czym cała Ameryka Północna dzieli się na autonomiczne i często skłócone ze sobą terytoria. Kolej i międzystanowe autostrady przestają mieć jakiekolwiek znaczenie, a transport odbywa się głównie dzięki ogromnym sterowcom. Te z kolei stają się celem ataków podniebnych piratów.
wymagania sprzętowe: Pentium III 1.5 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB Mój wymarzony chłopak: Kocha, nie kocha... to dzieło niemieckiej firmy dtp young entertainment, które opracowane zostało z myślą o nastoletnich dziewczętach. Użytkowniczki gry stają przed możliwością wybrania się na wakacje z zamiarem odnalezienia idealnego chłopaka. Miejscem akcji jest nadmorski kurort, do którego sterowana przez nas postać przybywa razem ze swoją przyjaciółką. W trakcie kolejnych dni pobytu w niewielkiej miejscowości zajmujemy się przede wszystkim podbijaniem serc przystojnych mężczyzn. W sumie możemy wybierać pomiędzy pięcioma chłopakami, próbując zwiększyć ich zainteresowania naszą osobą. Lista dostępnych atrakcji obejmuje między innymi zwiedzanie okolicy, odbywanie romantycznych spacerów po plaży, dbanie o urodę w centrum fitness czy tańce w dyskotekach. Wiele z podejmowanych przez główną bohaterkę czynności obrazowanych jest w postaci prostych mini-gier zręcznościowych. Może to być między innymi zabawa w zośkę czy gra polegająca na wykonywaniu różnorakich ruchów tanecznych.
obrazek wymagania: Procesor: 1.5 GHz ,Pamięć: 512 MB ,Karta graficzna: 64 MB „Hoyle Cards Games” to oryginalny pakiet gier karcianych firmy Sierra. Opisywany produkt pozwala wyłącznie na zabawę jednej osobie (brak trybu multiplayer), jednakże podczas rozgrywki możemy zmagać się z dwunastoma komputerowymi oponentami. Programiści przygotowali cały szereg gier – łącznie dostępnych jest ich aż osiemnaście (począwszy os pasjansa, poprzez ulubioną zabawę hazardzistów, poker, a skończywszy na takich grach jak kierki i – uwaga! - wojna). Za kolejne wygrane partie system przyznaje punkty, a w ostateczności – nagrody (w postaci pucharów). Dla lubujących się w tarocie przygotowany został specjalny moduł, pozwalający w prosty i przejrzysty sposób wróżyć z kart. Na uwagę zasługuje również dobrze skonstruowany samouczek. Nawet największy laik po wnikliwej lekturze zawartych tu treści opanuje, przynajmniej jeśli chodzi o teorię, ogólne zasady wszystkich zawartych w „Hoyle Card Games” gier. Ponadto, zaimplementowane zostało narzędzie, umożliwiające tworzenie własnej postaci (kreacja twarzy, etc.), siedzącej przy wirtualnych stołach z komputerowymi przeciwnikami.
obrazek Dream Pinball 3D jest zwieńczeniem dziesięcioletniej twórczości grupy ASK Homework w kategorii komputerowych pinballi. Autorzy, którzy odpowiadają między innymi za stworzenie Pure Pinball czy Ball Adventures, są całkowicie pewni, iż ich najnowszy wytwór jest najlepszą grą w pinball, jaką może zafundować sobie użytkownik komputera osobistego. Nieprzypadkowo nazwa produktu silnie kojarzy się z przełomowym Pinball Dreams, autorstwa niegdysiejszych mistrzów gatunku – Digital Illusions. Jednym z głównych założeń najnowszego dziecka ASK było zapewnienie wyśmienitej zabawy każdemu – zarówno weteranom, którzy na Pinball Fantasies zjedli kule, jak i graczom, którzy jeszcze nigdy nie zetknęli się z grą tego typu. Cel ten osiągnięto poprzez wprowadzenie czterech zróżnicowanych poziomów trudności – przy czym na najniższym niezwykle trudno stracić kulę, zaś na najwyższym niezwykle trudno utrzymać tąże na stole. Czas spędzony na odbijaniu bili flipperami bez przerwy umila nam zaawansowana techniczne oprawa dźwiękowa, obsługująca wielopłaszczyznowe efekty 3D – a więc technologię dotychczas w pinballach niespotykaną. W ślad za efektowną ścieżką dźwiękową podąża trójwymiarowa szata graficzna, wykorzystująca dobrodziejstwa DirectX9. Pozwala ona na generowanie skomplikowanych efektów, takich jak HDRI, Motion Blur, Bloom/Particle Simulation czy Depth of Field. Zapewniają one zarówno wysoki realizm odwzorowania stołu, jak i niemal niczym nieskrępowane możliwości projekcji szalenie efekciarskich animacji, w stylu płonących ramp, iskrzących się kul czy oślepiających refleksów stalowych elementów maszyny. Na nic jednak nie zdałyby się graficzne wodotryski, gdyby pole gry ukazane było w sposób nieciekawy i nieczytelny. Całe szczęście, autorzy o tym nie zapomnieli i opracowali specjalny system sześciu predefiniowanych kamer, których położenie może zostać w każdej chwili zmienione przez gracza, a następnie zapisane na dysku. Nie zignorowano przy tym posiadaczy platform nieco słabszych pod względem obliczeniowo-graficznym – rozbudowany system ustawień pozwala na wyłączenie pewnej ilości wizualnych fajerwerków, czyniąc grę znacznie płynniejszą i bardziej komfortową.
