Medieval Lords PL.zip
-
•Legal - Album Nieznany [2013] -
•Legal - Produkcje na nielegalu [2012] -
18 -
Dawne szlaki Imperium Rzymskiego -
Drogi terroru -
Dzieci królowej Wiktorii -
Era robotów -
Europa wzdłuż i wszerz -
Ewolucja w toku -
Filmy, Tory Street Lights -
Fryzury -
Globalne ocieplenie -
Gottland -
Historia SS -
Irak w obliczu wojny -
Jak imigranci zostali miliarderami -
Jak się leczy na świecie -
Korea - czy zjednoczenie jest możliwe -
Lata 60 -
Legal -
Marsz dinozaurów -
Metan. Szansa czy zagłada -
muza -
Muza płyty 2 -
Muzyka - plyty -
Na tropie Wielkiej Stopy -
Narkotyki i mózg -
Niesamowite podróże balonem -
Niezwykłe zmysły zwierząt -
Oblicza piękna -
Obraz wojny 1939-40 w kronikach filmowych -
Operacja Stonehenge - podróż w głąb historii -
Pearl Harbor - Pojedynek imperiów -
Perły Cywilizacji -
piękne siatkarki -
Piętno Auschwitz -
Podbój oceanów -
Pradawni Australijczycy -
Rycerze -
Samowystarczalni w Ameryce -
Sekrety Księżyca -
Tajemne życie mózgu -
Tajemnice wszechświata kompl -
Tęczowa popkultura -
Trzeba sobie radzić 1, 2 -
W lodowej pułapce -
Wiatr 1,2 -
Wielorasowa I Wojna Światowa -
Życie, śmierć i reinkarnacja -
Żydzi i muzułmanie. Tak dalecy, tak bliscy
wymagania sprzętowe:Procesor 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB 700 MB HDD, Windows 98/2000/ME/XP Space Shuttle Mission Simulator to stawiająca na maksymalny realizm gra symulująca loty wahadłowcami NASA. Tytuł prezentuje misje kosmiczne całościowo - od startu z Ziemi, poprzez wykonywanie zadań na orbicie aż po lądowanie.Twórcy szczególny nacisk położyli na realizm. Każdy element wnętrza wahadłowca został z pietyzmem odtworzony i większość z przyrządów jest w pełni interaktywna. Gracze mogą sterować wahadłowcem za pomocą w pełni funkcjonalnego wirtualnego kokpitu. Space Shuttle Mission Simulator pozwala graczowi na wzięcie udziału w wypuszczaniu na orbitę satelitów, jak również serwisowaniu tych, które już się tam znajdują. Pojawia się też możliwość zwiedzenia Międzynarodowej Stacji Kosmicznej.Podczas zabawy możemy obserwować akcję zarówno z oczu astronauty, jak i zza jego pleców. Siłą gry są ciekawe i bardzo drobiazgowo opracowane misje. Ukończenie każdej z nich zajmuje co najmniej kilka godzin. W celu ułatwienia życia nowicjuszom twórcy wprowadzili różne poziomy trudności. Istnieje też opcja przyśpieszania czasu, dzięki czemu czynność zajmującą w świecie rzeczywistym tydzień możemy wykonać w kilkanaście minut.Grafika Space Shuttle Mission Simulator nie zachwyca przy pierwszym kontakcie. Jednak po dłuższym obcowaniu z tą produkcją zaczyna się doceniać przywiązanie twórców do wizualnego realizmu. Cały sprzęt, jak również wnętrza wahadłowców i Międzynarodowej Stacji Kosmicznej odtworzone zostały z uwzględnieniem najmniejszych detali. Wygląd Ziemi i odległych gwiazd oparto na zdjęciach dostarczonych przez NASA, a oko cieszą również drobiazgi takie jak trójwymiarowe chmury.
wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz; 32MB RAM Gra dedykowana najmłodszym fanom kolei, dzięki której będą mogli stworzyć własną sieć kolejową składającą się z wielu różnorodnych pociągów. Gra stworzona z myślą o wszystkich dzieciach, które mażą o prowadzeniu wielkich pociągów oraz staniu się w przyszłości maszynistą. Pozwala im na własnoręczną budowę rozległego systemu kolejowego, a następnie sterowania ruchem całych składów złożonych z ośmiu różnych typów wagonów. Lego Loco daje niemal nieograniczoną dowolność w rozbudowie systemu torów (wiele różnych typów torów oraz konfiguracji ich połączeń) oraz konfigurowaniu poruszających się pociągów, dzięki którym całe otoczenie miejskiej sieci kolejowej będzie się stopniowo zaludniało malutkimi mieszkańcami. * Trójwymiarowa oprawa wizualna. * Możliwość sterowania pociągami LEGO SYSTEM. * Wbudowany wygaszacz ekranu. * Możliwość kierowania własnych pociągów do najodleglejszych zakątków świata, a wszystko to za sprawą Internetu. * Opcje wymiany taboru kolejowego oraz innego wyposażenia poprzez Internet. * Możliwość projektowania własnych pocztówek i wysyłania ich do użytkowników gry na całym świecie. * Osiem typów wagonów, z których konfigurujemy pociągi. * Laureat nagród m. in.: CODIE Software Publishers Association Excellence in Software Awards - Best New Strategy and Simulation Software oraz PIN Quality Mark Gold Award - Parents Information Network.
wymagania sprzętowe: Pentium II 266MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Nawet zwierzaki uległy magii futbolu. Zbierz drużynę ulubieńców i zmierz się z przeciwnikiem. Masz możliwość zagrania przeciwko wirtualnemu przeciwnikowi, ale możesz też konkurować ze swoim przyjacielem. Gra Pet Soccer pozwala na grę dwóch osób przy jednym komputerze co sprawia, że chętnie się do niej wraca. W grze jednoosobowej masz do wyboru dwa poziomy trudności. Twoim zadaniem jest poprowadzenie drużyny piłkarskiej złożonej ze słodkich kotków i piesków do zwycięstwa. Podawaj piłkę, buduj akcje i strzelaj gole przeciwnikowi. Każdy mecz trwa dwie minuty, a ty w tym czasie musisz strzelić jak najwięcej goli. Wygrywa drużyna, która zdobędzie ich więcej. Pet Soccer łączy w sobie elementy gier sportowych z grami o zwierzakach. Nie tylko młodsze dzieci będą czerpać z niej radość. Aby sterować zwierzakami w grze Pet Soccer będziesz używać jedynie strzałek. Podczas gry wieloosobowej gracz przeciwnej drużyny będzie używał klawiszy WSAD.
wymagania sprzętowe: Pentium 166 MHz, 32 MB RAM ako książę Galador (który właśnie uciekł na widok przeciwnika...) musisz udowodnić swoją... odwagę. Kolejna całkowicie polska gra przygodowa firmy Metropolis. Książe Galador zawsze słynął ze swojej odwagi. Niestety w momencie pojawienia się w królestwie Czarnego Rycerza za sprawą tajemnej magii jego ciało przybiera żądny przygód młodzieniec, który... niestety odwagą nie grzeszy. Na widok przeciwnika bierze nogi za pas i ucieka. W tym momencie nad zhańbionym młodzieńcem przejmuje kontrolę gracz. Jego celem jest rozwikłanie szeregu intryg i zagadek w baśniowym królestwie, pełnym magii, krasnoludów, wampirów i smoków. Na szczęście szybko znajdzie on sprzymierzeńca w wielkim magu Ariwaldzie, który akurat w pobliskiej karczmie sączy kolejny kufelek piwa... Gra Książe i Tchórz jest w całości dziełem polskich programistów z firmy Metropolis., którzy wzorowali się na klasycznych już tytułach, takich jak seria Monkey Island. Na uznanie zasługuje poziom jej wykonania, niezła grafika i ciekawy, momentami zabawny scenariusz. Autorom można wytknąć jednak nie zawsze logiczne (a czasami wręcz bezsensowne) zagadki, które sprawiają, że dla najmłodszych gra może być momentami za trudna. Za to niewątpliwym plusem jest dobre podłożenie głosów głównym bohaterom (Ariwaldowi głosu użyczył Kazimierz Kaczor).
wymagania sprzętowe: Pentium III 450MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Przeznaczona na komputery PC gra Crimson Skies stworzona została na bazie wydanej w 1998 roku przez firmę FASA Interactive planszówki Crimson Skies: A Game of Aerial Combat. Dewelopingiem zajęło się studio Zipper Interactive, które doświadczenia z symulatorami lotniczymi zebrało w trakcie prac nad średnio udanym projektem Top Gun: Hornet's Nest. Od strony wydawniczej nad całym przedsięwzięciem czuwał jednak wydawca znakomitego cyklu Flight Simulator – Microsoft Game Studios. Wspólny mianownik dla planszówki i gry komputerowej stanowi nietuzinkowe uniwersum Crimson Skies. Przedstawia ono alternatywną wizję historii Ameryki lat 30. ubiegłego wieku. Po zakończeniu I wojny światowej, w obawie przed światową epidemią grypy, Stany Zjednoczone obierają kurs izolacjonistyczny. Ustawa prohibicyjna i kryzys gospodarczy sprawiają, że kraj pogrąża się w Wielkiej Depresji, po czym cała Ameryka Północna dzieli się na autonomiczne i często skłócone ze sobą terytoria. Kolej i międzystanowe autostrady przestają mieć jakiekolwiek znaczenie, a transport odbywa się głównie dzięki ogromnym sterowcom. Te z kolei stają się celem ataków podniebnych piratów.
wymagania sprzętowe: procesor: 1,2 GHz pamięć: 128 MB grafika: 32 MB hdd: 2 GB Delta Force One: Next Gen, to swego rodzaju powrót do korzeni słynnego cyklu studia Novalogic. Programiści z tej firmy oddali w ręce graczy znacznie odświeżoną i ulepszoną wersję wydanego w 1998 roku prekursora serii, Delta Force. Delta Force One: Next Gen, znany wcześniej pod nazwą Delta Force: Reloaded, to swego rodzaju powrót do korzeni słynnego cyklu studia Novalogic. Programiści z tej firmy oddali w ręce graczy znacznie odświeżoną i ulepszoną wersję wydanego w 1998 roku prekursora serii, Delta Force. Udało im się zachować wysoką grywalność pierwowzoru, okraszoną spełniającą wymogi dzisiejszych standardów oprawą audio-wizualną , m.in. realistyczne opady atmosferyczne, takie jak deszcz czy śnieg. Dzięki temu gra znakomicie trafia w gusta zarówno weteranów, pamiętających początki serii Delta Force, jak i początkujących graczy, poszukujących ciekawych FPSów. W Delta Force One: Next Gen ponownie wcielamy się w członka elitarnego oddziału Delta Force. Swoje umiejętności możemy sprawdzić w ogniu walki w ponad 20 graficznie ulepszonych misjach dla jednego gracza, wybranych z najlepszych oferowanych przez oryginalną grę. Do tego dochodzą nowe misje, zaprojektowane specjalnie na potrzeby Delta Force One: Next Gen. Oprócz samotnych walk, gra oferuje także zmagania wieloosobowe. Twórcy gry przygotowali ponad 25 map przeznaczonych do rozgrywek w trybie co-op, a także ponad 20 map dla trybów Deathmatch, King of the Hill, Team King of the Hill, Team Deathmatch czy Capture the Flag, na których jednocześnie może zmierzyć się do 32 graczy. Swego rodzaju nowością jest system rankingowy, gdzie w dowolnym momencie możemy porównać swoje umiejętności i osiągnięcia z innymi Delta Force'owcami. Nowy silnik gry, oprócz znacznie ulepszonego modułu odpowiedzialnego za generowanie i wyświetlanie grafiki (wykorzystanego w najnowszych produkcjach Novalogic), oferuje także znacznie szybsze wyszukiwanie i likwidację oszustów.
wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 1.4 GHz, 256 MB RAM, 32 MB akcelerator 3D
Moto GP 2 to kolejna część, znanych i niewątpliwie udanych wyścigów motocyklowych, pierwotnie wydanych na konsolę Sony Playstation 2. PeCetowa wersja tego tytułu odziedziczyła po swym konsolowym pierwowzorze zręcznościowy charakter rozgrywki, a co za tym idzie grywalność, dodając do tego ładniejszą grafikę (wyższa rozdzielczość, efekty dostępne w nowych kartach graficznych), a także kilka nowych cech. W poprzedniej części braliśmy udział w zawodach motocykli o pojemności 500cc w sezonie 2001, tym razem dano nam możliwość uczestniczenia w zawodach w sezonie 2002. Podobnie jak poprzednio, gra posiada status „oficjalnej gry wyścigów Moto GP”, dlatego też znajdziemy tu szesnaście oficjalnych tras na których toczą się wyścigi, wszystkie motocykle, zespoły i zawodników. Gracz może stać się jednym z owych kierowców lub też stworzyć swojego własnego zawodnika o indywidualnych parametrach i ścigać się z prędkościami sięgającymi 200km/h. Przed każdym wyścigiem można zapoznać się z trasą i przewidywaną pogodą, a następnie odpowiednio zmienić ustawienia podzespołów swej maszyny, wymienić opony, inaczej zestopniować skrzynię biegów, itp. Moto GP 2 oferuje aż osiem trybów rozgrywki, tj.: Stunt, Grand Prix, Time Trial, Training Challenges, Tag, Live, Single Race oraz Multiplayer, dzięki któremu w jednym wyścigu może brać udział do 16 osób równocześnie. * Sporych rozmiarów świat gry podzielony pomiędzy strefy wpływów czterech nacji Hiszpania, Francja, Anglia, Holandia. W sumie na mapie znajduje się około 60 miast. * Szereg scenariuszy szkoleniowych, które mają za zadanie wprowadzić nas w kulisy tej produkcji. * Osiem specjalnych scenariuszy przygotowanych przez autorów oraz oczywiście rozgrywka typu „open”. * Szesnaście rodzajów okrętów występujących w grze. * Efektowne bitwy morskie prezentowane przy pomocy nowoczesnego, w pełni trójwymiarowego silnika graficznego. * Specjalny system ekonomiczny, dysponowanie różnymi surowcami, produktami i dobrami. Zawieranie umów handlowych z innymi przedsiębiorcami, ustanawianie szlaków handlowych, itp. * Zaawansowane procedury sztucznej inteligencji (A.I.), dzięki którym piraci czy okręty wojenne zachowują się w charakterystyczny dla siebie i zależny od panującej sytuacji sposób.
wymagania sprzętowe: Pentium III 450MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D ARX Fatalis swymi podstawami nawiązuje bezpośrednio do klasyki gatunku cRPG - Ultimy Underworld. Akcja przenosi nas do fantastycznej i przepełnionej magią planety - Arx. Jest to świat pozbawiony słońca i jego życiodajnej energii, a przez to samego życia. Jednak sytuacja ta dotyczy tylko powierzchni planety. Mieszkańcy planety przenieśli się z jej powierzchni do olbrzymich podziemnych kompleksów położonych blisko rdzenia planety, który dostarcza ciepła, tak potrzebnego do rozwoju życia. I właśnie w więziennej celi jednego z takich kompleksów bohater gry (gracz) zaczyna swoją przygodę. Co gorsza zaczyna ją nie pamiętając kim jest ani dlaczego się znalazł w tym miejscu. Zabrawszy kość z ciała jednego ze zmarłych już współwięźniów wyrusza na poszukiwanie informacji o sobie oraz o tym, co spowodowało jego pobyt w niewoli. Jego poszukiwania zaczynające się tak niewinnie sprawią, że stanie się on głównym herosem sił Dobra, w walce z tajemniczą sektą religijną pragnącą sprowadzić na Arx boga Chaosu zwanego Akbaa. Czeka nas więc wciągająca i tajemnicza historia oraz wiele walk z przeróżnymi potworami i fanatycznymi wyznawcami zła. Do naszej dyspozycji oddano cały arsenał śmiercionośnych broni oraz ponad 50 różnorodnych czarów tworzących zaawansowany system magiczny. Akcja rozgrywa się w całkowicie trójwymiarowym środowisku oferującym wiele ciekawych efektów graficznych i widok z perspektywy pierwszej osoby. Gra posiada także intuicyjny i przyjazny interfejs z prostym sterowaniem postacią. W sumie otrzymujemy specyficzne połączenie cech znanych z Diablo z niepowtarzalną atmosferą i epicką fabułą charakterystyczną dla prawdziwych gier cRPG i nowel fantasy.
wymagania sprzętowe:Pentium IV 2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce FX 5200 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows XP/Vista/7 Przed wcielającym się w jednego z liderów największych państw świata graczem postawiony zostaje szereg wyzwań politycznych, ekonomicznych, militarnych i społecznych oraz wiele możliwości zajęcia się nimi za pomocą zestawu narzędzi prowadzenia polityki wewnętrznej i zagranicznej – od prostej zmiany wysokości podatku po rozpętanie ogólnoświatowej wojny. Produkcja jest oparta na nowej wersji 2.0 silnika studia Eversim, który odpowiada za mechanizmy rządzące rozgrywką. W porównaniu do poprzedniej części pod wieloma względami wzbogacono zawartość gry. Wśród nowych elementów rozgrywki znajdują się między innymi możliwość kolonizacji państw, kupowanie broni na czarnym rynku i wykorzystywanie nowych źródeł energii. Na głównej mapie gry odwzorowane jest położenie 192 krajów i 8000 miast. Każde z państw opisane jest danymi na temat 400 kluczowych politycznie zagadnień (jak gospodarka czy stosunki z sąsiadami) opartymi na oficjalnych informacjach zaczerpniętych z raportów wielu międzynarodowych organizacji, jak ONZ czy OPEC. Mapa i sylwetki liderów światowych mocarstw w Rulers of Nations: Geo-Political Simulator 2 odwzorowane są w 3D. Do dyspozycji graczy oddany jest także tryb multiplayer, który pozwala zmierzyć się w politycznych rozgrywkach nawet 16 osobom naraz.
wymagania sprzętowe: Pentium III 450MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D
Bóg z Chaosu stworzył Ducha Światła i Księcia Ciemności. Drugi z nich zbuntowawszy się posiadł tajemny język stworzenia i sam próbował tworzyć żywe istoty. Jednak nie chciały one słuchać swego nowego pana biorąc część swojej esencji i powołując do życia przeraźliwe potwory i demony. Bóg i Duch Światła próbowali je powstrzymać rozpętując wielką bitwę. Gdy ostatnia ciemna istota została pokonana ich ojciec - Książę Ciemności, został wygnany w czeluście Wszechświata. Po wiekach od stworzenia Słońca, Księżyca i Ziemi zło budzi się na naszej planecie siejąc terror i spustoszenie. Potrzebny jest wybraniec, który poniesie święty miecz do zwycięstwa i ostatecznie pokona wroga. Gracz może przyjąć rolę jedną z czterech postaci, z których każda posiada inne cechy i umiejętności. Fabuła gry prowadzi przez 16 różnych środowisk: mroźne pustkowia, pustynie, arabskie pałace, hinduskie świątynie, wulkany, zaginione wyspy, kopalnie. Do dyspozycji jest ponad 100 różnorakiej broni i ponad 100 typów przedmiotów, które można: podnieść, złamać, rzucić oraz używać jako broni. Na drodze spotkać możemy ok. 25 ras wrogów i ponad 100, zagadek, pułapek i śmiercionośnych mechanizmów.