obrazek wymagania sprzetowe: Pentium III 1.2 GHz,128MB RAM,32MB akcelerator 3D,1 GB HDD Ghost Master to jedyna w swoim rodzaju gra. Wcielasz się w Ghost Mastera, lokalnego szefa duchów. Swoją pośmiertną karierę urzędnika (tak, tak - już nie żyjesz) zaczynasz w Gravenville z zadaniem wyjaśnienia dziwnych wydarzeń. Zostajesz wysłany na miejsce z małą niewielką drużyną duchów i straszydeł, które będą Ci pomagały. Aby poznać tajemnicę miasteczka będziesz musiał solidnie nastraszyć wszystkich mieszkańców. Akcja toczy się w zróżnicowanych lokacjach; studenckich akademikach, pociągu (15.10 do Yumy?), szpitalu (no cóż ten, na pewno musi być na peryferiach...), bazie wojskowej (uciekający marines są naprawdę szybcy!). Wszędzie tam gracz może siać przerażenie wśród śmiertelników śmiejąc się nad ich głowami i na wiele innych naprawdę okropnie zabawnych sposobów...
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB, 1 GB HDD Kolejna, po Worms 3D, część bardzo popularnej na całym świecie serii traktującej o zmaganiach wirtualnych robaków. Oprócz specyficznego klimatu i poczucia humoru znanego z poprzednich odsłon, Worms Forts Under Siege oferuje graczom zupełne novum w rozgrywce - tytułowe fortyfikacje. Na poszczególnych poziomach pojawią się teraz twierdze, za murami których możemy ukryć Worsmy przed atakami i samemu prowadzić efektywny ostrzał pozycji wroga. Twórcy z zespołu developerskiego Team 17 oddali do dyspozycji graczy rozmaite katapulty, balisty, tarany, etc., co podnosi przyjemność płynącą z grania, a także pozwala na stosowanie rozmaitych strategii na polu walki.Na szczególną uwagę zasługuje także unikatowa stylizacja środowiska - antyczny Egipt, okolice Troi, średniowieczna Japonia (spotkamy Samurajów!) czy Anglia (rycerze króla Artura). W pełnej wersji zaimplementowano około 30 zróżnicowanych rodzajów broni (także stacjonarnych) oraz ukryte bonusy w postaci map, odzywek robaków czy innych mini-gier. Za efekty wizualne odpowiada usprawniony silnik graficzny z Worms 3D, pozwalający dowolnie deformować otoczenie, w którym toczone są pojedynki oraz odpowiadający za generowanie zmiennych warunków pogodowych: śnieg, wiatr, deszcz, etc. (duży wpływ na celowanie). Poszczególnym potyczkom wciąż towarzyszy charakterystyczny, kreskówkowy styl i przyjemna muzyka. Obrazu całości dopełnia, rozbudowany w porównaniu do ostatniej części cyklu, tryb multiplayer pozwalający na rywalizowanie z innymi osobami w sieci lokalnej lub poprzez Internet.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 768 MB RAM, karta grafiki 128 MB, 5 GB HDD, Windows XP/Vista Oryginalna platformówka, w której poprzez rysowanie odpowiednich obiektów stających się od tej chwili częścią świata gry, rozwiązujemy stawiane przed nami problemy logiczne.Akcja gry rozpoczyna się gdy młodzieniec o imieniu Max przez przypadek znajduje tajemniczy pomarańczowy mazak. Chcąc go wypróbować rysuje na kartce obrazek potwora. Ku zaskoczeniu chłopca, monstrum nagle ożywa, wyskakuje z papieru i ucieka do innego szkicownika powodując w nim znaczne szkody. By go powstrzymać przed zrujnowaniem owoców swojej ciężkiej pracy, chłopiec rysuje w albumie samego siebie, dzięki czemu przenosi się do świata obrazków. Wykorzystując magiczne moce pomarańczowego markera oraz własny spryt, Max musi powstrzymać potwora, którego sam stworzył.Główny bohater potrafi m.in. biegać czy wskakiwać na platformy uciekając przy tym przed goniącymi go przeciwnikami. Tytułowy magiczny mazak wykorzystujemy do rysowania kształtów, które potem pojawiają się w świecie gry. W ten sposób tworzymy np. mosty nad przepaściami lub schody potrzebne do wejścia na wyższe poziomy. Z kolei, jeśli namalowany obiekt spadnie na głowę potwora, to nieszczęśnik pożegna się z życiem. Dodatkowo musimy pamiętać, że wszystko co narysujemy podlega prawom fizyki. Zabawę utrudnia fakt, że w mazaku jest zawsze ograniczona ilość atramentu. Musimy więc regularnie zbierać wypełnione nim pojemniki i zasysać z powrotem tusz z niepotrzebnych nam już obiektów.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2 GHz, 1,5 GB RAM, karta grafiki 256 MB (NVIDIA GeForce 7600 lub lepsza), Windows XP/Vista, 1 GB HDD Defense Grid: The Awakening to kolejna wariacja na temat przewijający się w całkiem sporej ilości gier, głównie flashowych. Naszą bazę atakują kolejne fale przeciwników, a my, mając do dyspozycji różnego rodzaju wieżyczki, usiłujemy nie dopuścić oponentów do unicestwienia nas.Tym razem jednak ten prosty pomysł przeniesiono na komputery osobiste, a dodatkowo uczyniono to implementując go w grafice 3D. Całość okraszono miłymi dla oka otoczeniami, spektakularnymi wybuchami i efektami graficznymi oraz dynamiczną i energetyczną ścieżką dźwiękową. Wykazano się także inwencją jeśli chodzi o rodzaje przeciwników – atakują nas nie tylko hordy coraz szybszych czy silniejszych robotów – niektóre z nich posiadają bowiem zdolność kamuflażu i widoczne są dopiero w bardzo bliskiej odległości od naszych wieżyczek, bądź też potrafią ukryć poruszające się w ich pobliżu wrogie jednostki, a nawet skrywać ich pewną ilość w swoim wnętrzu. W sumie w skład wrogich armii wchodzi 15 różnych rodzajów przeciwników.Kluczem do sukcesu jest umiejętność strategicznego rozmieszczenia wspomnianych wieżyczek, jak również odpowiedniego ich rozwoju – każda z nich bowiem może zostać poddana dwukrotnemu ulepszeniu, zwiększając przykładowo swoją siłę ognia czy zasięg. Umiejętne ich umiejscowienie może natomiast pomieszać szyki w szeregach wroga wydłużając jego drogę do naszej bazy oraz dać czas innym wieżyczkom na likwidację przeciwników. Należy wspomnieć, że oprócz typowo ofensywnych struktur, gra oferuje też obronne budowle, spowalniające atakujących czy też wzmacniające działanie wieżyczek stojących w promieniu ich aktywności.
obrazek wymagania sprzętowe: Windows 2000/XP/Vista # Processor 800 MHz + # RAM 256 MB # 32 Mb Video card DirectX 9.0c Zgrywus: wykończ szefa czyli "Pranksterz: Off the Boss" klimatem nawiązuje do przeboju "Sąsiedzi z piekła rodem". Będziemy mieli w niej okazje podokuczać własnemu szefowi. Kłopoty w pracy? Szef doprowadza Cię do szału? ...a może w szkole jest jakiś znienawidzony nauczyciel? Tylko teraz możesz ponabijać się ze swojego tępego szefa lub wchodzących mu w cztery litery kumpli z pracy. Czas doprowadzić ich do wściekłości! Szeroka paleta psikusów i żartów pozwoli Ci wyżywać się do woli. Zablokuj automat do kawy, odłącz komputery, podpiłuj nogi w krzesłach. Wykaż się sprytem i nie daj się złapać! CZESIEK: Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności